|
Zepto Z-View 32" |
Besvar |
Forfatter | |
Davidp
Guld medlem Oprettet: 29-Marts-2007 Sted: Kastrup Status: Offline Point: 905 |
Emne: Zepto Z-View 32" Sendt: 11-Juni-2008 kl. 09:50 |
Hej alle,
På mandag starter Zeptop et køtilbud på deres Z-view 32". Da jeg står og skal bruge et TV til soveværelset, ville jeg høre om nogen af jer har prøvet tv'et og kan sige noget om det? Jeg er klar over at det ikke er top$, og det er heller ikke det jeg er ude efter. Men gider ikke bruge 2500 (sparer næsten 50% ift. normalprisen) på noget lotr (if you know what i mean). http://zepto.dk/Shop/LCDTVDetails.aspx?lcdtvid=534 Tak på forhånd |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 10:06 |
Halløj Har selv overvejet det til soveværelset. Det er helt sikkert ikke et topklasse tv. Men til prisen er det nok ok, hvis det bare skal bruges til lidt tv-kig inden man "besvimer" Der er et par "brugeranmeldelser" her: http://www.recordere.dk/forum2/forum_posts.asp?TID=41213& ; ;KW=zepto2 http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=6922& postdays=0&postorder=asc&start=20 T Redigeret af thor-thor - 11-Juni-2008 kl. 10:07 |
|
Spoon On Guitar
Junior bruger Oprettet: 10-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 35 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 10:46 |
Kæresten og jeg overvejer kraftigt at investere i netop dette, til vores
soveværelse. Er det værd at kaste de 2500+fragt efter, eller kan det betale sig at komme lidt højere op i pris? Det virker usandsynlig billigt at få hele 32" for "sølle" 2500. Til samme pris kan du ikke engang få et 23" Samsung. |
|
bulk
Guld medlem Oprettet: 11-Marts-2006 Status: Offline Point: 976 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 11:02 |
tilbudet gælder altså bare ikke længere .. SE PRIS HER .. . |
|
thor-thor
Guld medlem Oprettet: 05-Marts-2008 Status: Offline Point: 1924 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 11:28 |
Nej ikke lige nu, men tilbuddet skulle komme igen d. 16! T |
|
K32A
Bruger Oprettet: 23-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 237 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 18:13 |
Jep.
Bare se banneret i toppen :) Der er 4 dage, 15 timer og 45min. til det starter :) |
|
LG 37" LC55 | PS3 40GB
|
|
Ole Pihl
Bruger Oprettet: 12-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 228 |
Sendt: 11-Juni-2008 kl. 18:56 |
www.komputerforalle.dk har en test af et Zepto Zview 42" fuld HD på deres hjemmeside . Kig under test (Skærme) Mange af de test på Zeptos fladskærme som ligger på nettet er fra deres gamle modeller , de nye Zview modeller er er langt bedre end de første som de kom med . Jeg har selv et Zepto Zview 42" fuld HD , og er meget tilfreds med det , hvilket jeg "Kom" til at skrive i en tidligere tråd , men jeg blev nærmest slagtet af plasma folket ,som mener at det kun er Panasonic der kan lave fjernsyn . Sammenligner jeg mit Zepto med naboernes Samsung og Sony fladskærme , så er Zeptos mindst lige så godt i billedkvalitet som deres fladskærme . PS: Og sort er meget sort på Zepto Zview 42" fuld HD.
|
|
Beond
Bruger Oprettet: 26-Februar-2008 Status: Offline Point: 51 |
Sendt: 12-Juni-2008 kl. 21:40 |
Min helt pesonlige holdning er at dette TV i dette hjem ikke ville leve op til mine krav om et primær TV.
Soveværelse måske, men jeg ville nok kigge andetsteds hvis jeg skulle bruge det i stuen. Kontrasten er eksempelvis pivringe, så at efter selvsyn kan jeg ikke skrive under på at sort er sort. Den er nærmere mørk grå, men langt fra den sorte jeg er vant til. |
|
Mutantius
Junior bruger Oprettet: 06-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 28 |
Sendt: 13-Juni-2008 kl. 00:58 |
Hvorom alting er, hvis du syntes det fungerere ligeså godt som Samsungs eller Sonys modeller, så er det jo, fint. Men det er åbenlyst at både Samsung og Sony laver bedre og mere professionelle paneler end det som Zepto støver op med. Vil også postulerer at hvis du tager Zeptoen og stiller den op imod de kære plasma paneler vil du få en klar definition hvad sort er. |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |