|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() Sendt: 21-April-2006 kl. 13:10 |
Er der nogen der ved hvorfor Zitech ikke sælger deres passivt kølede mediecenter mere? Varme problemer? Produktionsproblemer? Jeg undrede mig bare over at det pludseligt er forsvundet fra deres hjemmeside og i deres seneste katalog er det heller ikke med. -Morten |
|
![]() |
|
pilehave ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1269 |
![]() |
De kan ikke følge med produktionsmæssigt.
|
|
![]() |
|
cnn3 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 20-Oktober-2004 Sted: Århus Status: Offline Point: 3195 |
![]() |
Har de da solgt mange? Med mange bestillinger siden de er ude af kataloget? Det lyder da besynderligt, at man ikke reklamerer mere for en succes....
|
|
mvh Christian
|
|
![]() |
|
btrader ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 95 |
![]() |
jeg mener, at deres forklaring er at der er leveringsproblemer med hardware jeg ville også sælge en sådan htpc hvis der ikke var problemer med hardware |
|
![]() |
|
Helmø ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 27-August-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 303 |
![]() |
Vil nu også gætte på at problemet har været varme (dvs hardware) - det lød alligevel utroligt. Jeg er nu ikke i tvivl om at det nok skal dukke op før eller siden - PSU, GPU, CPU skal bare producere mindre varme
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har et 100% lydløst system som jeg har købt hos MM Vision (www.mm-vision.dk) i Roskilde (de har også web-shop). Det virker kanon - og det er virkelig lydløst Det koster selvfølgelig noget mere - men jeg har kun været tilfreds med det indtil videre |
|
![]() |
|
mooens ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 06-September-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
mummitrolddk: Hvilket media center har du købt
|
|
![]() |
|
klinge ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 173 |
![]() |
Jeg har selv bygget et lydløst mediecenter. De lydløse stumper købte jeg her: www.mcubed-tech.com Det kan klart anbefales at tænke lydløst hvis man har tænkt sig at bruge det som stuemøbel. -Morten |
|
![]() |
|
mumitrolddk ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 76 |
![]() |
Jeg har det der hedder "Vision Mediacenter MC500 Silver/Black". |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |