|
Zone 2 på Onkyo TX-NR809? |
Besvar |
Forfatter | |
JensHolm
Guld medlem Oprettet: 26-Juli-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 791 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-Januar-2014 kl. 15:07 |
Hej Jeg har en TX-NR809 som jeg har haft sat 5.1 surroundsound på med bi-amp på fronterne, og har nu fået trukket kabler til højttalerne i køkkenet. Jeg har dog et værre postyr med at få Zone 2 til at fungere. Skal det forstås sådan at jeg kun kan bruge Zone 2 hvis jeg fjerner bi-amp fra mine fronter og at det kun er analoge signaler der kan bruges til Zone 2? Hvis dette er rigtigt er jeg godt nok skuffet over min ellers lækre forstærker
|
|
Rasmus8D
Guld medlem Oprettet: 16-November-2011 Status: Offline Point: 1336 |
Funktioner
Tak(0)
|
Du kan i hvert fald ikke bi ampe dine fronter samtidig med zone2, da det er de kanaler du skal bruge til at drive zone 2... Kan ikke huske om den kun kunne modtage analog på zone 2... ;/
|
|
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
|
|
db89
Guld medlem Oprettet: 10-December-2008 Sted: Fredericia, DK Status: Offline Point: 1758 |
Funktioner
Tak(0)
|
Side 48 i din manual: "If the “Speakers Type(Front)” setting is set to “Bi-Amp”,
Powered Zone 2 cannot be used"
|
|
Hold jer fra simplyelectronics.net
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |