recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Microsoft Media Center, MCE og HTPC
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zotac ION ITX og PureVideo
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketZotac ION ITX og PureVideo

 Besvar Besvar
Forfatter
Besked
mbendtsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Emne: Zotac ION ITX og PureVideo
    Sendt: 01-April-2010 kl. 13:52
Hej
 
Jeg er ved at bygge en mini HTPC og har i den forbindelse købt et Zotac ION ITX-F bundkort.
Jeg skal bare lige prøve at forstå det korrekt. Der står at der er PureVideo undetstøttelse (feature), men kræver det at jeg køber PureVideo decoder?
 
EDIT: Jeg kører Windows 7 Ultimate
 
Med venlig hilsen
Michael


Redigeret af mbendtsen - 01-April-2010 kl. 13:53
Til top
Patriarken Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2005
Sted: Parts Unknown
Status: Offline
Point: 2872
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 14:17
Oprindeligt skrevet af mbendtsen mbendtsen skrev:

Hej
 
Jeg er ved at bygge en mini HTPC og har i den forbindelse købt et Zotac ION ITX-F bundkort.
Jeg skal bare lige prøve at forstå det korrekt. Der står at der er PureVideo undetstøttelse (feature), men kræver det at jeg køber PureVideo decoder?
 
EDIT: Jeg kører Windows 7 Ultimate
 
Med venlig hilsen
Michael


PurevideoHD er= DXVA 2.0. Dette er hardware feature på dit bundkort. Bruger du de codecs der er på systemet(Indbygget i Windows 7, vil du automtisk benytter PurevideoHD accelleration)

Purevideo decoders, laves ikke mere og de er i øvrigt outdated hvis du skulle være i stand til at støve dem op...
Mit Setup
The Horn of Helm Hammerhand shall sound in the deep one last time!
Til top
mbendtsen Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 22-Marts-2010
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-April-2010 kl. 16:20
Oprindeligt skrevet af Patriarken Patriarken skrev:


PurevideoHD er= DXVA 2.0. Dette er hardware feature på dit bundkort. Bruger du de codecs der er på systemet(Indbygget i Windows 7, vil du automtisk benytter PurevideoHD accelleration)

Purevideo decoders, laves ikke mere og de er i øvrigt outdated hvis du skulle være i stand til at støve dem op...
Okay. Tak for svaret. Så blev jeg det klogere.
Til top
 
 Besvar Besvar
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu