|
Zulfo's nye tv-stue |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 18-Juni-2013 kl. 17:30 |
|||||
Jeg vil jo ikke kalde det en "Hjemmebiograf", det er bare et 50" TV, så der er et stykke vej til en biograf.
Jeg er netop flyttet fra 220 kvm. hus til 85 kvm. lejlighed, så der skulle laves en lille tv-stue, som så også er dagligstue, og spisestue ![]() ![]() ![]() Beklager at hundens tæppe og legetøj ligger og flyder
![]() |
||||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||||
![]() |
||||||
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12371 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|||||
Dang, det er noget af et skifte, at gå fra hus til en middelstor lejlighed. Men du har da gjort det godt. Du ser dog ud til at have rigeligt med plads til lærred og projektor
![]() |
||||||
![]() |
||||||
Hother ![]() Platin medlem ![]() hummelmose Oprettet: 12-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 23900 |
|||||
Det ser jo rigtigt hyggeligt ud. Og på TV skærmen et filmklip med en Super Constellation, nærmere det fly man kalder Connie
![]() |
||||||
![]() |
||||||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7188 |
|||||
Lækker fly, sidder og kikker på min " connie". Som jeg har som vejr hane her i haven :-)
Zulfu: hyggelig stue du har samlet |
||||||
![]() |
||||||
CARS10 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: København Status: Offline Point: 818 |
|||||
Ja, hvis jeg skal være ærlig og det skal man jo, så syntes jeg ikke at man kan bruge ordet "hyggeligt", nærmere koldt. Og hvorfor hænger skærmen så højt.
carsten
|
||||||
![]() |
||||||
zulfo ![]() Moderator gruppe ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 05-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 3701 |
|||||
Ja, det er noget af en forskel at gå fra så mange kvm, og så til at blive så begrænset. Og ja, der kunne faktisk godt sættes projektor og lærrede op, men det tillader økonomien bare ikke for tiden - sådan en flytning koster også. Men jeg er også ret tilfreds med resultatet.
Redigeret af zulfo - 18-Juni-2013 kl. 22:12 |
||||||
Lars B
DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414 |
||||||
![]() |
||||||
Ning ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-April-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1759 |
|||||
Flot og lækkert setup. Minder faktisk lidt om mit, sådan rent synsmæssigt, selv om jeg har noget helt andet udstyr
![]() Jeg syntes nu heller ikke at skærmen hænger specielt højt. Når man som jeg bruger briller med læsefelt, er det altså rart at skærmen ikke hænger for lavt. Hvis man f.eks. gerne vil ligge ned i sofaener det næsten umuligt uden at få hold i nakken ![]() |
||||||
Ning
|
||||||
![]() |
||||||
badedyr ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 05-April-2012 Sted: Karup J Danmark Status: Offline Point: 43 |
|||||
Hej
Er ikke lige min smag med den måde du har sat det op ![]() Men stor ros for at du har gjort det pænt og meget gennemført er altid dejligt at se når nogen gør noget ud af tingene ![]() Hilsen Jan P.S. Hunden kunne da godt være med på billederne
![]() |
||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |