|
Zykel homeplug |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Maj-2014 kl. 20:44 |
Halløj i forummet :)
Jeg har købt mig 4 zykel homeplugs, nærmere betegnet pla4201. Alle har virket optimalt, men nu har jeg en jeg ikke kan få liv i :( er der nogen der kender til disse og kan hjælpe? Har prøvet alt men ligemeget hjælper det. Er den død? Redigeret af JayKay - 16-Maj-2014 kl. 22:17 |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
kort - ja det lyder sådan. Men det er jo virkelig ikke meget information du kommer med. - "min enhed virker ikke, er den i stykker?"
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Er der slet ikke lys i den når du sætter den i stikkontakten? Jeg har selv haft en der pludselig døde, ingen lys i den overhovedet, kontaktede Zyxel via deres hjemmeside og fik en ny tilsendt inden for en uge. |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
Der er intet lys i den når man sætter den i stikkontakten. Må prøve at kontakte Zykel og se hvad de kan gøre.
Tak for hjælp.
|
|
![]() |
|
Giffel ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-November-2007 Sted: Haderslev, DK Status: Offline Point: 1221 |
Ja, prøv det, virkede for mig ![]() Og lige for god ordens skyld så hedder det altså Zyxel og ikke Zykel ![]() Redigeret af Giffel - 25-Maj-2014 kl. 13:24 |
|
LG OLED C1 77" Denon AVR-X2800H Synology DS916+ ATV 4K 3. gen |
|
![]() |
|
Nåja det er da rigtigt :) Tak for det.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |