recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Distribution og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Zykel homeplug
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Zykel homeplug

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: Helsingør, Dk
Status: Offline
Point: 545
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Zykel homeplug
    Sendt: 16-Maj-2014 kl. 20:44
Halløj i forummet :)
Jeg har købt mig 4 zykel homeplugs, nærmere betegnet pla4201. Alle har virket optimalt, men nu har jeg en jeg ikke kan få liv i :( er der nogen der kender til disse og kan hjælpe?
Har prøvet alt men ligemeget hjælper det.
Er den død?

Redigeret af JayKay - 16-Maj-2014 kl. 22:17
Til top
claus_jac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 06-August-2008
Sted: Denmark
Point: 5570
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér claus_jac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2014 kl. 23:26
kort - ja det lyder sådan. Men det er jo virkelig ikke meget information du kommer med. - "min enhed virker ikke, er den i stykker?"
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Halløj i forummet :)
Jeg har købt mig 4 zykel homeplugs, nærmere betegnet pla4201. Alle har virket optimalt, men nu har jeg en jeg ikke kan få liv i :( er der nogen der kender til disse og kan hjælpe?
Har prøvet alt men ligemeget hjælper det.
Er den død?

Er der slet ikke lys i den når du sætter den i stikkontakten?

Jeg har selv haft en der pludselig døde, ingen lys i den overhovedet, kontaktede Zyxel via deres hjemmeside og fik en ny tilsendt inden for en uge.

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 12:20
Der er intet lys i den når man sætter den i stikkontakten. Må prøve at kontakte Zykel og se hvad de kan gøre. 
Tak for hjælp.
Til top
Giffel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-November-2007
Sted: Haderslev, DK
Point: 1221
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Giffel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 13:24
Oprindeligt skrevet af JayKay JayKay skrev:

Der er intet lys i den når man sætter den i stikkontakten. Må prøve at kontakte Zykel og se hvad de kan gøre. 
Tak for hjælp.

Ja, prøv det, virkede for mig Wink

Og lige for god ordens skyld så hedder det altså Zyxel og ikke Zykel LOL

Redigeret af Giffel - 25-Maj-2014 kl. 13:24

LG OLED C1 77"
Denon AVR-X2800H
Synology DS916+
ATV 4K 3. gen
Til top
JayKay Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JayKay Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2014 kl. 00:21
Nåja det er da rigtigt :) Tak for det.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu