recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - ZyXEL NSA310
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

ZyXEL NSA310

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
coolcom Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger

Oprettet: 29-Januar-2010
Status: Offline
Point: 22
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér coolcom Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: ZyXEL NSA310
    Sendt: 26-December-2011 kl. 11:29
Hej

Jeg har netop fået en ZyXEL NSA310 medie server. Den er sat til netværket og jeg kan fint få forbindelse til den. Det er dog min første NAS så jeg har lige et par spørgsmål

1. Jeg ønsker at kunne streame de film der ligger på den på min computer. Gøres dette normalt gennem browseren eller findes der et program man skal have installeret?. Umiddelbart oplever jeg nogle problemer ved streaming gennem browseren ved at filmen ikke starter og jeg får en meddelelse om at VLC firefox plugin er holdt op med at virke.

2. Når jeg tilgår filmene fra NAS'en via mit TV (Samsung UE37C6000) kan jeg fint finde frem til filmene, men jeg kan ikke navigere i dem via fjenbetjeningen (pause, spole osv.). Burde jeg ikke kunne det?

3. Jeg har også en Ipad, som jeg ønsker at kunne streame filmene på. Hvilken app kan klare dette?

På forhånd tak
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu