recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 13 HD-kanaler i AN-TV i 2011
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket13 HD-kanaler i AN-TV i 2011

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
Belwas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-November-2007
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2010 kl. 14:57
Suk ... Hvorfor skal der laves markant om på strukturen hver eneste år? Kan man ikke finde én der virker og så bare ændre kanalerne/priserne?

Forrige år havde jeg pakke 2 + temapakke som så sidste år blev ændret til pakke 1 + tema fordi de ændrede strukturen. Har så HD pakken ved siden af. Nu kommer HD kanalerne så i pakke 3 så det faktisk bedre kan betale mig at købe den og dermed opgradere igen.

Det kan da ikke være en fordel at skulle sende teknikere ud hvert eneste år? Jeg mener de betaler det jo selv når det er "tvunget" af strukturændringer.

Jeg synes det er helt fint at begynde at integrere HD kanalerne i de alm. kanal pakker så de ikke skal købes seperat, men hvorfor kan de ikke være i temapakkerne også - ligesom f.eks. discovery - så man ikke skal ændre sit abonnement hvert eneste år for at beholde de samme kanaler?
Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 00:48
Oprindeligt skrevet af Belwas Belwas skrev:

Suk ... Hvorfor skal der laves markant om på strukturen hver eneste år? Kan man ikke finde én der virker og så bare ændre kanalerne/priserne?

Forrige år havde jeg pakke 2 + temapakke som så sidste år blev ændret til pakke 1 + tema fordi de ændrede strukturen. Har så HD pakken ved siden af. Nu kommer HD kanalerne så i pakke 3 så det faktisk bedre kan betale mig at købe den og dermed opgradere igen.

Det kan da ikke være en fordel at skulle sende teknikere ud hvert eneste år? Jeg mener de betaler det jo selv når det er "tvunget" af strukturændringer.

Jeg synes det er helt fint at begynde at integrere HD kanalerne i de alm. kanal pakker så de ikke skal købes seperat, men hvorfor kan de ikke være i temapakkerne også - ligesom f.eks. discovery - så man ikke skal ændre sit abonnement hvert eneste år for at beholde de samme kanaler?

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
pdj1974 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 957
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 06:59
Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)
Hvorfor skulle det løse noget? Det er vel mere kravene til bundling fra tv-kanalerne der er årsag til hele pakke-begrebet og dermed det årlige flyttekaos... Selv Boxer har jo et pakke-helvede uden lige, der gør det næsten umuligt at gennemskue hvordan man billigst får de kanaler man ønsker.
/Peter

LG OLED55E6V, Onkyo TX-NR807, Altibox, PS4, Apple TV 4, ChromeCast m. GoogleTV, Harmony 600, Libratone Live
Til top
mortenkaal Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 178
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2010 kl. 13:05

Så er der også kommet web-tv i an-tv. Lækkert

Til top
Mike S. Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2909
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 01:15
Oprindeligt skrevet af pdj1974 pdj1974 skrev:

Oprindeligt skrevet af Mike S. Mike S. skrev:

Hvis man slukkede det analoge signal og alle købte/fik en boks eller et CA modul var det hele løst ;)
Hvorfor skulle det løse noget? Det er vel mere kravene til bundling fra tv-kanalerne der er årsag til hele pakke-begrebet og dermed det årlige flyttekaos... Selv Boxer har jo et pakke-helvede uden lige, der gør det næsten umuligt at gennemskue hvordan man billigst får de kanaler man ønsker.
Man kunne fysisk spare de mange manuelle pakke skift ude i standeren. Og hvis fjernsynene levede op til standarderne ville kanaler automatisk blive liggende selvom man rent teknisk flyttede kanalernes placering.
Zaptor Motorola
40" SonyX3500
40" Samsung F71
NAD L76 surround med Dali
En skærm er et panel hvortil man putter input ind i...
Til top
Jakabov Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-Februar-2008
Sted: Vodskov
Status: Offline
Point: 1330
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 08:58
Har lige kigget lidt på kanal-oversigten og er det mig der er galt på den, når jeg syntes at det ser ud til at man bl.a. får flere analoge kanaler hvis man som fx. mig har pakke 2 + temapakke?
Til top
flemsehj Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 29-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 157
Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2010 kl. 10:51
Oprindeligt skrevet af Jakabov Jakabov skrev:

Har lige kigget lidt på kanal-oversigten og er det mig der er galt på den, når jeg syntes at det ser ud til at man bl.a. får flere analoge kanaler hvis man som fx. mig har pakke 2 + temapakke?


Den eneste forskel på Pakke 1 og Pakke 2 er 8 ekstra kanaler, som ligger både analogt og digitalt.

Disse er:
TV2 Zulu, TV2 Charlie, 3+, TV4 Sverige, Nat. Geo., Showtime, ZDF og N3

I Familiepakken OG i Nyheder og Film Pakken findes bl.a.:
Zulu, Charlie, 3+, Nat. Geo., Showtime

I sportspakken findes bl.a.:
Zulu, Charlie og 3+

De eneste kanaler i pakke 2, som ikke er i en eller flere temapakker er:
TV4 Sverige, ZDF og N3
Til top
warfly Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 04-Maj-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 194
Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-December-2010 kl. 12:36
Syntes godt nok det er et problem at man ikke får HD kanalerne når man har pakke1+tema. Nu tvinger de os jo næsten til at skifte pakkemodel igen ;o(
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-December-2010 kl. 20:01
Oprindeligt skrevet af warfly warfly skrev:

Syntes godt nok det er et problem at man ikke får HD kanalerne når man har pakke1+tema. Nu tvinger de os jo næsten til at skifte pakkemodel igen ;o(

Ja jeg har pakke 1 + tema nu. Det eneste de har fået ud af det der er at jeg har droppe min temapakke og nu udelukkende har pakke 1 fra 1.1.2011
Til top
Belwas Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 28-November-2007
Status: Offline
Point: 48
Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-December-2010 kl. 12:39
Er der nogen der ved om 6'eren HD kommer i stofas HD pakke?

Da både den og 3+ allerede er spejl kanaler og TV2 sport bliver er det faktisk ikke nogen dårlig løsning bare opsige sin temapakke og have HD pakken. Eneste jeg en sjælden gang imellem ser jeg vil miste er Zulu og kanal 4+5. Discovery får man jo også i HD - selvom det dog ikke er en spejling er det meget de samme programmer.

Pakke 1 + HD pakken vil koste 2256 om året. Det er ca. halvdelen af pakke 4 og ca 1300 mindre end pakke 1 + temapakke.
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 11:19
Som jeg ser det, så er pakke 1 + flex tv også billigere end pakke 1 + temapakke. Men selvfølgelig er der præferencer for hvilke kanaler man ønsker i pakken og derved kan den jo blive dyrere. Mangler også HD-kanalerne. Ifølge Stofa er det muligt at bestille i AN-TV fra d. 14.
Til top
Doose77 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 08-September-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 183
Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-December-2010 kl. 15:13
^Bestille hvad? Flex tv?

Det eneste jeg kommer til at savne er tv3+ og kanal 4. Men de penge jeg sparer kan jeg faktisk købe mig de serier jeg ser på dvd/blu-ray. Og fodbold kan altid ses på nettet. Så jeg er virkelig glad for min beslutning.


Redigeret af Doose77 - 10-December-2010 kl. 15:14
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu