recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 13 HD-kanaler i AN-TV i 2011
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukket13 HD-kanaler i AN-TV i 2011

 Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
WilliamP Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 126
Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-December-2010 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere.
Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver  røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung.


Hvis du føler dig røvrendt, så tjek lige Antenneforening Aarhus' kommende kanal udbud. For nuværende har de ikke tænkt sig at gøre lige som AN-TV, og inkludere flere HDkanaler i pakkerne. Så vi i Aarhus er med rette forudrettet.
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2010 kl. 11:20

Her var det jeg burde komme med mine Guldkorn om samme Antenneforening, men idag har jeg ikke nogen dele ud af  Wink  Om bestyrelsesmedlemmer får noget sort? Her vil jeg nu give SKAT det Cadeau at hvis antenneforeningerne kan lokke flere til betale mere, det er vel en slags effektive dummebøder.  Embarrassed

Cadeau betyder her ros eller "Gave". 

Redigeret af moho - 20-December-2010 kl. 11:21
Til top
Ney Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 08-November-2010
Status: Offline
Point: 49
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 13:55
Oprindeligt skrevet af WilliamP WilliamP skrev:

Oprindeligt skrevet af donfrankie donfrankie skrev:

Så læser man hvad Hjørring kan forhandle hjem af aftaler og så må bestyrelsesmedlemmerne af an-tv føle at de er godt udvidet i anus.
De har flere HD kanaler og en del billigere.
Flere kanaler billigere, bestyrelsesmedlemmerne må snart til at overveje om de penge de får sort af stofa kan bære at de bliver  røvpulet af stofa. AN-TV burde som en rigtig stor antenneforening få de bedste vilkår til deres kunder, men det tænker de åbenbart ikke på. Så er det bedre at få penge i ens egen pengepung.


Hvis du føler dig røvrendt, så tjek lige Antenneforening Aarhus' kommende kanal udbud. For nuværende har de ikke tænkt sig at gøre lige som AN-TV, og inkludere flere HDkanaler i pakkerne. Så vi i Aarhus er med rette forudrettet.
Jeg havde desværre ikke lov til at komme til generalforsamlingen i Århus. Ville ellers gerne, fordi nørj det er da noget makværk der bliver lavet derinde. Ingen flex-tv (ikke at det ville gøre en forskel fordi flex er jo bare et marketingstunt så stofa kan vise de gør hvad folk beder om, kanaludvalget er jo så piv ringe til prisen at det kun må være et fåtal der kan bruge det til noget), tema-pakkerne er smidt sammen totalt random virker det til, og HD udvalget får jo en til at ringe til YouSee og plage dem om de ikke nok vil købe kabelnettet. Angry (sorry for forureningen, men det kan virkelig gøre mig arrig at man er så ringe stillet som forbruger).
Til top
SLETTET_20120103 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 14-Oktober-2007
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 6191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2010 kl. 14:04
Oprindeligt skrevet af Doose77 Doose77 skrev:

^Bestille hvad? Flex tv?

Det eneste jeg kommer til at savne er tv3+ og kanal 4. Men de penge jeg sparer kan jeg faktisk købe mig de serier jeg ser på dvd/blu-ray. Og fodbold kan altid ses på nettet. Så jeg er virkelig glad for min beslutning.

Jeg har det på samme måde - jeg synes det er ved at være for dyrt til jeg gider betale for andet end pakke 1. Præcis som dig kan jeg EJE de serier som jeg følger med i, i bedre kvalitet, og jeg kan se dem når jeg har lyst. Jeg behøver ikke vente til kl. 19 for at se Simpsons og jeg bestemmer selv hvilket afsnit jeg vil se.

Jeg er faktisk så træt af det at jeg overvejer at sælge tv og STB og få mig en projektor istedetEmbarrassed 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 234
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu