recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - 20 spørgsmål fra en begynder
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

20 spørgsmål fra en begynder

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
mkt Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 13-Marts-2011
Status: Offline
Point: 248
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mkt Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 10:37
Og hvis man synes de 200 kr den koster ved Humac er der et alternativ:

http://www.dealextreme.com/p/apple-compatible-interchange-ac-adapter-plug-european-13354
Til top
Mads333 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads333 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 11:27
Oprindeligt skrevet af mkt mkt skrev:

Og hvis man synes de 200 kr den koster ved Humac er der et alternativ:

http://www.dealextreme.com/p/apple-compatible-interchange-ac-adapter-plug-european-13354
Tak for den.
Har lige bestilt 2 stk.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 11:33
 
 Bemærk stikdelen der tilsluttes på selve transformeren, den er identisk med et normalt apperat stik, altså den ledningstype der bruges til så meget andet.
Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Mads333 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 14-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Mads333 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 14:29
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Bemærk stikdelen der tilsluttes på selve transformeren, den er identisk med et normalt apperat stik, altså den ledningstype der bruges til så meget andet.
Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)
Så hvis jeg har en ledning fra en gamle radio kan jeg bare bruge den???
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Januar-2012 kl. 14:35
Oprindeligt skrevet af Mads333 Mads333 skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

 
 Bemærk stikdelen der tilsluttes på selve transformeren, den er identisk med et normalt apperat stik, altså den ledningstype der bruges til så meget andet.
Apple-compatible Interchange AC Adapter Plug (European)
Så hvis jeg har en ledning fra en gamle radio kan jeg bare bruge den???

jepSmile den matcher dog nok ikke så godt Apple designet ;)
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu