recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Apple udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Airpods vil ikke gen-tilslutte
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Airpods vil ikke gen-tilslutte

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Airpods vil ikke gen-tilslutte
    Sendt: 21-Maj-2023 kl. 15:46
Hejsa,

Efter at have haft et mislykket forsøg på at lave deling af lyd på appletv, vil de ikke længere connecte til mine devices.

Jeg kan bruge dem - hvie jeg "glemmer" dem på enheden, og gen-tilslutter. Men når jeg så senere vil bruge dem, så fejler det - får bare beskeden om at "forbindelsen mislykkedes... sørg for de er indenfor rækkevidde, osv.

Det pudsige er, at den der "animation" der jo splasher op når telefonen ser dine airpods, med animeringen af både etui og airpods - og info om, hvor meget strøm der er på - den kommer frem. Med det rigtige navn på dimserne og det hele.

Men hvis jeg prøver faktisk at tilslutte... "forbindelsen mislykkedes".

Jeg har forsøgt det meste jeg har kunnet opstøve, nulstillinger, også af telefonens netværksindstillinger osv. Men intet virker. Et kald til apple har heller ikke givet noget.

Så... jeg tænkte jeg lige ville høre, om der er nogen her, der har været ude for noget lignende?
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2023 kl. 15:53
Tlf er en? 

Har du set om der er opdatering til airpods?
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
Potter Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3292
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Potter Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2023 kl. 18:57
Er du sikker på at alle enheder der skiftes i mellem også benytter samme apple id?
4x JL Audio Fathom F113v2 SUBWOOFER| LG OLED 83 | OPPO |UDP-203 | Yamaha RX-A3060 Dolby ATMOS/ DTS-X 7.2.4 - 3x SA Exact | 2x SA 720 | 4x SA Talenter |
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2023 kl. 23:16
sorry - det er en 14'er, kører iOS 16.5
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-Maj-2023 kl. 23:17
Hejsa, ja det er jeg.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 10:13
Godt at bruge citér knappen, så man ved hvem du svarer med hvad.

Men det har aldrig voldt problemer hos mig, for så længe Airpods står på listen i bluetooth, så er de på lige så snart de sidder i ørerne. 

Har kun haft udfordringer med forbindelse når Apple produkt skal connecte med tredje part bluetooth udstyr.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-Marts-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4109
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 11:46
Har du prøvet at resette dine airpods?
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 12:06
Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har du prøvet at resette dine airpods?


Yes, as well. Det er virkeligt mystisk at jeg kan tilslutte mig til dem hvis jeg glemmer dem på tlf hver gang... svært at tro på, det er en hardware ting når det virker - og virker indtil jeg putter dem tilbage i etuiet. Så er det forfra... Weird.
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 12:07
Oprindeligt skrevet af Munch Munch skrev:

Godt at bruge citér knappen, så man ved hvem du svarer med hvad.

Men det har aldrig voldt problemer hos mig, for så længe Airpods står på listen i bluetooth, så er de på lige så snart de sidder i ørerne. 

Har kun haft udfordringer med forbindelse når Apple produkt skal connecte med tredje part bluetooth udstyr.


Citér option.... cjheck. Duly noted :)
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 12:29
Oprindeligt skrevet af zunex zunex skrev:

Oprindeligt skrevet af PerW PerW skrev:

Har du prøvet at resette dine airpods?


Yes, as well. Det er virkeligt mystisk at jeg kan tilslutte mig til dem hvis jeg glemmer dem på tlf hver gang... svært at tro på, det er en hardware ting når det virker - og virker indtil jeg putter dem tilbage i etuiet. Så er det forfra... Weird.
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
zunex Se dropdown menu
Redaktionen
Redaktionen

recordere.dk teamet

Oprettet: 12-August-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 87
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zunex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 14:47
[/QUOTE]
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
[/QUOTE]

Det er den eneste måde jeg gør det på.
Til top
Munch Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-Juni-2018
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4266
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Munch Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2023 kl. 16:28
Oprindeligt skrevet af zunex zunex skrev:

[/QUO
Prøv at tilslutte dem i ituiet ved hjælp af knappen bagpå itui.
[/QUOTE]

Det er den eneste måde jeg gør det på.
[/QUOTE]
Så forstår jeg intet.
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu