recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Andre video-optagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DV camera/pc
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDV camera/pc

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2005 kl. 13:41

Så jeg konkluderer ,at det vil være helt fint at sende direkte til min DV indgang på min Sony 710, og derfra over på DVD , uden at miste synlig kvalitet.

 

MVH Frank Pedersen

Til top
HTPC Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-August-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 629
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2005 kl. 13:45
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Så jeg konkluderer ,at det vil være helt fint at sende direkte til min DV indgang på min Sony 710, og derfra over på DVD , uden at miste synlig kvalitet.

Du kan jo bare prøve dig frem og se hvilken metode der giver det bedste slutresultat.
 
Til top
Stampe Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 07-Januar-2004
Status: Offline
Point: 2406
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2005 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af folp folp skrev:

Så jeg konkluderer ,at det vil være helt fint at sende direkte til min DV indgang på min Sony 710, og derfra over på DVD , uden at miste synlig kvalitet.

Det er i hvert fald det jeg gør. Jeg gør det så i HQ-mode og det synlige resultatet på en dvd-skive er altså blændende. Et eller andet sted har jeg også en grænse for hvor meget jeg gider fedte med tingene for at opnå en marginal kvalitetsforbedring - og min pc er altså ikke gode venner med mit kamera, så muligheden for at smide film på en recorders hdd er fuldt ud tilfredsstillende for mig.

Til top
folp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1191
Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-September-2005 kl. 15:14
Takker jer alle for gode oplysninger og Stampe ,det var lige det jeg tænkte at ville gøre , men helt nybegynder inden for DVD optager,som jeg er,  suger jeg alt  i forklarer,til mig ,Off topic : hvordan markerer i hvad jeg skriver med en firkant?
MVH Frank Pedersen

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu