recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Focal DôME
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Fælleskøb af Focal DôME

 Besvar Besvar Side  123 6>
Forfatter
Besked
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Fælleskøb af Focal DôME
    Sendt: 26-April-2009 kl. 16:45
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Bjarke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 06-Februar-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 923
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjarke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 17:16
De ser sørme fede ud  men mon det også lyder godt så.......

Det må da i hvertfald være et højttalersæt for det kvindelige
Pana P50x10y - NAD T753 - NAD C272 - Dali Ikon7, Vokal2, Dali bagh.(Ikon W2 købes)- Ikon Sub - WDlive
Til top
Bendix Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Marts-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bendix Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 17:32
Gad vide hvordan de spiller i forhold til en B&W zeppelin, jeg leder efter et
ipod anlæg

Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viking30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 18:13

Er der en pris hvis man gerne vil have standerne med?

Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 18:45

Oprindeligt skrevet af Viking30 Viking30 skrev:

Er der en pris hvis man gerne vil have standerne med?

Der er rabat på alt DôME - også standerne - inde på bestillingssiden.

Standerne købes separat.

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
pointwood Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 18-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 324
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pointwood Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 19:14
Viking30: Hvis du går ind på bestillingssiden, så kan du se alle priserne og sammenligne dem med deres normalpriser.
Der ser ud til at være 205kr at spare per stander, om end jeg fortsat har svært ved at forstå hvorfor standere skal være så dyre?

Hvad er "for en kort periode"?

Hvilken surround forstærker kan anbefales til sådan et sæt? (pris helst ikke over 10k) Umiddelbart tror jeg at jeg vil gå efter enten en Denon eller en Onkyo.

Det er super at der bliver mulighed for at høre dem, jeg har været interesseret i disse højtalere i et stykke tid men har endnu ikke hørt dem. På Focals hjemmeside linker de til en del artikler/reviews af dem, men de fleste er på fransk :(
Gå til http://www.focal-fr.com/ > Dome > Press for at se dem. Umiddelbart ser det dog ud til at de får ganske gode anmeldelser.

Der er også et Dôme® Kabel - det står til 295kr/stk - menes der her 295kr/meteren?

Jeg er helt sikkert interesseret i et 5.1 sæt.

Redigeret af pointwood - 26-April-2009 kl. 19:28
Jramskov
Til top
Viking30 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 24-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 82
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Viking30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 19:25

Tak for svar til jer begge.

Til top
o0Breaker0o Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 06-Oktober-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 44
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér o0Breaker0o Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 19:57
Endelig kom de som fælleskøb,..Har lagt en bestilling på et sæt, det var dog ikke muligt at vælge finish.
Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 22:32
 

Redigeret af kskruger - 26-April-2009 kl. 23:21
Til top
Marqzen Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 27-Marts-2007
Status: Offline
Point: 438
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Marqzen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 22:38

Meget interessant. Kan nogle komme med en kvalificeret sammenligning mellem disse, Gallo Micro/Adiva og så disse fra Hifiklubben http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoejttaler/kompakt/podsp eakers_the_drop_hoejttaler_hvid.htm

Jeg er efter et par lækkert designet højtalere, men ved ikke hvilke jeg skal nappe af de tre.

Please help.

Til top
kskruger Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 05-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3498
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kskruger Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-April-2009 kl. 23:23
Er det muligt, at få den i hvid , eller er de kun sorte dette fælleskøb?
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-April-2009 kl. 09:29

Hej Alle

Antal bestillinger:

  • 2.0 sæt:  1

Mere om bestilling her

  /Lars

Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu