recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Fælleskøb ®
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Fælleskøb af Toshiba 32+37" (WL66Z)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketFælleskøb af Toshiba 32+37" (WL66Z)

 Besvar Besvar Side  <1 64656667>
Forfatter
Besked
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 08:56
Oprindeligt skrevet af christianrsc christianrsc skrev:

Oprindeligt skrevet af Fehling Fehling skrev:

Prøv lige at se prisen hos TC (7999,-). Det var da vist godt vi hoppede med på det fælleskøb. Nå, men jeg er ihvertfald glad for min nye flimmer!

Mvh
Rasmus

Fanme skod at man ikke nåede det!!

Det var vist ironisk ment  

Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 09:22
Damn! sådan et vil jeg også have... jeg skal lige høre om der er nogen som har bestilt ved www.mediaonline.de og hvad deres indtryk af dem er??? 6500 kr for et "super" TV det kan jeg sq ikke afslå...
Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-September-2006
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 10:30

Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Det var vist ironisk ment  

Det er altså rigtig nok. 7999 for det nok så omtalte Toshiba ved Tape connection.

Se selv her: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198502

Eller her: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ;emne=produkt&gruppenr=61

Go pris!

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 11:24
Oprindeligt skrevet af christianrsc christianrsc skrev:

Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Det var vist ironisk ment  

Det er altså rigtig nok. 7999 for det nok så omtalte Toshiba ved Tape connection.

Se selv her: http://www.hifipriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=198502

Eller her: http://www.tapeconnection.dk/tcasp/default.asp?menulag=4& ; ;emne=produkt&gruppenr=61

Go pris!

Ja det er en udemærket pris. Men det der var 'problemet' er, at fælleskøbsprisen var 8500kr og nu er enkeltstyksprisen 8000kr ved samme forhandler ret kort tid efter. Ikke just noget som fremmer Fælleskøb konceptet i mine øjne.

Til top
spawn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-November-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6822
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 11:43

Kan godt forstå hvad der menes, men det skyldes "blot" et led i den almindelige prisudvikling. På tidspunktet for det oprindelige fælleskøb var den billigste pris det kunne sælges til 8500,-  

Siden da, selvom det kun er kort tid siden, er prisen faldet, både i England, Tyskland og her, dels grundet generelle prisfald indenfor fladskærmesområdet, dels grundet annoncering af nye modeller og andre markedskræfter.

Sådan er udviklingen bare indenfor forbrugerelektronik generelt og i særdeleshed indenfor fladskærme.

Philips 65OLED705/12 - ATV4K
Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-September-2006
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 12:40

Jeg har lige fået en mail fra media markt i Flensburg hvor de skriver at man kan købe Toshiba 32WL66z til 899 euro og selv hente det i deres butik. Dvs en pris på ca 6750 kr hvis kursen er 7,5.

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 12:57
Oprindeligt skrevet af christianrsc christianrsc skrev:

Jeg har lige fået en mail fra media markt i Flensburg hvor de skriver at man kan købe Toshiba 32WL66z til 899 euro og selv hente det i deres butik. Dvs en pris på ca 6750 kr hvis kursen er 7,5.

Det lyder fornuftigt. Hvordan er lager situationen?

Har fri et par dage i næste uge, så der kunne man jo sagtens 'komme til' at køre forbi



Redigeret af Bimsen - 21-September-2006 kl. 12:58
Til top
Decap_dk Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 21-September-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 13:01

Jeg kunne også godt tænke mig at sikre et på lageret inden man tager derned (lidt lang tur at køre forgæves)

Derudover kan man købe det hos https://www.globama.com for 875euro inklusiv fragt. Så er problemet bare at man ikke har en butik man kan besøge i tilfælde af problemer... men ellers meget interessant...

ps. Kursen på euro er 7,6, men stadig omkring 6800kr for et efter sigende mega godt tv... bliver næsten nød til at købe det :D

Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-September-2006
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Oprindeligt skrevet af christianrsc christianrsc skrev:

Jeg har lige fået en mail fra media markt i Flensburg hvor de skriver at man kan købe Toshiba 32WL66z til 899 euro og selv hente det i deres butik. Dvs en pris på ca 6750 kr hvis kursen er 7,5.

Det lyder fornuftigt. Hvordan er lager situationen?

Har fri et par dage i næste uge, så der kunne man jo sagtens 'komme til' at køre forbi

De skrev at de ikke havde den på lager lige nu, hvorefter jeg spurgte hvor lang tid der vil gå og det har jeg ikke fået svar på endnu, men jeg skal dele det med jer når jeg høre noget.

Til top
christianrsc Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 12-September-2006
Status: Offline
Point: 32
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 14:09

Et hurtigt svar. De kan ikke sige den præcise dato nu, men de forventer at vide det sidst i næste uge, så der vil jeg skrive herinde hvad de skriver til mig. Hen mente dog senest 14 dage...

Til top
Bimsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-November-2004
Sted: Sverige
Status: Offline
Point: 511
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 15:53
Oprindeligt skrevet af Decap_dk Decap_dk skrev:

Derudover kan man købe det hos https://www.globama.com for 875euro inklusiv fragt. Så er problemet bare at man ikke har en butik man kan besøge i tilfælde af problemer... men ellers meget interessant...

Du mener vist 875 EUR uden fragt.

Til top
Pjerrot Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-August-2006
Status: Offline
Point: 236
Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-September-2006 kl. 15:59
Oprindeligt skrevet af Bimsen Bimsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Decap_dk Decap_dk skrev:

Derudover kan man købe det hos https://www.globama.com for 875euro inklusiv fragt. Så er problemet bare at man ikke har en butik man kan besøge i tilfælde af problemer... men ellers meget interessant...

Du mener vist 875 EUR uden fragt.

hehe der burde være en farve på skriften,for hver landsdel,så man kan se om en post skal læses på sønderjydsk,fyns,sjællandsk osv

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 64656667>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu