recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > YouSee digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Store problemer med den nye boks
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketStore problemer med den nye boks

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Emne: Store problemer med den nye boks
    Sendt: 04-Februar-2008 kl. 18:35

 Har givet 699kr for samsung boksen +HD pakke..så skal tingene bare være iorden..MEN favoritlisten virker ikke, nogle gange hakker det lidt i hd kanalerne, som der skal være perfekte, mine canal plus kanaler har fået væsentlig dårlige undertekster på, boksen er utrolig langsom, hdmi udgangen kan man ikke indstille til 1080p, over halvdelen af kanalerne vises i 4:3 dog kommer der en opdatering så vidt jeg har hørt..men altså havde forventet noget bedre..og ved godt der er mange positive sider med boksen såsom at jeg kun skal benytte en fjernbetjening til mit samsung tv men havde bare forventet en del mere...især yousee´s kundeservice! det er da til at falde død over..Ringede ind og spurgte hvilke hd kanaler jeg ville kunne se med boksen fra idag..medarbejderen svare viasat explore, discovery, kanal 5 og så fortæller hun endda at man kan se canal plus hd film og canal plus sport hd..Dette blev jeg dog meget klogere på..så hørte jeg noget med at man kunne se et par af kanalerne gratis til 1 marts men det havde hun ikke hørt om..så da jeg tager ned idag og køber boksen i en tdc butik kan de ikke finde ud af i butikken hvor meget de skal tage for den..så de ringer til et eller andet specielt nummer  til yousee hvor de fortæller at de skal tage 1600kr for boksen med en slags favorit pakke..synes ikke det lød så troværdigt så tog over til en anden butik som kunne hjælpe mig bedre og til en KORREKT pris..YOUSEE burde virkelig tage sig sammen og sende alle medarbejderne på kursus..det ville være det bedste for familien Danmark der har Yousee..Hos Canal Digatal skulle alt være iorden og ville også havde skiftet for lang tid siden hvis man måtte have parabol her hvor jeg bor.. 



Redigeret af RobertoCarlos - 09-Februar-2008 kl. 12:02
Til top
Biornus Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 71
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:09
Omkring det med kundeservice, så er det første dag den blev lanceret, så tag det roligt og ret medarbejderen hvis hvad han siger ikke står i overens med hjemmesiden. Jeg købte modtageren idag, og medarbejderen var virkelig flink og forklarede mig hvorfor der var problemer, heldigvis var jeg fornuftig nok til ikke at skrige af ham som jeg så andre gøre i butikken.
Danskere er VIRKELIG forkælede, synes du skulle læse lidt på www.haderkunder.dk :D
Du lærte heller ikke at cykle første gang du prøvede vel?

Omkring resten, lad os bare håbe de er hurtige til at udsende opdateringer så disse fejl kan rettes hurtigst muligt, og menuerne forhåbentlig bliver lidt hurtigere i optrækket.
Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:28

Er ikke dansker desværre...Når man selv sender et produkt på markedet skal man orientere sine medarbejdere ordentligt...er ikke overrasket hvis du selv arbejder i  yousee..Og næsten alle herinde er enige i at Yousee kundeservice er noget lort..så slap dog lige af..

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:37

easy Carlos

det er da også en mærklig indledning på din tråd..

"På min samsung boks virker det et stykke tid.." - hvad snakker du om ??

en del af yousee`s medarbejder har været på HD kursus, men for mig lyder det som om du skulle have taget et kursus i hvad samsung`s HD box kan og ikke kan inden du købte

cheers m8


 

Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 20:45
Kunne desværre ikke få det oplyst fra yousee eller tdc..og tak for invitationen til et kursus...er det dig der holder det?
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Februar-2008 kl. 21:29

nej det er et internet kursus - først finder du GOOGLE så skriver du samsung HD... 

 cheers

Til top
RobertoCarlos Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 175
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 14:18
okay kan du ikke det for mig? du snakker jo som en lille sød lærer i en børnehaveklasse...tag dig sammen..
Til top
Sandal Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 19-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2585
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 14:22
Kan vi lige få en ordentlig tone i denne tråd, tak!
"Det er pudsigt, at der med de relativt få ord, der findes i sproget, kan siges så meget sludder." - Robert Storm Petersen.
Til top
joeblach Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 21-Maj-2006
Sted: Denmark, Greve
Status: Offline
Point: 454
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:47
jeg vil gerne løbe din hd boks... har en gagem 60 du kan få....
Samsung 46 D7005,Samsung, Samsung 40 LE 40M, Samsung LE32m61, Logitech Harmony ONE remote, Onkyo TX-SR608B, KEF Q series, WD TV LIVE, SONOS
Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 19:52

Oprindeligt skrevet af joeblach joeblach skrev:

jeg vil gerne løbe din hd boks... har en gagem 60 du kan få....

prøv at ring til meyerheim og hør om han ikke har et par bogstaver du kan købe

ej det gas håber du kan ta`det  rammer sq også selv ved siden af nogle gange

 

cheers lads

Til top
emsir Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 19-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 108
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 20:57

Jeg må indrømme den nye Hd boks fra samsung er totalt håbløs og lige så kundeservice  hos Yousee......

Satte min boks til og opdaterede softwaren, og så kom alle skuffelseren væltende ud af boksen - letterbox kanaler over hele linjen, undtagen DR 1+2 + kanal 5....Sad og måbede, troede det var løgn!!!!

Fat i knoglen og fat i kundeservice - fortalte ham om mine pinsler.....meeen han prøvede da at bilde mig ind først at det var mit tv, og da det ikke lykkedes, sagde han at det var tv-selskaberne der sendte i letterbox, undtagen ovnenævnte kanaler!!!!!!

Jerominus levede ikke forgæves..så da jeg argumenterede denne påtand langt væk, forklarede jeg ham, at det måtte være boksen, for sagem 60 var i stand til at opskalere billedet så det automatisk skiftede mellem billedformaterne......Og eeeeendeliiig kom så det rigtige svar....Samsungboksen var ikke i stand til at opskalere, så jeg måtte sætte et scartstik i så jeg kunne skifte mellem hdmi og scart - hvor smart er det egentlig, når meningen var at man blot behøvede et hdmi kabel? Det kunne han jo godt se den gode mand fra yousee, og sagde da osse at der ville komme en opdatering i løbet af en uges tid....Jeg gjorde ham naturligvis opmærksom på alle de andre "ommere" boksen er vehæftet med.....kan ikke skifte fra component til rgb i scart indstillingerne - favoritkanalerne er totalt latterlige, altså at man ikke kan sætte kanalnumre på som på sagem 60.......Boksen bliver varm som en i helvede i løbet af en time......Den gode mand fra yousee var træt nu - og lovede mig at tingene ville blive ordnet i kommende opdateringer.....pyyyyhaaa...og så læste jeg i en tråd at der var nogle fra yousee der havde testet boksen inden den kom på markedet.....er det ikke at lyve lidt rigeligt?

Tak for kaffe - yousee later (seeyou later)

Til top
DonRon Se dropdown menu
--
--
Avatar

Oprettet: 07-April-2007
Status: Offline
Point: 351
Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-Februar-2008 kl. 21:19

jeg kan ellers godt skifte fra component til rgb i scart indstillingerne

er det når du ser HD kanaler at den bliver meget varm ?

syntes ikke min box er/bliver særlig varm

men nye codec kan aflaste cpuen ved firmware update

Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu