recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner > Android udstyr
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nexus 6, 9 og Player er kommet
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nexus 6, 9 og Player er kommet

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Nexus 6, 9 og Player er kommet
    Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 18:30
http://www.google.com/nexus/

Så er ventetiden ovre. Dog ser det ud til, at Nexus 6 bliver noget dyrere end Nexus 5.
Glæder mig dog til test af alle 3.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 18:32
Nå ja, og Android L blev selvfølgelig til Lollipop :)
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 18:47
Kunne være at min chromecast i stuen skal skiftes ud med en player.
Hvis prisen er OK skal den da prøves.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 18:54
Lige netop Player, kan bestilles allerede på fredag. Jeg venter dog på en test. Vil ikke købe den endnu, hvis den er låst til Google DNS, ligesom Chromecast.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:10
Hvis den ikke er låst skal den bare købes. Men så skal jeg nok have 2 så jeg også kan få adgang til vudu i soveværelset
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:42
Jeg har omgået Googles dns ved at blokere dens adresse via static routes. Så det behøves ikke være en forhindring.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:46
Kender godt den løsning men jeg ønsker ikke og ændre DNS på min router.
Har et åndsvagt sikkerheds TIK med man in the middel attack osv.

Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 19:53
Benyttede jeg også i en periode, men pludselig resulterede det i, at Netflix ikke ville virke på nogle af mine enheder. Selvom det havde virket i månedsvis. Slog det fra og så virkede Netflix igen. Heldigvis er min ene Chromecast så gammel, at jeg nåede at roote den.
Til top
Lars_M Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-November-2011
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 177
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars_M Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:19
Du ændrer ikke din dns, du forhindrer chromecast i at tilgå Googles dns servere. Så bruger den hvadend dns du ellers bruger.

Jeg havde samme problem med Netflix. Tror det var en fejl fra Google, for problemet forsvandt af sig selv.
LG 50PK760N, Marantz NR-1403, Creek Evolution 5350, Aune X1 Dac, Elac BS-203.A, XTZ 99W10.16, Audiovector center plus diverse bokse..
Til top
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:32
Sjovt der ingen nyheder er om dette på reformere.dk. Kom nu ind i kampen, der er andre end Apple.

Hvorfor er DNS et problem? Er det pga. US Netflix?
Til top
Bruger udmeldt 31 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 20-April-2006
Status: Offline
Point: 2601
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 31 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:35
Player'en ser spændende ud, men der mangler totalt specs på den så man kan se hvad den kan..
Til top
JordanDK Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-December-2009
Sted: Randers C
Status: Offline
Point: 2327
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JordanDK Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Oktober-2014 kl. 20:47
Den ser ellers nice ud den player der. Nexus 6 bliver vidst lidt for stor for mig, men lækre specs.
65" B9 OLED, 5.2.1 Dali Lektor højtalere og Monolith df+ sub

Mess with the best, die like the rest.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu