recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Technology´s stuebio nu med DIY møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Technology´s stuebio nu med DIY møbel

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Technology´s stuebio nu med DIY møbel
    Sendt: 30-Juni-2013 kl. 11:57



Nye billeder fra side 3. Møbel side 5


Hej

Nu har jeg beundret jeres setup igennem en årrække . Så tænke at det var på tide og lave min egen lille tråd.
Det hele er sat op i et 7.1 system.

Hardwaren består af

TV :Panasonic TX-L55ET60Y
Reciever: Yamaha RX-V767
Effektblok: NAD C275
DAC: Dac magic
Afspillere: Oppo BDP-103D, sonos connect, nvidia shield og Chromecast 2
Front højtalere: Dali Lektor 8
Center højtaler: Dali Lektor LCR
Bag højtalere: Dali Lektor 1
Sub: Dali Lektor sub
Hørebøffer: sennheiser HDR 170
Det hele bliver styrret af en Logitech harmony Ultimate












Redigeret af technology - 11-November-2015 kl. 19:57
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 15:40
Så fik jeg endelig tilladelse til at skifte mine gamle systemaudio højtalere ud. Det har hele tiden været meningen at de skulle skiftes ud med nogle lektor højtalere.
Så idag blev der bestilt nogle Lektor 8 højtalere. De bliver godt nok store og have en stuen men satser på fruen vender sig til det med tiden.

Til top
Jesper Keller Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 31-Januar-2012
Sted: Taastrup
Status: Offline
Point: 326
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper Keller Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 18:17
Smukt setup og fedt tv! Ser frem til nye billeder når dine Lektor 8 kommer hjem og står ;)
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Juli-2013 kl. 19:01
Ja det bliver super spændene og få dem sat op.
Det burde give den sidste dybde jeg manger specielt i stereo. 
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 07:44
Går selv og overvejer om jeg skal have sådan en logitech smart control. Er det noget du kan anbefale?

Jeg har selv en Harmony 600 lige nu som jeg ikke er så tilfreds med. Synes generelt hastigheden er rigtig dårlig og når jeg skal tænde skal jeg pege fjernbetjeningen 5-10 sekunder over mod alle enhederne. 

Kan du egentlig bruge den til boxee box og i så fald er den lige så hurtig til at navigere rundt i menuerne som den originale fjernbetjening?

Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 08:29
Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Går selv og overvejer om jeg skal have sådan en logitech smart control. Er det noget du kan anbefale?

Samme her! Fortæl fortæl!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 09:50
Oprindeligt skrevet af bbrauner bbrauner skrev:

Går selv og overvejer om jeg skal have sådan en logitech smart control. Er det noget du kan anbefale?

Jeg har selv en Harmony 600 lige nu som jeg ikke er så tilfreds med. Synes generelt hastigheden er rigtig dårlig og når jeg skal tænde skal jeg pege fjernbetjeningen 5-10 sekunder over mod alle enhederne. 

Kan du egentlig bruge den til boxee box og i så fald er den lige så hurtig til at navigere rundt i menuerne som den originale fjernbetjening?


5-10 sek er jo den tid fj.btj. Skal bruge for at tænde flere enheder og skifte dem til den aktuelle indgang - det kan ikke gøres hurtigere. Og come on, hvor lang tid ville det ikke tage at bruge hvert apparats fj.btj.?
Til top
Berdel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 02-Januar-2012
Sted: Bramming
Status: Offline
Point: 1153
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Berdel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 10:22
Der er snart lige lavet en tråd om loogitech smart control så jeg foreslår at vi snakker videre i den så vi ikke forpester Technology's tråd mere end nødvendigt :)

Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 11:29
Jeg er super glad for min smart kontrol. I det daglige er det lettest og bare bruge den med følgende fjernbetjening.
Det smarte er at den er koblet på wifi så du skal ikke stå og pege.
Den kan desværre ikke bruges til boxee men fungerer fint til ps3 ( netflix osv )


Redigeret af technology - 09-Juli-2013 kl. 11:31
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Status: Offline
Point: 19184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 13:25
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


5-10 sek er jo den tid fj.btj. Skal bruge for at tænde flere enheder og skifte dem til den aktuelle indgang - det kan ikke gøres hurtigere. Og come on, hvor lang tid ville det ikke tage at bruge hvert apparats fj.btj.?


Men den løsning jeg har, tager det et tryk på fjernbetjeningen og så kan man smide en fra sig igen. Tænd af forstærker og vælge indgang kan gøres indenfor et sekund, det samme med tv.


Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Juli-2013 kl. 13:41
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


5-10 sek er jo den tid fj.btj. Skal bruge for at tænde flere enheder og skifte dem til den aktuelle indgang - det kan ikke gøres hurtigere. Og come on, hvor lang tid ville det ikke tage at bruge hvert apparats fj.btj.?


Men den løsning jeg har, tager det et tryk på fjernbetjeningen og så kan man smide en fra sig igen. Tænd af forstærker og vælge indgang kan gøres indenfor et sekund, det samme med tv.


Klaus

Det tillader min reciver ikke. Relæerne tænder først enheden efter 5-10 sek, så her har harmony indbygget delay til valg af indgang.

Så et tryk på fj.btj. Og holde den i ti sek, det overlever jeg ;-)

Redigeret af Kampus - 09-Juli-2013 kl. 13:43
Til top
bbrauner Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Oktober-2012
Status: Offline
Point: 81
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bbrauner Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 19:51
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:


5-10 sek er jo den tid fj.btj. Skal bruge for at tænde flere enheder og skifte dem til den aktuelle indgang - det kan ikke gøres hurtigere. Og come on, hvor lang tid ville det ikke tage at bruge hvert apparats fj.btj.?


Men den løsning jeg har, tager det et tryk på fjernbetjeningen og så kan man smide en fra sig igen. Tænd af forstærker og vælge indgang kan gøres indenfor et sekund, det samme med tv.


Klaus


Jeg tror nu jeg lan gøre det hurtigere hvis jeg sad med alle fjernbetjeningerne foran mig end hvad harmony kan klare :) smart control gør det muligt at smide den fra sig som Klaus også kan med hans beo skidt.

Det er bare ofte en fejlkilde at man skal pege så længe sådan at nogle enheder lige pludseligt ikke er i den forventede tilstand.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu