recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindre abbey - mere bas!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindre abbey - mere bas!

 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 39>
Forfatter
Besked
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:05
 
Skulle lige prøve og lytte til dem:
 
 
De spiller meget lig B&W 805S men mangler lidt bund i forhold. Dette kan skyldes at konstruktionen er lukket.
 
her kan man se størrelsen:
 
 
 
 
 
Jeg kan indstille polen på dem som man har lyst så kan vel komme uden om problemet med det?
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4420
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:07
Dipol => de to enheder på siden spiller i modfase. Dette skaber null. Hvis du kan vælge en bipol indstilling hvor de spiller i fase, vil du kunne komme uden om problemet.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:24
Tror ikke du vil mangle bund i effekter der kommer bagfra. Sub'en spiller jo med...
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 14:47
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror ikke du vil mangle bund i effekter der kommer bagfra. Sub'en spiller jo med...
ingen sub så vidt jeg ved, med mindre disse er anskaffet Smile

Sucky -> Savner stadig en forklaring Wink


Redigeret af Kenzo85 - 01-Maj-2012 kl. 14:47
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 15:02
Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror ikke du vil mangle bund i effekter der kommer bagfra. Sub'en spiller jo med...
ingen sub så vidt jeg ved, med mindre disse er anskaffet Smile

Sucky -> Savner stadig en forklaring Wink
BIG mistake! Du får ikke samme glæde af LFE sporet på filmen i de højttalereOuch
Til top
Kenzo85 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 09-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2943
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kenzo85 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 15:04
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Oprindeligt skrevet af Kenzo85 Kenzo85 skrev:

Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Tror ikke du vil mangle bund i effekter der kommer bagfra. Sub'en spiller jo med...
ingen sub så vidt jeg ved, med mindre disse er anskaffet Smile

Sucky -> Savner stadig en forklaring Wink
BIG mistake! Du får ikke samme glæde af LFE sporet på filmen i de højttalereOuch
Tjaa nu havde havde Sucky nogle udmærkede højtalere til at producere en dyb lyd, som blot blev mixet ind i L/R sporet.
Se mit udstyr her:
Min Bio-tråd!
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:04

Testede dem kun i stereo for at se hvordan det fungerede og det gør de rigtig godt:)

Jeg har lige solgt et sæt højtalere med 4 x 10" basser hvor der ikke manglede bas:) en sub er jo bare en god bas med en velproportioneret forstærker;)

Jeg er på udkig efter en velodyne DD18 så hvis nogle kender nogen er det bare at sige til:)

Hvor stor afstand ville i sætte imellem souruund kanalerne?

Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:32
Jeg er ikke sikker på at jeg er helt med. Har du solgt dine 800d eller bare købt baghøjttalere til din nuværende opsætning?
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:35

Fronten er solgt:)
Til top
Stereolab Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 27-Januar-2012
Status: Offline
Point: 797
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Stereolab Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:37
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:


Fronten er solgt:)
Jeg kondolerer...Wink
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 16:38
Damn. Hvad skal du så have istedet for?  Smile
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2012 kl. 17:09
Nu ved jeg at Kenneth skal flytte i en meget mindre lejlighed snart. Så det giver lidt mening at han har solgt sine 800D...

De ser da ret fede ud de nye baghøjtalere, især når de er pakket ud ;) Med nogle 805'ere og en god sub skal det nok blive godt ;)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 1920212223 39>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu