recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Mindre abbey - mere bas!
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Mindre abbey - mere bas!

 Besvar Besvar Side  <1 23456 39>
Forfatter
Besked
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 00:13
Hehe er faret lidt vild i min egen tråd:)

Iron man: tak for dit input. Har hørt rigtig meget på nad og denon igennem tiden og har haft toppen af begge producenter inden for surround. Er mest til nad men kan godt li den behagelige lyd toppen af denon serien har. Tror mange har lyttet for meget til de små avr modeller denon laver når de beskriver lyden. Der er STOR forskel på avc og avr lyden!!!

Omkring anthem og lexicon vil jeg helst have produkter fra virksomheder der gør sig i stereo. Bilder mig ind at eks. Classe har erfaringen til at lave surround produkter der lyder godt i stereo grundet deret stereo fokus. Det samme med eks denon og Nad. Surround fejler meget få producenter rigtigt på imo.

Kender godt den flade b&w model.. Er selv lidt splittet omkring bagkanal da hele min ene sidevæggen er glas hele vejen rundt:s
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Kender godt den flade b&w model.. Er selv lidt splittet omkring bagkanal da hele min ene sidevæggen er glas hele vejen rundt:s

Jeg er i hvert fald træt af at have 2 suværene baghøjttalere til 8 kilo stykket, hvor man ikke rigtigt kan høre andet end når virkeligt kommer kraftige effekter i bagkanalerne. Tidligere havde jeg dem på siden, og det var så meget bedre, men det er simpelthen ikke muligt nu.
 
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 13:07
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Kender godt den flade b&w model.. Er selv lidt splittet omkring bagkanal da hele min ene sidevæggen er glas hele vejen rundt:s






Jeg er i hvert fald træt af at have 2 suværene baghøjttalere til 8 kilo stykket, hvor man ikke rigtigt kan høre andet end når virkeligt kommer kraftige effekter i bagkanalerne. Tidligere havde jeg dem på siden, og det var så meget bedre, men det er simpelthen ikke muligt nu.

 


Hvordan kan det være at de ikke kan side på siden?
Til top
Iron Man Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Brugeranmelder

Oprettet: 11-September-2007
Sted: Kolding
Status: Offline
Point: 1451
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Iron Man Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 17:13
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Hvordan kan det være at de ikke kan side på siden?
Vi har vindue som gør det lidt upraktisk.
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-August-2011 kl. 17:50
Oprindeligt skrevet af Iron Man Iron Man skrev:

Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Hvordan kan det være at de ikke kan side på siden?




Vi har vindue som gør det lidt upraktisk.


Samme her.. Sidder ret tæt på bagvæg så er på herrens mark!

Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-September-2011 kl. 22:31
Status pt: får en classe ssp 800 på besøg i morgen som jeg har glædet mig til i 100 år.

Er rigtig spændt på hvordan den lyder.. Bare lidt ala cp700 og cdp202 så er jeg solgt:)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-September-2011 kl. 10:10
Hvornår er der åbent hus ?
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 09:27
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Hvornår er der åbent hus ?
 
Jeg starter kl 15:00 i dag og hele aftenen... KÆRESTEN ER UDELOLLOLLOL
 
Er du frisk?
Til top
Sploink Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 23-April-2007
Sted: Vestegnen
Status: Offline
Point: 3215
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Sploink Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 09:31
Glæder mig til at høre om dine oplevelser med den SSP 800 Thumbs Up

Super gennemført design på den.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 09:41
Oprindeligt skrevet af Suckyboyfriends Suckyboyfriends skrev:

Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Hvornår er der åbent hus ?
 
Jeg starter kl 15:00 i dag og hele aftenen... KÆRESTEN ER UDELOLLOLLOL
 
Er du frisk?


Hmm - har godt lige lidt ekstra arbejde iaften - men kan kigge forbi Wink
Til top
Suckyboyfriends Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 12-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 612
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Suckyboyfriends Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 10:19
Oprindeligt skrevet af Sploink Sploink skrev:

Glæder mig til at høre om dine oplevelser med den SSP 800 Thumbs Up

Super gennemført design på den.
 
Tak:)
 
Glæder mig også helt vildt.. Kæresten forlangte ro i går på grund af valgConfused
 
Hvis der er nogle rigtig entusiaster fra kbh er døren selvfølgelig åben.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-September-2011 kl. 11:13
Haha - med det valg havde jeg nok kommet til at høre musik alligevel......
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 23456 39>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu