recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Wall of Sound And Picture - Atmos bio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Wall of Sound And Picture - Atmos bio

 Besvar Besvar Side  <1 3233343536 41>
Forfatter
Besked
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Maj-2015 kl. 19:34
En hurtig update :

Jeg har siden jeg fik mine Atmos højttalere, tit følt at jeg manglede fuld rumfornemmelse og højde i panoreringer. Jeg har derfor, efter flere anbefalinger, flyttet mine back og sides godt ned. Det er helt vildt hvad det har gjort ved lyden ! Nu kan jeg endelig fornemme når noget er over mig, når noget er i siderne og når noget er bag mig - virkelig fedt !

Billeder længere nede på siden.



/michael


Redigeret af scantek - 07-Maj-2015 kl. 10:27
Til top
liboltski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juli-2013
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 00:15
Hej Michael,

Tak for at sætte tid af til mig og vise din lækre bio frem Smile Super lækker udnyttelse af kælderen, lækkert billede og lyd. Kan jo ikke kalde min for Greve Bio mere, men måske Greve Mini Bio LOL. Lækkert endnu engang at få fyldt kufferten med input til mit projekt. Du er velkommen til at kigge over og se projektet både mens der bygges og når det er færdigt.
Til top
dr gonzo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-April-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1316
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dr gonzo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Maj-2015 kl. 08:48
jeg tror på at det giver et gevaldigt løft til lyden
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 08:48
Oprindeligt skrevet af liboltski liboltski skrev:

Hej Michael,

Tak for at sætte tid af til mig og vise din lækre bio frem Smile Super lækker udnyttelse af kælderen, lækkert billede og lyd. Kan jo ikke kalde min for Greve Bio mere, men måske Greve Mini Bio LOL. Lækkert endnu engang at få fyldt kufferten med input til mit projekt. Du er velkommen til at kigge over og se projektet både mens der bygges og når det er færdigt.

Jammen selv tak da - håber du kunne få lidt inspiration.

Vi kan kalde dem for Greve Bio - Sal 1 og 2 :)

Hvordan ser det ud med et besøg i weekenden  ?


/michael
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 08:49
Oprindeligt skrevet af dr gonzo dr gonzo skrev:

jeg tror på at det giver et gevaldigt løft til lyden


Det har det uden tvivl gjort - det er klart noget man skal overveje hvis man kaster sig ud i et Atmos projekt.


/michael
Til top
liboltski Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 02-Juli-2013
Status: Offline
Point: 111
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér liboltski Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 08:58
Hej Michael,

Jeg bøjer mig i støvet, og indrømmer min må være sal 2 Wink skriver lige ind privat besked vedr. besøg.

/Klavs
Til top
scantek Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 22-Juli-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 676
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér scantek Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 10:31
Seneste billeder af biffen :














/michael
Til top
Vejrup Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-August-2011
Sted: København
Status: Offline
Point: 677
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Vejrup Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 10:41
puha det ser lækkert ud... hvad bruger du iPad til?? kunne vi evt få et par shots af den? 
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 14:00
Det er fandemig i orden!
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
Jonas Bojer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 10-April-2008
Sted: Århus C
Status: Offline
Point: 801
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas Bojer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 21:59
Husk blankvåben tilladelsen hvis de svær er af stål ;O) og ikke plastik

Hilsen Jonas Bojer
Til top
Bitz^^ Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 22-November-2012
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 49
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitz^^ Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-Maj-2015 kl. 23:33
Top blæret Thumbs Up
Receiver: ONKYO TX-NR609
JAMO D500 5.2
SUB 660 x 2
Afspiller: PS3/Samsung blu-ray BD-D5100
Projekter: BenQ W700+
Til top
Gooferen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-April-2006
Sted: Århus
Status: Offline
Point: 505
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gooferen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Maj-2015 kl. 08:16
Oprindeligt skrevet af scantek scantek skrev:

Seneste billeder af biffen :
/michael

Det ser fedt ud, nu er jeg ikke ekspert ift. lyd, men kan den metal radiator du har stående ikke ødelægge/forvrænge lyden lidt? Kunne det løses med en simpel radiatorskjuler af noget ikke brændbart materiale?
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3233343536 41>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu