|
Wall of Sound And Picture - Atmos bio |
Besvar ![]() |
Side <1 3738394041> |
Forfatter | |
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tænkte at jeg lige ville opdatere med seneste udstyr og billeder
![]()
![]() Billeder af rack kommer senere ![]() Redigeret af scantek - 28-September-2018 kl. 19:25 |
|
![]() |
|
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
Det er en vildt lækker bif det der, fedt at se at den er kommet igang igen efter vandskaden :)
|
|
![]() |
|
dr gonzo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1320 |
scantek >>> kan du på nvidia shield ændre på placering og størrelse af undertekster?
|
|
![]() |
|
Ole_M ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2014 Sted: Danmark Status: Offline Point: 416 |
Ser virkelig lækkert ud. Fedt med væg til væg, loft til gulv lærred. Havde jeg måske også lavet hvis jeg skulle lave mit om. Eller måske ikke helt væg til væg, men tæt på :) Hvor bredt og højt er det i cm?
|
|
![]() |
|
scantek ![]() Guld medlem ![]() ![]() Branchemedlem Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 676 |
takker ![]() Ja der er ikke noget der er så skidt at det ikke er godt for noget. Fik mulighed for at lave lidt om på seating og sådan. Så er rigtigt godt tilfreds. |
|
![]() |
|
Hey! Det kan man godt - eller det vil sige i Kodi som jeg bruger kan man ![]() |
|
![]() |
|
Takker ! Det er bare sååå fedt. Elsker når jeg vælger 2:35:1 presettet på projektoren og billeder bare bliver GIGA ! ![]() Det er ca. 360 x 153 cm. |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Ser fedt ud. Hvad er det for nogle stole?
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
Mange tak ! Det er fra biografstole.dk - de laver custom bestillinger efter mål og behov. |
|
![]() |
|
anoz ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 30-September-2007 Sted: Fredericia Status: Offline Point: 421 |
Tak 👍
|
|
| sony vpl-hw40es | marantz sr7010 | 3*mk s-150 | 4*mk s-150t | 2*xtz s2 atmosphere | 2*mk mx350 mkii | ps4 | logitech harmony companion |
|
|
![]() |
|
![]() Så da jeg kiggede på hvad der skulle afløse, var bla. JBL 4722, JBL C222, QSC sc-322XC og lign. med i overvejelserne. Efter at have testet og lyttet til en masse forskellige højttalere, blev jeg forelsket i 3 vejs lyden, og besluttede at det var den vej jeg ville gå. Da jeg kom fra JBL, var min tanke at det kunne være sjovt at prøve noget "andet". En del research og tests senere, faldt valget på QSC SC-2150. De har den fordel at de er meget korte i dybden, samt at HF delen kan drejes og vinkles efter behov. Så de kan indstilles til den helt rigtige "Toe in" mod sweetspot. Samtidigt kan man med en kontakt vælge mellem Full passive og Bi-Amp. Sidstnævnte har jeg gerne ville rode med et stykke tid. Som forstærker til HF delen, faldt valget på en QSC DPA 4.2 Cinema. En sjov ting: Da jeg hentede QSC'erne var et lignende setup med 3 x SC-2150'ere ved at blive installeret i en biograf, med fuld Atmos og siddepladser til 80 personer. Så teknisk set en smule overkill til mine 5 sæder ![]() Opdaterer med nogle billeder snarest ![]() ![]() Netop ankommet - godt 300 kg goodies ![]() LF Delene ![]() HF delen monteret på LF delen. Fabriksmonteret speakonstik, som bare skal sættes i delefilteret - så er det ikke nemmere. ![]() Kalibrering igang.
Redigeret af scantek - 22-Oktober-2017 kl. 22:30 |
|
![]() |
|
Zuppe ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-April-2007 Sted: Aalborg Status: Offline Point: 375 |
Har selv overvejet at lave en clon af de qsc 2150/ diy soundgroups titan 615. Glæder mig til at høre mere om dine erfaringer med dem.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 3738394041> |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |