recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - MR.Nielsen Hjemmebio+ Nu med JVC X 30
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

MR.Nielsen Hjemmebio+ Nu med JVC X 30

 Besvar Besvar Side  123 4>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: MR.Nielsen Hjemmebio+ Nu med JVC X 30
    Sendt: 30-September-2012 kl. 11:32
Oprindeligt skrevet af Hagman Hagman skrev:

Det er jo helt vildt. Sindsygt godt lavet.
Sjovt at se dine fremgang fra dine billeder. Super godt gået.
 
Må man spørge, hvad omkostninger for rummet har været ?
Jeg har ikke helt styr på det, men ligger omkring 40k, men jeg vil gerne opdatere mine højtaler, og sofa, men ellers er jeg tilfreds med det.
Til top
Hagman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 21:36
Det er jo helt vildt. Sindsygt godt lavet.
Sjovt at se dine fremgang fra dine billeder. Super godt gået.
 
Må man spørge, hvad omkostninger for rummet har været ?
Til top
brfcjon Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 03-Oktober-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 217
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér brfcjon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2012 kl. 15:22
jeg har selv brugt denne løsning som afslutning. Og så er det nogle flinke gutter hos Gato=)

http://sidekick-audio.com/gatoshop_dk/connectors.html?SID=3590288d8cbc791bf90c46eb19f8a3dd
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 10:32

Her er lidt billeder af de hj udtag
Jeg har prøvet at købe nogle ht terminaler hos elektonik lavpris, min synes de fra biltema så bedre ud, se forskel på billede.

HØJTALERE TERMINAL FRA ELEKTRONIK LAVPRIS


Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 09:01
Oprindeligt skrevet af LBA75 LBA75 skrev:

Hej Aouer


Virkelig flot stykke arbejde du har lagt i dette projekt og et super resultat ikke mindst Clap

Spørgsmål: Dine højtaler udtag afbilledet på side 2, er det hjemmelavet eller købt færdige? Kunne godt være fristet til at kopiere, da det ser proff ud, og jeg har nemlig også trukket rør til mine baghøjtalere, men ikke fået "afsluttet" pænt som dig!
Har du evt en how to do - eller nogle links?


Mvh
LBA75

Hej LBA 75
Ja mine højtalere udtag er hjemme lavet.
1. Et blænddæksel LK , så har jeg købt nogle
Af dem her, de er så blevet afkortet lidt
http://www.biltema.dk/da/Bil---MC/Bilradio/Monteringsdele/Hojttalerterminalskruer-2-stk-35567/
Og et bar kabelsko.
Jeg prøver lige at tage et par billeder hvordan det ser ud bag dæksel
Mvh Aouer
Til top
Bravo Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: DK
Status: Offline
Point: 1317
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bravo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 08:41
Clap
Til top
LBA75 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-September-2006
Status: Offline
Point: 484
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér LBA75 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 08:36
Hej Aouer


Virkelig flot stykke arbejde du har lagt i dette projekt og et super resultat ikke mindst Clap

Spørgsmål: Dine højtaler udtag afbilledet på side 2, er det hjemmelavet eller købt færdige? Kunne godt være fristet til at kopiere, da det ser proff ud, og jeg har nemlig også trukket rør til mine baghøjtalere, men ikke fået "afsluttet" pænt som dig!
Har du evt en how to do - eller nogle links?


Mvh
LBA75
Til top
aouer Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 24-Januar-2010
Sted: Østjylland
Status: Offline
Point: 406
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aouer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-September-2012 kl. 00:56
Hej 
Så har jeg fået købt mig en JVC X 30 i hvid. Har monteret den med et Cheif beslag.




Skal se om jeg ikke kan få taget nogle bedre billeder.
Der mangler lige en PS3, og jeg vil gerne have indkøbt den Dune hd tv 401 når den kommer.
Aouer
Til top
Hagman Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 64
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hagman Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 21-April-2012 kl. 13:50
Utroligt !
Sikke du kan. At få lavet et skodrum om til noget flot og brugbart, har jeg også lavet i huset, men SLET ikke i nærheden af det du har lavet.
Mega thumbs up !
Til top
BigRaj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 03-Januar-2011
Sted: Malmö
Status: Offline
Point: 1458
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér BigRaj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-April-2012 kl. 08:26
WOW, sådan, flittig har du været og må du få mange mange goder filmoplevelser i din nye biograf!
Film skal ses..Derhjemme...I en kælder sort som kul
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-April-2012 kl. 11:04

Super sprød hjemmebio og sindsygt flot håndværk!

Til top
RaGa_MuFFiN Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 28-Juni-2009
Sted: Videbæk, DK
Status: Offline
Point: 405
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér RaGa_MuFFiN Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-April-2012 kl. 13:59
Det ser pisse godt ud, for at sige det mildt! Det ser utroligt hyggeligt ud, og jeg er sikker på du/I får mange mange gode timer til at gå med fede film deroppe! Stående applaus herfra! :-)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 4>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu