recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Modtagelse og udstyr generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - EPG passer ikke
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

EPG passer ikke

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
rasse78 Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 01-August-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 69
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rasse78 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: EPG passer ikke
    Sendt: 22-Maj-2012 kl. 11:22
Hej
 
Kan I hjælpe mig med et irriterende problem?
 
EPG på mit Panasonic GU30Y passer ikke altid. Tiden er indstillet korrekt, men EPG er ofte forsinket og viser det tidligere viste program.
 
Mvh Rasmus
Til top
Lilleitnørd Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Januar-2012
Sted: 7100, Vejle
Status: Offline
Point: 38
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lilleitnørd Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 14:46
Hvilken tvløsning/udbyder har du.? Ved fra min hverdag at problemet kan ligge hos udbyderen Wink

Redigeret af Lilleitnørd - 22-Maj-2012 kl. 14:47
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 14:50
Kendt problem med Panasonic. Der har været skrevet om det før. 
Hvis du bruger pil op/pil ned (på den runde knap) til at bladre igennem info om de andre programmer, så er info ok. Når du så f.eks har bladret frem til et program du ønsker at se og trykker OK for at skifte til dette program så vises der forkerte info i info billedet.
Selve EPG - altså hvis du trykker på Guide er OK.
Det er ikke info om det forrige program der vises. Det er info for de programmer der blev vist da du tændte for TV'et !
PS har YouSee kabel og har problemet på mit 2 år gamle X20 og G30



Redigeret af kim.t - 22-Maj-2012 kl. 18:38
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 22:16
Samme problem med VT30 på Stofa Confused og jeg har nu ikke set det omtalt før. Det er træls at Panasonic ikke gøre mere ud af firmware opdateringer Ouch
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
kim.t Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2004
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 3835
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kim.t Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 22:44
Jeg skrev til panasonic DK for snart 2 år siden. Hvis jeg havde problemer med betjning eller opsætning - så kunne de hjælpe mig. Men de havde åbenbart ikke lyst til at vidergive software fejl/bug Thumbs DownAngry
Den gamle tråd fra maj 2010 er her : http://forum.recordere.dk/forum_posts.asp?TID=81507
Til top
zczc Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-Maj-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 398
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zczc Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Maj-2012 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af rasse78 rasse78 skrev:

Hej
 
Kan I hjælpe mig med et irriterende problem?
 
EPG på mit Panasonic GU30Y passer ikke altid. Tiden er indstillet korrekt, men EPG er ofte forsinket og viser det tidligere viste program.
 
Mvh Rasmus
 
Det kan ikke passe. Det må være resten af verden, der er af lave.
Til top
EjvindR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EjvindR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 15:12
Hej
Mit EPG forsvandt helt ud i det blå for omkring en uge siden (Panasonic TX-P42G20E)/Boxer CI+ modul - jeg har foretaget sysemopdatering. Stadig ingen EPG. Irriterende, for man kan så heller ikke bruge timeroptagelse (den siger "ingen kanalliste"). Angry

Er det noget nogen kender løsning på???
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 15:34
Oprindeligt skrevet af EjvindR EjvindR skrev:

Hej
Mit EPG forsvandt helt ud i det blå for omkring en uge siden (Panasonic TX-P42G20E)/Boxer CI+ modul - jeg har foretaget sysemopdatering. Stadig ingen EPG. Irriterende, for man kan så heller ikke bruge timeroptagelse (den siger "ingen kanalliste"). Angry

Er det noget nogen kender løsning på???

Det KAN måske være fordi det er G20E og ikke G20Y, men jeg ved det ikke. Jeg mener bare at det kun er Y modellerne der har rigtig nordisk tuner.


Venlig hilsen
KB
Til top
EjvindR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EjvindR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 16:33
Det er bare mystisk - for det har virket upåklageligt et par år, men pludselig var det pist væk. Har surfet lidt og rundt og set, at andre udbydere end Boxer lejlighedsvis har haft driftsproblemer, og at det MÅSKE skyldes indførelse af en ny standard, NordiQ, for EPG - og de fjernsyn, der har haft problemer har både været Sony & Samsung (angiveligt fejl i kodningen). Og nu Panasonic. Men er det ikke udbyderen, der sender de der data ud, som TV'et så bruger til visning af kanalliste. Hvis ja, er det vel udbyderen (= Boxer).......

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 16:47
Det er de enkelte stationer der udsender info til EPG

Redigeret af Kampus - 24-Maj-2012 kl. 16:47
Til top
EjvindR Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Maj-2012
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér EjvindR Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 16:50
Ok - så er det måske den specifikke model, der har fået et problem?? Men hvad pokker gør man for at afhjælpe det???

Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Maj-2012 kl. 17:02
Det må det næsten være, jeg har ingen problemer med EPG på min Triax 405 Box..
 
Henvendelse til forhandler om problemet - der er vel stadig reklamationsret på?


Redigeret af Kampus - 24-Maj-2012 kl. 17:04
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu