recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - nexus 7
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

nexus 7

 Besvar Besvar Side  <1 567
Forfatter
Besked
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Oktober-2012 kl. 16:15
Oprindeligt skrevet af sparrez sparrez skrev:

Jeg har idag forhørt mig lidt hos ComputerCity omkring Nexus 7 levering. Jeg fik desværre dette svar

"Sådan som det ser ud i øjeblikket så har de rykket leveringen af dem til en ukendt dato i fremtiden så vi er faktisk ikke helt sikre på hvornår de lander, vi håber på at få nogen til Århus butikken når de bliver leveret men vi tør ikke sige noget med sikkerhed endnu."

Så kan være jeg må vente og tage en med fra USA i stedet :)

Sikkert pga. alle de fejl, som flere har oplevet med enhederne. Kvalitetskontrollen skulle være ret lav på Nexus 7 - måske derfor den er så billig? De må jo skære et led eller to fra, når man skal konkurrere så aggressivt på prisen.

Nu har jeg ikke selv haft den i hænderne, men er bekendt med at nogle har sendt et par stykker retur, da der pludselig opstod "phantom touches" (Google selv fænomenet). Derudover reporteres der om light leaks, stor variation på samlekvaliteten, døde pixels (kan hænde for de fleste producenter) og ghosting. 

Der er flere tråde på nettet, som er over 20-30 sider lange - kun med fejlrapportering, og telefonkøen hos Google/ASUS support skulle være ekstrem lang - hvilket tyder på, at en del af Nexus 7-enhederne har fejl.

Ikke lige den bedste start, men mon ikke de får udbedret de værste fejl snarest.
Til top
Zola25 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 09-Februar-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 267
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Zola25 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Oktober-2012 kl. 18:11
Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af sparrez sparrez skrev:

Jeg har idag forhørt mig lidt hos ComputerCity omkring Nexus 7 levering. Jeg fik desværre dette svar

"Sådan som det ser ud i øjeblikket så har de rykket leveringen af dem til en ukendt dato i fremtiden så vi er faktisk ikke helt sikre på hvornår de lander, vi håber på at få nogen til Århus butikken når de bliver leveret men vi tør ikke sige noget med sikkerhed endnu."

Så kan være jeg må vente og tage en med fra USA i stedet :)

Sikkert pga. alle de fejl, som flere har oplevet med enhederne. Kvalitetskontrollen skulle være ret lav på Nexus 7 - måske derfor den er så billig? De må jo skære et led eller to fra, når man skal konkurrere så aggressivt på prisen.

Nu har jeg ikke selv haft den i hænderne, men er bekendt med at nogle har sendt et par stykker retur, da der pludselig opstod "phantom touches" (Google selv fænomenet). Derudover reporteres der om light leaks, stor variation på samlekvaliteten, døde pixels (kan hænde for de fleste producenter) og ghosting. 

Der er flere tråde på nettet, som er over 20-30 sider lange - kun med fejlrapportering, og telefonkøen hos Google/ASUS support skulle være ekstrem lang - hvilket tyder på, at en del af Nexus 7-enhederne har fejl.

Ikke lige den bedste start, men mon ikke de får udbedret de værste fejl snarest.
 
"flere tråde på nettet.."  jamen så er jeg overbevist! Det må da være noget forfærdeligt skrammel de har fået sendt på gadenWink
 
 


Redigeret af Zola25 - 12-Oktober-2012 kl. 18:12
Samsung UE55JS8005 (KEF T201/5.1)
BenQ W5000
Denon AVR 1911
Oppo BDP-103
B&W 684 + HTM62 + Dali Basis 100 Sub. (7.1)
Playstation 4
Zaptor
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Oktober-2012 kl. 13:28
Oprindeligt skrevet af Zola25 Zola25 skrev:

Oprindeligt skrevet af Ukke Ukke skrev:

Oprindeligt skrevet af sparrez sparrez skrev:

Jeg har idag forhørt mig lidt hos ComputerCity omkring Nexus 7 levering. Jeg fik desværre dette svar

"Sådan som det ser ud i øjeblikket så har de rykket leveringen af dem til en ukendt dato i fremtiden så vi er faktisk ikke helt sikre på hvornår de lander, vi håber på at få nogen til Århus butikken når de bliver leveret men vi tør ikke sige noget med sikkerhed endnu."

Så kan være jeg må vente og tage en med fra USA i stedet :)

Sikkert pga. alle de fejl, som flere har oplevet med enhederne. Kvalitetskontrollen skulle være ret lav på Nexus 7 - måske derfor den er så billig? De må jo skære et led eller to fra, når man skal konkurrere så aggressivt på prisen.

Nu har jeg ikke selv haft den i hænderne, men er bekendt med at nogle har sendt et par stykker retur, da der pludselig opstod "phantom touches" (Google selv fænomenet). Derudover reporteres der om light leaks, stor variation på samlekvaliteten, døde pixels (kan hænde for de fleste producenter) og ghosting. 

Der er flere tråde på nettet, som er over 20-30 sider lange - kun med fejlrapportering, og telefonkøen hos Google/ASUS support skulle være ekstrem lang - hvilket tyder på, at en del af Nexus 7-enhederne har fejl.

Ikke lige den bedste start, men mon ikke de får udbedret de værste fejl snarest.
 
"flere tråde på nettet.."  jamen så er jeg overbevist! Det må da være noget forfærdeligt skrammel de har fået sendt på gadenWink
 
 

Er du for dum til at læse? Eller for doven? Den udsaksning af mit oprindelige indlæg giver ikke et retvisende beskrivelse af, hvad mit indlæg egentlig indeholder. Let nu bare fingrene og læs lidt på nettet i stedet for at spille smart.......;)
Til top
frosty Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frosty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:33
Er der nogen der rent faktisk har fået Nexus 7 fra en dansk butik endnu, hvad jeg kan se bliver de ved med at udskylde leveringsdatoen.
HTPC setup

Sony 50w656a, Samsung UE46F5005
Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:34
Jeg har hørt om flere der fik på release via Expert kæden ..
Til top
frosty Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 61
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér frosty Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:36
Vidste ikke expert var en af forhandlerne, så må det simpelthen være et spørgsmål om de bliver revet væk.
HTPC setup

Sony 50w656a, Samsung UE46F5005
Sony STR-DH800, 1x Dali blue C1000, 4x Apart mask6, Apart SUBA165
Til top
Langtoft Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 29-December-2009
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 424
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Langtoft Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:39
De blev revet væk på dagen .. Men de må vel da snart få en ny sendning :-/

http://www.expert.dk/da/Computer/tablet/asus/google_nexus_7_fra_asus___16gb_wifi/4716659295518.aspx

Redigeret af Langtoft - 18-Oktober-2012 kl. 11:39
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5209
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 11:56
Oprindeligt skrevet af frosty frosty skrev:

Er der nogen der rent faktisk har fået Nexus 7 fra en dansk butik endnu, hvad jeg kan se bliver de ved med at udskylde leveringsdatoen.
Har lige bestilt fra Proshop. De forventer at få den på lager d. 25-10-2012:
 
Mvh JørgenT
Til top
csell Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juni-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4578
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér csell Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:04
Oprindeligt skrevet af Langtoft Langtoft skrev:

De blev revet væk på dagen .. Men de må vel da snart få en ny sendning :-/

http://www.expert.dk/da/Computer/tablet/asus/google_nexus_7_fra_asus___16gb_wifi/4716659295518.aspx
 
Hej.
 
Jeg ved ikke hvor meget hukommelse I ønsker?
 
Mange udenlandske sider skriver at der er en 32GB model lige på trapperne ( i år ) og mange tror til samme pris som 16GB modelen koster i dag. Færre tror på rygterne om at 8GB modelen skal sælges ud til $99.
 
 
Men alle er enige om at der kommer nye modeller og tilbehør som en docking station.
 
Hilsen Carsten.
 
 


Redigeret af csell - 18-Oktober-2012 kl. 12:04
Til top
Crockie Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 31-December-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 159
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Crockie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:05
Jeg fik 5 stk. fra Proshop den 10/10.
Til top
Ersgaard Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 19-April-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 143
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ersgaard Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Oktober-2012 kl. 12:11
Hej.
 
Modtog ét stk. fra Proshop i sidste uge (onsdag, tror jeg nok), som jeg havde bestilt ugen forinden.
Lækker lille fætter, forøvrigt :-)
 
 
/Ersgaard
/Ersgaard
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 567
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu