recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > Plasma TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - VT50 burn in eller retention?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

VT50 burn in eller retention?

 Besvar Besvar Side  <1 101112
Forfatter
Besked
bibihest Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Maj-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1435
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bibihest Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2013 kl. 22:47
Det er træls det er så tilfældigt hvad man får. Havde egentligt sat næsen op efter et VT50, men det bliver det ikke til, med mindre der kommer mere styr på den slags. Og forhandler pg producent er jo oftest p*sse ligeglade når først tv'et er solgt.

Håber de nye modeller vil være bedre, men der går nok noget tid før de er blevet testet nok til at vise problemer.
Til top
kennethbrdk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 20-August-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1192
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kennethbrdk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 20:00
OT:

Skal man resette sit VT50 til default, når man har opdateret firmwaren (skal jeg nemlig på min Oppo) ??

Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Marts-2013 kl. 20:14
Oprindeligt skrevet af kennethbrdk kennethbrdk skrev:

OT:

Skal man resette sit VT50 til default, når man har opdateret firmwaren (skal jeg nemlig på min Oppo) ??

Næh ikke mig bekendtSmile
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 14:06
Så lykkedes det minsandten også mig at få retension på mit 55VT50. Efter 40 min med en menu fra min Integra med afspilning af musik - så var den der. Men heldigvis, 5 min med rullebjælken så var det væk igenSmile
Til top
kronholm Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 04-Maj-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 210
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kronholm Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 14:11
tillykke med det
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-April-2013 kl. 14:18
Oprindeligt skrevet af kronholm kronholm skrev:

tillykke med det
Tja det er jo lige før, jeg har jo ikke konstateret det førBig smile
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 101112
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu