recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hercules Theater
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hercules Theater

 Besvar Besvar Side  <1 910111213 75>
Forfatter
Besked
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:00
har du komprasor ?
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:03
Nej, men sidder faktisk på Silvan's hjemmeside og ser på dem nu.. Men argh, 1000,- for en kompressor og så 300'ish for en pistol. Jeg kunne godt finde andre ting jeg ville bruge de penge på :)
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:07
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:12
Hvad med denne:
samt

Og hvad er der galt med Silvan? Der har jeg købt alt ind til kælderen faktisk... Nok mest fordi det ligger tættest på hvor jeg bor :)

EDIT: Vil en som denne kunne eller er alle el-pistoler det samme? http://bygxtra.dk/haeftepistol/8586546-akku-haeftepistol-ptk-36v-li.html


Redigeret af Jonas_h - 31-Januar-2013 kl. 21:15
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:15
Måske en Hæftehammer kan klare jobbet. Den er lavet så man bare knalder den ned i emnet som en hammer.
Skal ikke kunne sige om den virker i mdf, men hvis du bor i nærheden af en XL-byg så tag derind, de har som regel noget personale der har forstand på den slags.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 21:46
Mon ikke det er til at leje/låne en kompressor og hæftefætter ? nok lidt billigere end at købe og hvad skal du lige bruge det til bagefter ?
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 22:59
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:

Måske en <span style="font-family: Arial; line-height: normal; ">Hæftehammer kan klare jobbet. Den er lavet så man bare knalder den ned i emnet som en hammer.</span><div id="myWatcherDiv" style="display:none;">
<span style="font-family: Arial; line-height: normal; ">Skal ikke kunne sige om den virker i mdf, men hvis du bor i nærheden af en XL-byg så tag derind, de har som regel noget personale der har forstand på den slags.</span>


Har lige hjulpet en med en lign opgave, og det krævede ca 4-5000 klammer. Jonas er sku rigmlig fit....men jeg tror ikke at armen kan holde til det. Der er en grund til at man bruger luft i Pro verdenen . Men jeg er da overrasket over at den eldreven ikke kan klare det.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Januar-2013 kl. 23:36
Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

 

Har lige hjulpet en med en lign opgave, og det krævede ca 4-5000 klammer. Jonas er sku rigmlig fit....men jeg tror ikke at armen kan holde til det. Der er en grund til at man bruger luft i Pro verdenen . Men jeg er da overrasket over at den eldreven ikke kan klare det.

Gratis fitness ?  
Det kan da godt være man får lidt lange arme men så sover man også godt om natten Wink
Men tror muligvis godt en hæftehammer kan klare opgaven, banket noget dampspær fast i forskalningbrædder fornyligt og det gik fint.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
power Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-December-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 124
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér power Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 07:04
Måske har jeg en kompressor med mandag også.
Som du kan låne.
Til top
db89 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 10-December-2008
Sted: Fredericia, DK
Status: Offline
Point: 1758
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér db89 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 08:34
Oprindeligt skrevet af Jonas_h Jonas_h skrev:

Hvad med denne:
samt

Og hvad er der galt med Silvan? Der har jeg købt alt ind til kælderen faktisk... Nok mest fordi det ligger tættest på hvor jeg bor :)

EDIT: Vil en som denne kunne eller er alle el-pistoler det samme? http://bygxtra.dk/haeftepistol/8586546-akku-haeftepistol-ptk-36v-li.html

Den model kompressor larmer vist ofte relativt meget på grund af konstruktionen. Men hvis man evt smider den ind i et andet rum, udenfor eller noget helt tredje så gør det ikke så meget. Ellers må man bare få ørevarmere på Wink

Helt personligt har jeg svært ved at undvære en kompressor, når man først har vænnet sig til at have sin egen så vil man nødigt undvære en. Har selv to "discount" modeller med 2HK motor som er oliesmurte, den ene med 24L tank og den anden med 50L tank. Den mindste kostede vist oprindeligt 500kr i Harald Skrald og virker vist stadigvæk fint, den er dog udlånt. Den på 50L er vist en fra Bilka til omkring 1000kr, fik den dog gratis fra et tidligere arbejde fordi den var defekt, men en ny pressostat til 180kr og et olieskift og så kørte den nærmest som ny igen.

PS: ærgerligt at du bor i den modsatte ende af landet, ellers kunne man måske have fundet af at du kunne låne en kompressor og en rulle slange, hæftepistol har jeg dog ikke til brede klammer.


Redigeret af db89 - 01-Februar-2013 kl. 08:35
Hold jer fra simplyelectronics.net
Til top
Jonas_h Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-Marts-2011
Status: Offline
Point: 4423
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jonas_h Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 10:07
Der er et par venlige sjæle som har tilbudt udlån af compressor - tak! :) Men det er sgu et ærgeligt bump på vejen - havde planlagt at bruge aftenen i går + fredag/lørdag/søndag på at få gjort rummet næsten færdigt. Men det er lidt en showstopper.
Til top
p.las Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4156
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér p.las Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Februar-2013 kl. 10:35
Oprindeligt skrevet af Aim Aim skrev:


Oprindeligt skrevet af p.las p.las skrev:

 

Har lige hjulpet en med en lign opgave, og det krævede ca 4-5000 klammer. Jonas er sku rigmlig fit....men jeg tror ikke at armen kan holde til det. Der er en grund til at man bruger luft i Pro verdenen . Men jeg er da overrasket over at den eldreven ikke kan klare det.

<div id="myWatcherDiv" style="display:none;">

Gratis fitness ?  
Det kan da godt være man får lidt lange arme men så sover man også godt om natten Wink
Men tror muligvis godt en hæftehammer kan klare opgaven, banket noget dampspær fast i forskalningbrædder fornyligt og det gik fint.


MDF er en anden sag - og tro mig. Resultatet vil bære præg af det.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 910111213 75>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu