recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Herreklubben Færdig arbejd´
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Herreklubben Færdig arbejd´

 Besvar Besvar Side  123 10>
Forfatter
Besked
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Herreklubben Færdig arbejd´
    Sendt: 30-Januar-2013 kl. 14:38


Redigeret af Aim - 11-April-2013 kl. 13:52
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
osbech Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-December-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 889
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér osbech Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 14:44
Fed ide.. Thumbs Up

Og sød hund du har..
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:14
En biopejs kan integreres overalt og kræver ikke skorsten. Men rigtigt hyggeligt herreværelse Wink
Til top
Kasper Jensen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Status: Offline
Point: 536
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kasper Jensen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:38
Ser da hyggeligt ud. Pøj pøj med det. :)
Til top
sani Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-April-2007
Status: Offline
Point: 1023
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sani Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:41
så er der en trå kopi af den på  din bileder næsten og til kun kr 2900 Wink

interesant tråd 
Anthem,Lexicon,MK 150, Velodyne DD, Vienna Acustic BBG,Densen,Sonos,Apple dimser,osv
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 15:55
Tak.....

"Kampus"Jeg har fravalgt en biopejs pga flere ting, dels er de lidt dyre at fyre op i. Derudover er de halv farlige, det er jo levende ild og hele bag væggen er en stor trækonstruktion fyldt med bøger ;-)

"Sani" Ja den er tyvstålet rent designmæssigt (fås også med el-pejs indsats). Men jeg vil hellere selv lave en i første omgang og bliver det noget skidt køber jeg bare indsatsen til skagenpejsen. Jeg laver målene efter det passer til den indstats, just in case.


Redigeret af Aim - 30-Januar-2013 kl. 15:58
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:43
Så blev der lige fræset lidt kant paneler


Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 20:47
Hva, skal du ikke have en winchester eller oxford sofa? - super lækkert lige min stil Tongue
Til top
Therien Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 11-September-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1366
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Therien Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 21:38
Fed ide Aim - old school man class
Anthem / oppo / SONY / Klipsch / JBL
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 23:03
Oprindeligt skrevet af Hother Hother skrev:

Hva, skal du ikke have en winchester eller oxford sofa? - super lækkert lige min stil Tongue
Thumbs Up Jo havde tænkt på at jeg skulle have et par chesterfield stole, de ville passe godt ind i stilen, men tror de bliver for store til rummet. Det er jo kun 3.2m på den brede led og sådan en chesterfield stol fylder som regel 1x1 m puls de også rager godt op, så jeg satser på at finde nogle lænestole fra 40/50 erne da de har en god stil og som regel fylder noget mindre.
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Aim Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 30-Juni-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 1135
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Aim Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af Therien Therien skrev:

Fed ide Aim - old school man class
Thumbs Up thanks
Herreklubben Hæng ikke med hovedet, hvis du står i lort til halsen.
Til top
Nagash Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Hillerød, DK
Status: Offline
Point: 6048
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Nagash Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Januar-2013 kl. 23:08
Chesterfield eller stole fra 40/50'erne vil hel klart passe i stilen, men jeg synes sgu ikke man sidder godt i dem. Det er alligevel ret vigtigt, når man skal sidde i 2+ timer og se film.

Men det ser ellers ud til at blive skide lækkert. Rigtig fed stil du vil lave det i. Går ud fra, at du skal have et par gode flasker whisky og rødvin derinde :)
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 10>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu