recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pil-babz´ stuebio
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Pil-babz´ stuebio

 Besvar Besvar Side  123>
Forfatter
Besked
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Pil-babz´ stuebio
    Sendt: 08-Februar-2013 kl. 16:32
Update 26/1-14
En lille opdatering må vist være på sin plads.
Der er blevet opdateret med projektor + Lærred. Derudover er der kommet lidt større center og en lille popcorn hour til samlingen.
Lidt nyt billede og video, nederst i posten.

Billede
PANASONIC TX-P50G10
PANASONIC TX-55AS640E
BENQ w1070

Højtalere
Front: 2 x B&W DM603s3
Center: B&W LCR600
Surround: 2 x B&W DM600s3
Subwoofer: B&W ASW650
Reciver
HarmanKardon AVR 365
ONKYO TX-NR818

Afspilning
Playstation 4
PC/Medie center
Apple TV 3
Popcorn hour A-200

TV Bord
Harald nyborg tv bord - DIY låger betrukket med højtaler stof og push open beslag
 
 
 

 
 
Lidt billeder:







UPDATE 26/1-14
Alle billeder taget med iPad - Beklager kvaliteten.
Lissau White Flex Tap-tention dug. 106"(bulerne nederst i dugen er rettet)


Tv2 med alm. dagslys i stuen med stort vindusparti


Og lidt billeder af projektoren i action! :-)









Der er vel altid plads til forbedringer, men er ret godt tilfreds med det lige nu! :-)
Kom gerne med Ris og Ros! 
 
AndreasThumbs Up


Redigeret af Pil-babz - 07-Januar-2015 kl. 13:05
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
Precious Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Februar-2012
Sted: Ikast, Danmark
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Precious Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 17:00
Jeg kan rigtig godt lide enkeltheden i dit setup, det er næsten umuligt at spotte en ledning. Meget pænt finish :)
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 18:16
Og jeg kan godt li' B&W'erne og designet på de nye Onkyo ;-)
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:35
Ser godt ud - dog vil jeg mene at dine fronter ville have godt af at blive rykket lidt væk fra dit møbel.
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:50
Ja, er enig i det hele. Smile
Lidt fra møblet med fronterne.
Rigtig fed højtaler serie og super flot receiver.
Mvh. Fausing
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 19:59
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Ser godt ud - dog vil jeg mene at dine fronter ville have godt af at blive rykket lidt væk fra dit møbel.
Når de er trukket helt frem til forkant af møblet, kan jeg ikke se det har den store betydning at de er så tæt på. Til gengæld står de så rigtig langt fra væggen, hvilket er rigtig godt for at undgå resonanser
Til top
friedel Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 01-Oktober-2007
Status: Offline
Point: 1462
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér friedel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:11
Ser super fedt ud :) Men er enig med de andre, ved ikke om det gør nogen lydmæssig forskel men synes det ville være pænere hvis der var lidt plads fra tv-møbel til fronter :)
Til top
Pil-babz Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 10-April-2008
Status: Offline
Point: 184
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Pil-babz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:19
Tak for respons. :-) vil da lige prøve at rykke dem lidt ud fra møblet.. :-)
- har forresten en par spørgsmål... Tror i det ville hjælpe at smide fødder(spikes eller pads) under mine fronter?
Og så er jeg i tvivl om hvordan jeg kan stramme min sub lidt op. Der er pads fra hfk nu. Ville det hjælpe med en flise?
             Min stuebio!
ONKYO - B&W - PANASONIC
Til top
KennyIver Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 31-Maj-2011
Sted: Herning
Status: Offline
Point: 1073
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KennyIver Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:33
Flot og elegant.
Hvis du har flydende trægulv, så vil du få en stor gevinst med f.eksargon feet eller sd feet. Især bas, mellemtone området bliver strammere
Setup:
Panasonic,Anthem,HK,DLS,Velodyne
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Februar-2013 kl. 20:45
Lækkert setup du har dig ;) angående spikes så kommer det jo an på din ønskede lydprofil, der er ingen tvivl om, at så voluminøst de B&W spiller, der er der ingen tvivl om at en eller anden form for afkobling er at foretrække ;)
Til top
fausing Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-Januar-2012
Sted: Svendborg
Status: Offline
Point: 1646
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fausing Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:31
Oprindeligt skrevet af friedel friedel skrev:

Ser super fedt ud :) Men er enig med de andre, ved ikke om det gør nogen lydmæssig forskel men synes det ville være pænere hvis der var lidt plads fra tv-møbel til fronter :)

Nej jeg tænker også mere for syns skyld at de skal rykkes lidt. Tror det ville se meget bedre ud og lidt "lettere" hvis du forstår. Prøv med at rykke dem om på den anden side af sig selv. Smile
Min Hjemmebio
Hjemmebio - NAD T775HD - CM1 - CMC - CWM800 - ASW2500 + Buttkicker LFE
Stereo setup - NAD C372 - DALI 850
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 09-Februar-2013 kl. 10:47
Det vil ikke kun give lidt luft sådan syns mæssigt, du vil også få mere luft i lydbilledet, placeringen af de forskellige instrumenter / film effekter bliver nemmere at placere i forhold til hindanden, med luft omkring. Så det er ren win-win at gøre det
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu