recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Technology´s stuebio nu med DIY møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Technology´s stuebio nu med DIY møbel

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
audiogon Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet


Oprettet: 23-Februar-2010
Status: Offline
Point: 395
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér audiogon Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 11-Juli-2013 kl. 20:16
Hmm. Min Onkyo TX-NR 5009 har en remote der styrer alt........  de fleste koder indtastes til hvert apparat, ellers kan den lære.
Derefter kan makroer indtastes, op til 50 remote moves så vidt jeg husker.
Fedest siger jeg bare. Alt........ALT andet jeg har prøvet har kun været halvt kram i forhold til Onkyo.
Så er der bare en grund mere til at glæde sig hver dag, ud over den fantastiske lyd den som et surroundprodukt kan give fra sig.
Samme remote laves også til mindre modeller.......
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-Juli-2013 kl. 23:12
Så kom mine nye Dali Lektor 8 endelig.
Konen var med inde og købe dem så størrelsen var godkendt på forhånd.
Men da de kom hjem i stuen og stå synes jeg at jeg kunne se på hendes ansigtsudtryk at de nok ikke går under kone venlige.
Ja de er store men er super tilfreds med dem. De har virkelig givet den dybde jeg manglede på min system audio. Det er specielt i stereo at man kan høre forskellen.


Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 07:15
Stort tillykke! Altid noget konen havde godkendt dem på forhånd ;)... Det må give meget bedre sammenhæng i surround også? ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 09:46
Har kun fået dem sat op og kort testet med surround ( alt for meget der skal laves om sommeren )
Så det er mest med musik de er testet indtil videre.
Til top
Rasmus8D Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2011
Status: Offline
Point: 1336
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Rasmus8D Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 09:49
Hehe ja, ligepludselig er der tid til det, men man skal også huske og nyde det gode vejr ;)
Audiovector Mi3 Super / Ki3 center / Kx-x / Earthquake FF 12 / Nad T758
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2013 kl. 14:01
Så fik jeg testet surround oplevelsen med Terminator Salvation.
Jeg er fuld ud tilfreds. Det er som om at det hele fungere bedre som en helhed.
Både dynamikken og den komplette oplevelse er bare bedre. Så størrelsen på højtalerne bliver helt 
klart opvejet af oplevelsen.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Juli-2013 kl. 17:42
Så blev jeg træt af og se på alle kablerne.
Det blev gør det selv løsningen denne gang.
Jeg fjernede den originale bagplade. Lavede en ny som gav luft til kablerne langs bunden. 
Jeg valgte og male den nye bagplade sort.

Når man tænker på det tog et par timer er jeg fint tilfreds


Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-Juli-2013 kl. 13:14
Så kom årets sikkert sidste opdatering til mit lille system.
Jeg er super glad for spotify. Har desværre indtil videre kun haft en bluetooth løsning sammen med min tablet. Det har fungeret ok så længe jeg ikke brugte mine sennheiser hørebøffer.
Igår fik jeg så anskaffet mig en sonos connect. Jeg bruger den interne DAC i sonosén også bare ind i en analog indgang Yamahaén. 
Sikke en forskel det har givet. Der er en verden til forskel specielt når jeg bruger hørebøffer.
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-August-2013 kl. 19:34
Halløjsa folkens

Så blev min elskede Logitech smart hub udskiftet med en Ultimate.
Smart hub fungerer perfekt efter min mening. Den eneste grund til at den blev udskiftet er manglende aktivitets muligheder på fjernbetjeningen. Smart phone appen ligger bare ikke til mig. Det skal dog siges at appen virker fint.
Mit første indtryk af Ultimate er at den er perfekt til mig og konen. Alle de funktioner vi før brugte appen til er nu lige ved hånden.
Til info bliver min smart hub sat til salg til 500KR ( har ingen emballage )


Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 11:04
Så har jeg testet min nye Harmony Ultimate i nogle dage.
Jeg er super tilfreds med den. Jeg synes helt klart den er pengene værd.
Hvis man bruger mere end 3 aktiviteter synes jeg bestemt man skal overvejer Ultimate i forhold til den lille smart hub.
Strøm holder den uden problemer nogle dage. Så glemmer man og lade den en nat er det overhovedet ikke noget problem.
Til top
hansie Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 01-Juli-2004
Sted: Køge egnen
Status: Offline
Point: 6975
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hansie Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 12:58
Hvordan har du placeret ir senderne så alt dækkes ?

Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-August-2013 kl. 13:17
Selve hubben ligger bag min center højtaler. 
Så har jeg en ir sender liggende mellem mine enheder. 

Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu