recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Technology´s stuebio nu med DIY møbel
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Technology´s stuebio nu med DIY møbel

 Besvar Besvar Side  <1 345
Forfatter
Besked
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 14:23
Prøvede diverse ting inklusive netstøjfiltre ( har ikke jord i huset så brugte radiatoren )
Men uanset så virker den nye opstilling fint.
Til top
crypternical Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 18-April-2010
Sted: Danmark
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér crypternical Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-Februar-2014 kl. 16:31
Ok fint du har fundet en løsning
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-Marts-2014 kl. 17:14
Så kom der lige en lille update igen :-)
Har altid ønsket mig en ordentlig blu-ray afspiller. Men der er altid kommet andre opdateringer i vejen.
Men skattefar var så venlig at skrive at jeg skulle have lidt kontanter tilbage i skat.
Så nu har jeg været et smut i AV-connection og hente en Oppo bdp-103D.
Bygge kvalitet mm er jo som man kan forvente det. Helt i Top. Men er mest imponeret over hastigheden.
En anden ting er at den også understøtter Vudu HD movies. Har haft en PS3 stående kun til dette formål.
Så alt i alt en super oplevelse og en kasse mindre :-).
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 25-Maj-2014 kl. 10:47
SÅ kom der lidt nyt.
Har aldrig været tilfreds med mit Bilka tv møbel. Så jeg besluttede mig får at gå efter en DIY løsning.
Møblet er lavet af egetræs bordplaner ( nærmere sagt 2 stk ).
Hele ideen var at det skulle være lettere og skjule kabler. Synes det er blevet ganske godt. 
Men bedøm selv og kom gerne med ris eller ros ( billeder kan ses nederst )
Der er også kommet lidt nyt in på se tv delen.
Vi havde før Canal digital og Netflix. Men vi kunne generelt konstatere at Canal digital næsten kun blev brugt til at zappe igennem kanalerne. Så vi har været på udkig efter en anden løsning.
Løsningen blev watz me now kombineret med Netflix, HBO nordic og viaplay.
Det hele køre over en Chromecast, Xbox og en smart stick fra Watz me now. 
Vi er super tilfredse indtil videre da vi nu mere ser ting vi gerne vil se istedet for og zappe






Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Maj-2014 kl. 14:30
slettet

Redigeret af technology - 02-Oktober-2014 kl. 11:12
Til top
technology Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-September-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 364
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér technology Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-November-2014 kl. 16:28
Så fik jeg en lille ny pynteting.
Normalt er jeg ikke meget for at konen planter diverse småting på mine højtalere.
Men jeg må indømme her kunne jeg ikke modstå Tongue


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 345
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu