recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Hov, nyt logo?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Hov, nyt logo?

 Besvar Besvar Side  <1234 12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 12:26
MEGET BEDRE!!!

Jeg synes de nye terninger er noget bedre! Dog er venstre kant på venstre terning stadig forkert (for lang).

Jeg melder mig gerne som beta-tester på det nye layout - hvis i tør!

M.v.h.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:28

Her er den kommende version, og i så den først Smile

Jeg ville rigtigt gerne vise jer noget af webdesignet, men det er for tidligt fordi vi stadig har nogle issues med hvordan top historierne skal se ud.

Tilføjelse: Vi kommer iøvrigt med et lukket beta forum omkring det nye site, når vi har kernen i platformen klar. Vi skifter nemlig ikke kun design, men også CMS. (Systemet man skriver artiklerne på). Det er en større øvelse, så der går nok 1-2 mdr. før vi er der. Der vil man kunne melde sig til, og så komme med konstruktivt input omkring fejl og mangler. 

/Jens


Redigeret af hummelmose - 24-April-2014 kl. 11:34
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:12
Oprindeligt skrevet af Kampus Kampus skrev:

Navnet "recordere.dk" er uløseligt forbundet med "Piphans".

"Terningerne er kastet!" Og så kommer der sikkert et nyt navn også. Ku vi få en afstemning? Det er trodsalt brugerne der skaber sitet og gør det levende.

"Og så kommer der sikkert et nyt navn også". Det står tidligere i tråden, at det ikke sker, hvorfor skal vi så finde os i at i hele tiden, tror i ved hvad vi tænker :-).

Piphans er et ikon for recordere.dk, og det har krævet meget mod at skifte ham ud. Men piphans var ikke let at modernisere, da det bærende i logoet var en DVD skive i munden. Så kunne vi have sat piphans på en af siderne. Det overvejede vi også, men hvis du kigger på hvad folk taler om på recordere, så er skiver ikke lige det mest omtalte. OK. Vi kunne bare sige at det var en blu-ray, så havde vi kunne have givet ham et par år mere.

Vi er igang med at forny sitet, fordi det trænger til et facelift. Ligesom vores redaktionelle profil er blevet bredere. Havde vi ikke gjort det, var recordere.dk dødt nu, for ingen læser om DVD optagere mere. Det kaldes løbende forandring.

Set i bagklogskabens uendeligt klare lys, skulle vi have gjort det med logoet for et par år siden, men ligesom det er for jer, så har det også været svært for os at sige farvel til fuglen. Men hans tid var kommet, og der er vi altså nødt til at se bredere. 

Og så lige en lille ting jeg vil bede jer om at huske på. Alle der arbejder for recordere.dk er ulønnede, og vi har altså mistet flere på den konto, fordi folk talte til dem som om det var deres arbejde.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:12
Og så har "man" lige valgt, at fjerne tråden fra oversigten over "seneste emner"! Hvorfor?

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 11:03
Navnet "recordere.dk" er uløseligt forbundet med "Piphans".

"Terningerne er kastet!" Og så kommer der sikkert et nyt navn også. Ku vi få en afstemning? Det er trodsalt brugerne der skaber sitet og gør det levende.
Til top
SoundWave Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-Maj-2009
Status: Offline
Point: 817
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SoundWave Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 10:52
Må indrømme at jeg også savner den gamle fugl. Jeg synes ikke det nye logo er passende, og ja, det virker altså skævt.
Efter det nye logo opfatter jeg faktisk recordere.dk som mindre seriøs, da jeg simpelthen ikke synes logoet passer.
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 10:51
Kære venner.

Nu har vi fra starten gjort opmærksom på at terningerne er kastet, og bliver. Vi har dog sat et opdaterings arbejde igang. Så vi får rettet de små skavanker som flere har fortalt om, men Lars og jeg ikke havde bemærket.

Vi arbejder som i ved altså på flere fronter, også med et nyt site design, så der er mange ting der skal passe sammen. 

Venlige hilsener

Recordere.dk teamet.
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 10:38
Åbenbart! Men det var lidt forventeligt, når man ser på tidligere konstruktiv kritik af forskellige tiltag!
Det er som om, at nu har man valgt at få en person til at komme op med en idé, og brugt to på at skabe et billede, så SKAL det død og pine også benyttes! I stedet for, som flere har foreslået, at have lavet en konkurrence om at komme med det bedste forslag/billede, til nyt logo!

Det værste er dog at man er så "skeløjet", at man ikke vil rette det fuldstændig vind og skæve perspektiv på terningerne!

M.v.h.
Til top
azrael Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 08-Maj-2006
Sted: Tilst
Status: Offline
Point: 1692
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér azrael Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2014 kl. 10:13
Det her emne er da vist gået i sig selv...

Skal man forstå det sådan, at redaktionen sidder al kritik overhørig? Såvidt jeg kan forstå er der så godt som ingen, der bryder sig om det nye logo.
"This calls for a delicate blend of psychology and extreme violence" - Homer Simpson
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 10:52
Venlig hilsen
KB
Til top
bruger udmeldt 23 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 25-December-2010
Status: Offline
Point: 2017
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bruger udmeldt 23 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 06:28
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Og så håber jeg logoet for klummen bliver skiftet som det næste :-)



Åh nej. Det nye kan jeg heller ikke lide.


Hvordan var det gamle for Klummen da? Kan ikke lige huske det - jeg læste blot klummen, og så var det dét!!Smile
Til top
Brixen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 19-Juni-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 6631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Brixen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-April-2014 kl. 00:24
Oprindeligt skrevet af Brixen Brixen skrev:

Og så håber jeg logoet for klummen bliver skiftet som det næste :-)



Åh nej. Det nye kan jeg heller ikke lide.

Venlig hilsen
KB
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu