recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Stofa digital modtagere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Slut med en del programmer på Start Forfra
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Slut med en del programmer på Start Forfra

 Besvar Besvar Side  <1234>
Forfatter
Besked
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 21:07
Kan det virkelig passe at eks. store fodboldkampe heller ikke virker på webtv nu?
jeg kan få alle kanaler til at virke, men canal9 der skulle sende EuropaLeague finale er sort skærm på webtv, men virker fint på rigtig tv.

Så er det da helt elendigt hvis det er tilfældet.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Maj-2014 kl. 22:09

Det kunne tyde på at det er det sædvanlige der spiller ind her, nemlig rettigheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 18:55
Ja at det betød at man ikke kunne starte forfra var en ting, men at man slet ikke kan se noget er godt nok slemt.

Det bliver da helt udvandet for mig, da sportsrettigheder og det at kunne se kampe på min iPad var et stort plus og nok til at holde fast i Stofa. Een kamp går nok, men hvis det gælder generelt fra nu på Premier League og fodbold, så er produktet godt nok med ét blevet elendigt.
Til top
zulfo Se dropdown menu
Moderator gruppe
Moderator gruppe
Avatar
Branchemedlem

Oprettet: 05-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3699
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér zulfo Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-Maj-2014 kl. 20:22
Oprindeligt skrevet af andershede andershede skrev:

Ja at det betød at man ikke kunne starte forfra var en ting, men at man slet ikke kan se noget er godt nok slemt.

Det bliver da helt udvandet for mig, da sportsrettigheder og det at kunne se kampe på min iPad var et stort plus og nok til at holde fast i Stofa. Een kamp går nok, men hvis det gælder generelt fra nu på Premier League og fodbold, så er produktet godt nok med ét blevet elendigt.

Nu har jeg jo taget fejl for nyligt med hensyn til Stofas rettigheder (StartForfra) men jeg er overbevist om, at det manglende signal på den pågældende fodboldkamp/kanal har været en fejl...

Kom signalet tilbage på kanalen efter kampen?
Lars B

DENON AVR-2200W, XTZ99.36, XTZ 99.26, XTZ 99.26 Center, XTZ W12.16, SONY AF8 & TH42PV60, Panasonic BDT 300, PS3 160Gb, Xbox 360, PS4, Synology DS414
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 12:15
Jeg kiggede ikke efterfølgende, men kunne da konstatere at gårsdagens pokalfinale på 3+ var på mobil tv.

Jeg vil være tryg hvis der var tale om en enlig smutter, eks pga teknik. Ofte er min ipad nummer 2 skærm når der er flere fodboldkampe og den eneste skærm ved de lidt sene fodboldkampe.

Jeg holder øje i den kommende tid :)
Til top
dyff Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 29-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 36
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér dyff Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 12:36
Zulfo

Har du fået snakket med din kollega?
Tog hun fejl da hun snakkede om Stofa som bedste i Danmark med StartForfra på alle kanaler?

Hvis ændringen med begrænsninger på StartForfra er permanent pga. rettigheder bør I vel som minimum orientere omkring det.

Med venlig hilsen
Martin
Til top
andershede Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 23-Januar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 291
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér andershede Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Maj-2014 kl. 15:27
Kan være svært at forstå at man ikke kan få lov at spole tilbage eller starte alle udsendelser forfra. Jeg kan ikke se hvem der taber på at man kan dette. Spole fremad giver problemer med reklamer kan man argumentere for, men da ikke spole tilbage og start forfra?
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 14-Juni-2014 kl. 00:02
Jeg undrer mig lidt over at det er muligt at anvende Start Forfra+ på Tv2s VM-kamp (Spaniel - Holland), men ikke DR 1 (Mexico - Cameroun)? Er det ikke præcis samme rettigheder, som de har fordelt imellem sig?
Til top
ThomasT1976 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 05-November-2008
Status: Offline
Point: 94
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ThomasT1976 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 10:34
Jeg tror det er slut med Stofa her i huset. Jeg mener kun vi har mulighed for at få Waoo ellers, er der nogen der har erfaringer med dem? 

Edit: Nå, Waoo bliver det ikke, da det åbenbart er ringere end Stofa jvf. Trustpilot. Det er heller ikke særlig seriøst at deres seneste nyhed er mere end et år gammel :-(



Redigeret af ThomasT1976 - 30-Juli-2014 kl. 10:46
TV: Pioneer PDP-LX5090 og PDP-4270XA og PDP-436XDE
Reciever: Onkyo TX-SR608
Højttalere: KEF KHT-3005
Multirumssystem: Russound CAM-6.6T + Sonos ZP90
Til top
Gun Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Marts-2010
Sted: Aalborg
Status: Offline
Point: 133
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Gun Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 12:43
Så ser det ud til at rettighederne er på plads igen.. 
Til top
Jose Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 07-September-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 27
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 14:41
Stofa har overrasket mig positivt på det sidste først med Start Forfra er tilbage, dernæst får man et brev om at kortafgiften er fjernet og det dejligt når man har 5x kortafgift Clap
Til top
Ronny73 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 09-August-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ronny73 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-August-2014 kl. 19:15
jeg har også stofa jeg valgte at gå fra den store pakke 475kr i min boligforening til den lille 109kr det er til at kaste op over hvor meget det koster at se reklamer og der er sku ikke meget andet, måske afbrudt af få minuters film ind i mellem.

så for fremtiden nøjes jeg med den lille med hbo eller lign ved siden af så slipper jeg for at have lyst til at smide tv ud af vinduet og kan stadig se F1 og sparer over 3k pr år

ved godt det er ot men for pokker det er sygt hvor meget man skal betale det burde sku være betaling nok man er tvangsindlagt til at se alle de reklamer tak for en mulighed for at komme af med noget harme
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu