recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR på Sonos kører af H.. Til
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR på Sonos kører af H.. Til

 Besvar Besvar Side  <1234 6>
Forfatter
Besked
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 10:08
Formodentligt en tilfældighed, DR serveren var sikkert optaget af brugere, da du så koblede ind igen så var der en bruger som var koblet af DR og så blev der der plads til dig.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 10:36
Oprindeligt skrevet af Torben Rasmussen Torben Rasmussen skrev:

Lidt belastende idet jeg også bruger P3 som morgenvækning, der starter 15 minutter før jeg reelt skal op. Når der ikke er et stream at fange, så laver Sonos en alarmtone i stedet, så jeg bliver nødt til at stå op...

Hvor fandt du et link til at skrive til DR ang problemer?
 
Jeg har netop skrevet hertil og nævnt problemet: tickets@drdk.uservoice.com
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
gah Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 07-November-2013
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 128
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gah Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juni-2014 kl. 10:42

Har talt med receptionen på DR og adressen som skal tæppebombes med klager er tilsyneladende:

Netradio@dr.dk

Jeg har skrevet, men syntes at i andre også skal sende en e-mail.

Til top
Davidp Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-Marts-2007
Sted: Kastrup
Status: Offline
Point: 905
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Davidp Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2014 kl. 08:34
Så var der igen hul igennem til DR via Tunein her til morgen.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2014 kl. 13:38
DR har lige mailet mig, at problemerne i weekenden skulle været udbedret nu.
 
/kris
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
Bitnissen Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 07-Oktober-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 117
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bitnissen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2014 kl. 13:56
Jeg havde også problemer i weekenden, hvor Sonos skal vække mig med P4 København. 

Men den er heldigvis smart nok til at spille en human ringetone, så man kommer op.

Det virkede igen både igår og imorges, og har ellers ikke haft problemer siden den kendte fejl tilbage i vinter (jeg kan ikke huske om det var december, som nogen skriver)


Til top
Torben Rasmussen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar
Flatpanels.dk

Oprettet: 06-Februar-2007
Sted: København
Status: Offline
Point: 4378
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Torben Rasmussen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-Juni-2014 kl. 21:25
Jeg fik også en mail fra DR ang weekendens problemer.
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
Til top
AlexM Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger


Oprettet: 24-Februar-2013
Status: Offline
Point: 6
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér AlexM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 10:33
Så er der problemer igen. Har hele formiddagen ikke kunne lytte til nogen af DRs netradiokanaler, hverken i lav eller høj kvalitet.
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 10:38
Samme her... Så træt af DR.
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
HomeTheater Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 02-April-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 390
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HomeTheater Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 10:54
Det virker stadig ikke! Har lige prøvet flere kanaler på Sonos og Squeezebox. Har sendt en mail til DR
Jesper
PanasonicTX-P55VT50, Sony HW40, Yamaha RX-V2900, 2x Nvidia Shield, 2x Nexus Player, Xbox one S, 3x Monitor Audio silver center, Monitor Audio surround, Paradigm ADP150 dipole, Velodyne SPL 1200 Ultra
Til top
kris Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-December-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1044
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kris Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 11:00
Har naturligvis også skrevet... til samme dame som forleden bedyrede at problemerne var løst. Og har opfordret recordere.dk's redaktion til nu at spørge DR hvad i helvede der sker med deres netradio.
Sonos diverse, iDevices, WD My Book Live (NAS), MediaMonkey 4, Samsung QE55Q70R
Til top
JohnH Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-Juli-2008
Status: Offline
Point: 283
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JohnH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Juni-2014 kl. 23:12
Ja på banen recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 6>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu