recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > recordere.dk > Generelt
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt design på recordere efterår 2014
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt design på recordere efterår 2014

 Besvar Besvar Side  <12345 17>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 30-Juli-2014 kl. 23:50
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:


Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det er bare lidt trælst, når der går Køb/Salg/Bytte i den, så er der kun dette at se i Forum Seneste på forsiden.

Kunne I ikke lave et afsnit på forsiden, som så hed Køb/Salg/Bytte Seneste?


Lyder som en god idé. 

Altså 3 lister

Forum Seneste (uden køb og salg)
Forum Populære (uden køb og salg)
Køb / Salg (Kun køb og salg)

Hvad siger i andre til det?


Ja tak!!

M.v.h.
Til top
rawi Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger
Avatar

Oprettet: 08-Juni-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér rawi Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 00:28
Når jeg bruger recordere.dk har jeg på alle mine enheder et link til recordere.dk/forumseneste som jeg synes er den vigtigste del af hele sitet. Nyhedsoversigten i højre side bliver skimmet, og relevante/interessante emner læst.
Jeg ville være ked af at skulle vælge mellem enten køb/salg eller seneste forum indlæg (uden køb/salg).
Til top
Roland Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Maj-2009
Sted: Kbh's Vestegn
Status: Offline
Point: 1220
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Roland Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 02:28
Oprindeligt skrevet af hummelmose hummelmose skrev:

Oprindeligt skrevet af turbo2 turbo2 skrev:

Det er bare lidt trælst, når der går Køb/Salg/Bytte i den, så er der kun dette at se i Forum Seneste på forsiden.

Kunne I ikke lave et afsnit på forsiden, som så hed Køb/Salg/Bytte Seneste?

Lyder som en god idé. 

Altså 3 lister

Forum Seneste (uden køb og salg)
Forum Populære (uden køb og salg)
Køb / Salg (Kun køb og salg)

Hvad siger i andre til det?
Lyder som en rigtig god løsning.
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q
Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 07:10
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Når jeg bruger recordere.dk har jeg på alle mine enheder et link til recordere.dk/forumseneste som jeg synes er den vigtigste del af hele sitet. Nyhedsoversigten i højre side bliver skimmet, og relevante/interessante emner læst.
Jeg ville være ked af at skulle vælge mellem enten køb/salg eller seneste forum indlæg (uden køb/salg).

Så er jeg glad for at kunne fortælle at vi ved hvor vigtig forumseneste er for alle, at det var den første side udover forsiden vi lavede. og den kommer til at ligge præcis der hvor den ligger nu /forumseneste.

Jeg forestillede mig ikke at køb/salg/bytte skulle "fjernes" fra den. Det var kun i top / nyeste listerne i højre sidebar, hvor vi så kunne lave en 3'die ren køb/salg/bytte.



Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
inside Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 21-Februar-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 190
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér inside Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 09:03
Ser lækkert ud, og meget i tråd med andre moderne tech sider, ala The Verge (se screenshot). Jeres grafiske opsætning ser dog ud til at bevare overblikket meget bedre hvilket er super fedt Thumbs Up 

Seneste forum indlæg, og seneste tråde i køb og salg er begge dele som jeg bruger rigtig tit, så er glad for at begge dele ser ud til at overleve. Og en opdeling vil kun gøre det endnu mere overskueligt. 




Redigeret af inside - 31-Juli-2014 kl. 09:03
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 09:53
Oprindeligt skrevet af rawi rawi skrev:

Når jeg bruger recordere.dk har jeg på alle mine enheder et link til recordere.dk/forumseneste som jeg synes er den vigtigste del af hele sitet. Nyhedsoversigten i højre side bliver skimmet, og relevante/interessante emner læst.
Jeg ville være ked af at skulle vælge mellem enten køb/salg eller seneste forum indlæg (uden køb/salg).

Jeg gør nøjagtig som rawi og det er godt at det stadig bliver muligt.

Omkring seneste emner håber jeg det bliver muligt at få vist seneste emner siden man sidst besøgte siden. Den funktion bruger jeg på flatpanels og det gør det lettere at følge med.

Nyhedsoversigten håber jeg bliver ændret så det altid er seneste nyhed øverst. Jeg oplever ofte at det ikke er tilfældet og derved overser nyheder, der er længere nede.

Køb/salg fylder meget, men mange af annoncerne læser jeg selvom jeg ikke er interesseret i køb på nuværende tidspunkt, men det kan jo være at man kan bruge informationerne senere, fx hvis man selv vil sælge noget lignende. Og det vil da være mega rart hvis folk lod overskriften være og så blot tilføjede købt/solgt.

LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 09:58
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

[QUOTE=rawi] 

Omkring seneste emner håber jeg det bliver muligt at få vist seneste emner siden man sidst besøgte siden. Den funktion bruger jeg på flatpanels og det gør det lettere at følge med.

Nyhedsoversigten håber jeg bliver ændret så det altid er seneste nyhed øverst. Jeg oplever ofte at det ikke er tilfældet og derved overser nyheder, der er længere nede.

Køb/salg fylder meget, men mange af annoncerne læser jeg selvom jeg ikke er interesseret i køb på nuværende tidspunkt, men det kan jo være at man kan bruge informationerne senere, fx hvis man selv vil sælge noget lignende. Og det vil da være mega rart hvis folk lod overskriften være og så blot tilføjede købt/solgt.


Punkt 1 er i forum - Det rør vi ikke ved i denne omgang, så det ændrer sig ikke

Punkt 2 - I toppen har vi en matrix hvor vi udvælger de 5 vigtigste (Featured) - Lige under dem kommer nyhedslisten i kronologisk orden, så der vil du altid se dem i den rækkefølge de kommer på.

Punkt 3 - Jeg kan kun være enig. Det er død trælst at sælgere sletter deres tråde, i stedet for bare at skrive solgt. 
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Steen6400 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 27-December-2010
Sted: Sønderborg
Status: Offline
Point: 2116
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Steen6400 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 10:04
Jeg ville i øvrigt ønske at nyhedskommentarerne blev en del af forum. Jeg tror det vil øge antallet af kommentarer, det vil være mere overskueligt og så kommer det med i forum søgninger.
LG OLED77CX, Oppo UDP-203, Marantz SR6011/AMP150.4, 7.2.4 Jamo D500 LCR/MiniMe P12, miniDSP 2x4HD
ATV 4K, Nvidia Shield TV, Stofa, IPhone SE, Garmin Vivoactive 3 Music
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 10:05
Oprindeligt skrevet af Steen6400 Steen6400 skrev:

Jeg ville i øvrigt ønske at nyhedskommentarerne blev en del af forum. Jeg tror det vil øge antallet af kommentarer, det vil være mere overskueligt og så kommer det med i forum søgninger.

Den diskussion dukker op mange gange, og vi siger høfligt nej hver gang. Problemet er at registreringsprocessen ville fjerne lysten til at kommentere for mange.

Når vi kigge på forum senere, kan det være at det er en øvelse vi vil tage der. Men det er ikke aktuelt i den nuværende release-plan.Smile
Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24625
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 10:43
Hvad med forum seneste vindue, bliver det ved?

Mvh
Flemming Larsen
Til top
huntiedk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 12-April-2006
Sted: København Ø, DK
Status: Offline
Point: 725
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér huntiedk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 11:02
Jeg håber på, at vi kan slippe for at links i "forum seneste" absolut vil over i sin egen fane Thumbs Up (dvs. at "target=forumwindow" fjernes fra linket). Mao. så man kan bruge "tilbage-knappen" til at returnere til "seneste".
Kan se, at siden er cachet på serveren anyway (der går lidt tid inden rækkefølgen opdateres efter nye indlæg er kommet til), så det burde vel ikke gi' alverdens belastning.
Øst, vest, ::1 bedst
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 31-Juli-2014 kl. 11:02
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Hvad med forum seneste vindue, bliver det ved?


Uha. Den havde jeg ikke set før :-)

Men jeg kan godt lave den, hvis der er efterspørgsel.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 17>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu