|
YouTube på tablet og smarttv |
Besvar | Side 123 6> |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-April-2015 kl. 13:31 |
Jeg har fastholdt en aktiv dialog med Sony - og det ser ud til, at det er nået en afslutning UDEN brugbare svar og konklusioner!
Foruden noget med noget Lean back, så er det seneste svar her: Så er jeg løbet tør
for råd , når jeg går ind på hjemmesiden og ser omkring din model ser det jo ud
for mig som din youtube er blevet termineret fra og med den 20-4-2015 og
at du ikke vil få mulighed for at benytte denne app mere uanset hvad du
gør . Og dette er Googles beslutning ikke vores. Så det er der vi står nu
.
Med venlig hilsen, Selvmodsigelser - og primært: Hvorfor i alverden har Sony udsendt en opdatering til YouTube til mit tv, som jeg overhovedet bruge! Ufattelig!
Redigeret af tonice25 - 28-April-2015 kl. 13:31 |
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har haft en mailkorrespondance med Sony. Og nu ville det sikkert være på sin plads, at vise hvilke hovedrystende medarbejdere, Sony har ansat. Men jeg har valgt at undlade dem her i mit referat:
Tak for din mail.
Nu er det således at den artikel du her refferer til ikke er aktuel for dit tv. Det er jo ikke os der har gjort at youtube ikke mere understøttet på alle 2012 2011 2010 det er google der har taget den beslutning http://www.sony.dk/support/da/content/cnt-hn/prd-tvhc/youtube-app-announcement-TV/KDL-46HX855 læs venligst denne artikel. Med venlig hilsen, Tilbage står stadig, hvorfor i alverden sender Sony opdatering ud med ny YouTube app?!" Og hvorfor har to andre medarbejdere sagt, at når jeg selvfølgelig kan aflæse den nævnte nye app, at så kan jeg også bruge den. - Vi står altså her med selvmodsigelser, som ikke gavner tilliden til Sony! Samtidig, er der så en bruger her i debatten, som siger, at han ikke har problemer - hvilket jeg også har skrevet til Sony! Redigeret af tonice25 - 23-April-2015 kl. 10:56 |
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nu har jeg kontaktet Sony via deres kontaktformular, lagt en henvisning med link til denne debat, så håber jeg sandelig, at Sony er seriøse nok til at se på sagen!
Jeg har været trofast køber af Sony produkter gennem flere år, så jeg håber at det også har betydning for min henvendelse til dem!
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Er der en insider med tilknytning til Sony i dette forum, så tag endelig kontakt til mig.
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Så står jeg med et isoleret problem. Og reklamationsretten er overskredet.
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har været inde i Hub. Der er ikke nogen YouTube. Heller via søgning derinde. Opdatering af Hub? Via indstillinger, kan jeg læse at tv er opdateret.
Redigeret af tonice25 - 22-April-2015 kl. 18:55 |
|
jacobn
Junior bruger Oprettet: 22-April-2015 Status: Offline Point: 29 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har stadig den gamle tv-app. Normalt bruger jeg ikke tv'ets app til youtube eller netflix, men i stedet via tablet eller telefon til chromecast. Smart-tv funktionen på tv'et er "lidt" langsom efter min mening.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Har du været inde i Hub funktionerne og se om den kan fjernes. Da den sikkert er Pre Installeret, er det ikke sikkert at slet funktionen er aktiv på den. Den skulle jo også i følge info fra Sony fjerne sig selv. En opdatering af Hub fjerner den måske. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Det kan jeg godt se - men jeg skal ikke ind og rode med noget, jeg ikke har brug for. Men hvordan for jeg slettet den ene YouTube app?
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Ja, der kan installeres alle dem som tilbydes af fabrikanten til det pågældende TV. De ligger i Smart Hub, eller hvad det nu hedder hos Sony. Meget af det er sikkert som hos Samsung, hvad jeg vil kalde for Bloatware. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Bruger udmeldt 30
-- Oprettet: 17-Juli-2013 Status: Offline Point: 1328 |
Funktioner
Tak(0)
|
Kan man selv installere apps på et smarttv? For nej, jeg har ikke rodet med den slags.
|
|
Radiomanden
Platin medlem Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hmm. Umiddelbart kan det lyde som et hukommelses problem, at der ikke er plads nok der til ar afvikle. Har du selv installeret en del Apps.? Prøv at afinstalere nogen af dem i så fald, de kan jo hentes ind igen, hvis YouTube Tube stadig ikke virker. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
Besvar | Side 123 6> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |