recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - YouTube på tablet og smarttv
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

YouTube på tablet og smarttv

 Besvar Besvar Side  <1 3456>
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 17:20
Hele to gange har jeg spurgt Sony om, om der ikke fejlagtigt er sendt opdatering ud vedr. YouTube app. Begge gange har Sony nægtet det, idet de har sagt, at eftersom den nye YouTube kan aflæses, ja så kan den også bruges.

Sony har altså et kommunikationsproblem!

Jeg har aldrig hørt om, at man fejlagtigt sender software opdatering til et teknisk apparat, men som ikke kan bruges!


Redigeret af tonice25 - 22-April-2015 kl. 17:22
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 17:29

Nu er det jo ikke en SW, men en App, og den er tilsyneladende ikke kompatibel til TVet,
Du kan også finde Apps til Android, som ikke er kompatibel til alle enheder, ville f.eks gerne have netbank App på mine Tablets, men den er ikke kompatibel dertil, virker kun på min Telefon.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 17:35
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Nu er det jo ikke en SW, men en App, og den er tilsyneladende ikke kompatibel til TVet,
Du kan også finde Apps til Android, som ikke er kompatibel til alle enheder, ville f.eks gerne have netbank App på mine Tablets, men den er ikke kompatibel dertil, virker kun på min Telefon.

Det er jeg jo så klar over med dine eksempler - men en overordentlig undskyldning fra Sony på grund af deres løsagtige svar, det ville være en god ting!


Redigeret af tonice25 - 22-April-2015 kl. 17:35
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 17:42
En helt anden problematik, det er om den kommende Netflix opdatering til efteråret også vil give problemer? Smile
Til top
jacobn Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger


Oprettet: 22-April-2015
Status: Offline
Point: 29
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jacobn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 17:53
Jeg har samme tv og har lige testet og hos mig spiller den nye tv-app uden problemer.
Når du også har problemet på din tablet, så kan det godt være din router eksempelvis der driller. Kører dig trådløst eller med kabel til dit tv?
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:03
Oprindeligt skrevet af jacobn jacobn skrev:

Jeg har samme tv og har lige testet og hos mig spiller den nye tv-app uden problemer.
Når du også har problemet på din tablet, så kan det godt være din router eksempelvis der driller. Kører dig trådløst eller med kabel til dit tv?

Jamen har du begge YouTube apps?

Sony argument er jo, at det er en fejl at begge YouTube apps er pt. på mit tv.

Og hvis det er et routerproblem, hvorfor fungerer så de andre apps?

Mit modem fungerer kun som signal. Alt andet klarer min Asus router. Tv kører ikke trådløst, men har kabelforbindelse til min Asus router.

Når jeg via den nye YouTube app prøver at taste noget ind, så efter få sekunder kommer beskeden, der er ikke nok plads på enheden til at afvikle YouTube!
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:05
Bortset fra tv, så kører den på trådløs her. Smile
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:11

Hmm. Umiddelbart kan det lyde som et hukommelses problem, at der ikke er plads nok der til ar afvikle. Har du selv installeret en del Apps.? Prøv at afinstalere nogen af dem i så fald, de kan jo hentes ind igen, hvis YouTube Tube stadig ikke virker.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:15
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hmm. Umiddelbart kan det lyde som et hukommelses problem, at der ikke er plads nok der til ar afvikle. Har du selv installeret en del Apps.? Prøv at afinstalere nogen af dem i så fald, de kan jo hentes ind igen, hvis YouTube Tube stadig ikke virker.

Kan man selv installere apps på et smarttv?

For nej, jeg har ikke rodet med den slags.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:28

Ja, der kan installeres alle dem som tilbydes af fabrikanten til det pågældende TV. De ligger i Smart Hub, eller hvad det nu hedder hos Sony. Meget af det er sikkert som hos Samsung, hvad jeg vil kalde for Bloatware.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Bruger udmeldt 30 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 17-Juli-2013
Status: Offline
Point: 1328
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 30 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:36
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Ja, der kan installeres alle dem som tilbydes af fabrikanten til det pågældende TV. De ligger i Smart Hub, eller hvad det nu hedder hos Sony. Meget af det er sikkert som hos Samsung, hvad jeg vil kalde for Bloatware.

Det kan jeg godt se - men jeg skal ikke ind og rode med noget, jeg ikke har brug for.

Men hvordan for jeg slettet den ene YouTube app?
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2015 kl. 18:44

Har du været inde i Hub funktionerne og se om den kan fjernes. Da den sikkert er Pre Installeret, er det ikke sikkert at slet funktionen er aktiv på den. Den skulle jo også i følge info fra Sony fjerne sig selv. En opdatering af Hub fjerner den måske.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 3456>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu