recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Min hjemmebiograf
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Devialet Phantom Silver
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Devialet Phantom Silver

 Besvar Besvar Side  <1 151617
Forfatter
Besked
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 22:22
Designet er noget j eg har en splittet holdning til. Nogle gange synes jeg det minder lidt om en futuristisk brødrister eller et fejlskud fra Denver fundet på en tilbudshylde i føtex, mens jeg andre gange synes det er ret fedt at det er så enormt langt fra det traditionelle firkantede højttalerdesign.

jeg glæder mig til at se den og høre den en dag.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
sd2100 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 17-Oktober-2008
Status: Offline
Point: 302
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sd2100 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 22:44
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Designet er noget j eg har en splittet holdning til. Nogle gange synes jeg det minder lidt om en futuristisk brødrister eller et fejlskud fra Denver fundet på en tilbudshylde i føtex, mens jeg andre gange synes det er ret fedt at det er så enormt langt fra det traditionelle firkantede højttalerdesign.

jeg glæder mig til at se den og høre den en dag.


Præcis. Det er sådan det skal være. Det skal dele vandene, så det ikke bare er endnu en variant over temaet firkantet kasse. Hvis alle kunne lide designet, ville det være ligegyldigt.

Jeg kan godt lide designet (måske lidt over-the-top) og er mere til de tidligere omtalte Eclipse td-712, men fred være med det :-).
Til top
Treated Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 22-Januar-2010
Sted: Horsens
Status: Offline
Point: 1639
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Treated Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-December-2015 kl. 23:14
godt nok os en hæftig pris for sådan en bowling kugle hehe
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-December-2015 kl. 08:09
Oprindeligt skrevet af sd2100 sd2100 skrev:

Gulvhøjttalere fylder måske ikke mere på gulvet end en standerhøjttaler på standere, MEN en gulvhøjttaler har et langt mere bastant udseende og det er der nogen, der ikke bryder sig om. Smag og behag er naturligvis forskellige. Jeg synes, at disse Phantom højtalere i stil med Eclipse TD-712, ser fantastiske ud. Tillykke med dem og god fornøjelse
<

Mange tak Smile
Til top
mixart Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-Januar-2014
Sted: Hobro
Status: Offline
Point: 110
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mixart Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-December-2015 kl. 17:59
Så kom jeg hjem til lejligheden, hvor jeg endelig havde mulighed for at høre dem i stereo med Branch standerne til musik og filmen Mad Max - Fury Road. Kan godt høre at det er noget rarere at lyden nu er i hovedhøjde fra sofaen. Er super tilfreds med lyden både til film og musik i stereo. Og glæder mig, når Tidal kommer MQA 24bit streaming i 2016. Skal ikke afvise, at jeg vil udvide det til 5.1 surround på et tidspunkt. Dog klædte mine højttaler bedre i mine forældres hjem med det lyse gulv.



Lidt flere billeder af standeren fra bunden, hvor optisk og netkabel kan tilsluttes. Ret smart løsning.





Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 151617
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu