recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Kabel-TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

youSee bredbånd mindst 50 Mbit/s

 Besvar Besvar Side  <12345 9>
Forfatter
Besked
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 16:41

Så har jeg lige fået en Mail om opgraderingen, den vil være klar senest 1. Juni.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Niller55 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 13-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 631
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Niller55 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 16:51

Jeg mener at vide, at youSee's  HD boks (Samsung) anvender DOCSIS 2.0 til signalering/valg - VOD/Cinema anvender jo en (del af en)  DVB-C mux/QAM  til selve videosignalet. 

Men det er jo et helt andet problem.


Hvad betyder det så ?

Til top
fredizy Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 26-Juni-2007
Status: Offline
Point: 60
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fredizy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 19:49
Hvorfor får os i landdisteksterne ikke snart noget bredbånd med fart i stedet??
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 20:24

Det vil jo ske når der kommer Fiber ud til dig.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 22:22
Oprindeligt skrevet af sl1000 sl1000 skrev:

Jeg er ikke 100% sikker,og så burde man måske ikke udtale sig :-), men er der ikke noget med at hvis man ændre sit abonnement, kan man miste sin ret til at streame musik gratis.
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hvis du selv opgradrer og ikke er Mobilkunde, så er det farvel, hvis du får opgraderingen Automatisk, så beholder man musikken.

ingen grund til at opgradere selv.. nu når de smider 50 mbit til mig gratis :)
takker yousee
Jeg opgraderede for nogle måneder siden min hastighed, og mistede i den forbindelse Yousee musik. Jeg havde ikke læst godt nok på lektien Embarrassed men tog alligevel kontakt til Yousee kundeservice og fik fat i den rigtige medarbejder, som lukkede op for musikdelen igen, uden at jeg skulle nedgradere til min gamle hastighed Smile 
Jeg brugte under 5 min. på at forklare dem at der var andre alternativer, og så var problemet løst. Ikke at jeg er den store forbruger af Yousee streaming, men nu har jeg været kunde hos dem i +10 år og fandt det ikke rimeligt at give afkald på en ydelse, når de samtidig fik flere kroner fra mig.

Så mit råd er, giv dem et kald og fortæl du er glad for deres produkt, men I kan gøre det lidt bedre.
Til top
mbm1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Januar-2005
Status: Offline
Point: 2037
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mbm1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 22:37
Jeg ringede skam til dem.
Og spurgte om de ikke var interesseret i mit større månedtlige bidrag.
Det var de ikke, men jeg havde jo 14 dages fortydelsesret, så den kunne jeg benytte mig af.
Hvilket jeg så gjorde for at beholde yousee music.
Til top
Claus P Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 12-Oktober-2013
Sted: Amager
Status: Offline
Point: 349
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Claus P Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Maj-2015 kl. 23:05
Oprindeligt skrevet af mbm1 mbm1 skrev:

Jeg ringede skam til dem.
Og spurgte om de ikke var interesseret i mit større månedtlige bidrag.
Det var de ikke, men jeg havde jo 14 dages fortydelsesret, så den kunne jeg benytte mig af.
Hvilket jeg så gjorde for at beholde yousee music.

Trist at medarbejderne ikke servicerer på den samme måde, men du får så en hurtigere hastighed nu med det seneste tiltag, så måske er det alligevel en win-win for dig.
Til top
reslfj Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 14-Maj-2007
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2247
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér reslfj Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 01:27
Oprindeligt skrevet af fredizy fredizy skrev:

Hvorfor får os i landdisteksterne ikke snart noget bredbånd med fart i stedet??


Fordi man ikke får noget i denne verden - man køber og betaler for det.

Men faktisk er der mange sådanne steder gode muligheder for at få hurtigt bredbånd, hvis man bor i byer med måske 75-100 eller flere boliger, der ligger lidt samlet.  Nogle steder kommer det først i løbet af de kommende år - andre kommer der ikke noget, medmindre der alligevel skal graves.

Bor man langt fra andre, kan man med en fast 4G antenne og en 4G router opnå en meget fin adgang til internettet.
Man skal naturligvis vælge det selskab, der har den nærmeste mobilmast  (www.mastedatabasen.dk) med 4G - lige nu er TDC nok bedst de fleste steder, men der er bestemt steder, hvor TeliaTelenor og endda byselskabet '3' er bedst.

Lars   Smile
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:07
Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Status: Offline
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:16

Hmm.? Mon ikke, da deres mindste hastighed nu er 50/10, alle derunder er udgået, har lige være på hjemmesiden, de mindre hastigheder findes ikke mere.
Du får sikkert en mail fra dem snart, jeg fik den i går, og får opgraderingen senest 1.Juni.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
bubbleboy Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 15-Juni-2013
Status: Offline
Point: 769
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bubbleboy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:


Hmm.? Mon ikke, da deres mindste hastighed nu er 50/10, alle derunder er udgået, har lige være på hjemmesiden, de mindre hastigheder findes ikke mere.
Du får sikkert en mail fra dem snart, jeg fik den i går, og får opgraderingen senest 1.Juni.


Den liste er slet ikke fuldkommen. De opgraderer folk til både 50/2, 50/5 og 50/10, afhængigt af deres nuværende hastighed og pris. Dertil kommer alle de andre uofficielle hastigheder.


Redigeret af bubbleboy - 20-Maj-2015 kl. 16:52
Til top
JørgenT Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 21-Marts-2004
Sted: 9530, DK
Status: Offline
Point: 5206
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JørgenT Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Maj-2015 kl. 16:50
Oprindeligt skrevet af jbl jbl skrev:

Jeg er røget ind i en eller anden mærkelig afkrog af deres system, hvor jeg har en 24/12 forbindelse med Youmusic for 219 kr. pr. måned - en produkt/pris sammensætning der aldrig har eksisteret. Jeg tvivler på at de har tænkt sig at give mig flere Mbit oven i hatten...
Måske en justeret hastighed fra "Bland selv din hastighed" og opdatering fra gammel, lavere hastighed?



Prøv at logge ind på din konto, og se om ikke der kan "skrues" hen på anden hastighed, som ligner noget der ellers skrives om. Smile

Mvh. JørgenT
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 9>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu