recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nyt TV, men skal jeg være OBS på noget?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nyt TV, men skal jeg være OBS på noget?

 Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked Baglæns sortering
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-Maj-2015 kl. 20:25
Jeg har pt et Panasonic X-P42X10Y købt i 2009, og det skal jeg til at skifte ud. Jeg er dog ikke den store TV fanatiker, og kræver ikke det vilde UHD osv., men derfor vil jeg heller ikke bare kaste penge efter noget jeg ikke aner noget om.

Jeg vil gerne have et TV der ser godt ud. Jeg er vild med de tynde rammer, som TV har i dag, men da mit nuværende Panasonic nærmest er en klodset kasse ved siden af alle nyere TV i dag, så bliver det ikke det store problem at finde et der er mindre i rammen.

Mit budget er 5.000-6.000 kr., men jeg er meget i tvivl om hvad jeg skal gå efter. Nu så jeg bare at Elgiganten har et Samsung 6-serie UE50H6275XXE til 4.999 kr., men jeg har også set på TV fra Sony og Panasonic i samme prisklasse. Bl.a. et Panasonic 55AS640E og et Sony 50W828.

Som sagt ved jeg ikke hvad jeg skal overveje når jeg køber TV i den "lave" prisklasse, og om der virkelig er forskel når jeg ikke vil smide flere knaster efter det, for igen så er jeg ikke den store TV fanatiker, men det er da også rart nok at købe noget der er "ordentligt" Smile

Nogle der kan anbefale noget, uden at starte en direkte mærke-krig.


          
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu