recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bilka (Meldt til forbrugerstyrelsen)
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bilka (Meldt til forbrugerstyrelsen)

 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 30>
Forfatter
Besked
Wind Diesel Se dropdown menu
Junior bruger
Junior bruger
Avatar

Oprettet: 02-September-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 31
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Wind Diesel Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-September-2015 kl. 21:00
Jeg har intet fået der beviser ombytningen på skrift udover et undskyld fra Sony selv, men den er ikke dateret - derfor vil jeg kontakte fona igen

Kind Regards

Søren Wind
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 11:45
Vil lige dele denne mail, som viser at Bilka tar opgaven med at sælge og vejlede i TV køb seriøst >ironi kan forekomme<

Link slettet

Redigeret af Kampus - 27-September-2015 kl. 16:25
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 12:02
HA! Certificerede Bilka Tech Team

Jeg håber sku ikke at det er Sony som har skrevet denne "Guide".

[link fjernet af admin]



Redigeret af Lars - 28-September-2015 kl. 00:51
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 12:06
Hæfter mig især ved:

DU ER I DE BEDSTE HÆNDER HOS BILKA!

Det er vist en sandhed med modificationer
Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 27-September-2015 kl. 16:05
Og også her skriver de selv, at et SmartTV er et, der kan gå online. Dvs. et TV, der er annonceret som SmartTV og ikke har internet er et resultat af falsk markedsføring...
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 15:32
Oprindeligt skrevet af janLp janLp skrev:

HA! Certificerede Bilka Tech Team

Jeg håber sku ikke at det er Sony som har skrevet denne "Guide".

[link fjernet af admin]


Hvorfor er linket fjernet?
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 15:35
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

Og også her skriver de selv, at et SmartTV er et, der kan gå online. Dvs. et TV, der er annonceret som SmartTV og ikke har internet er et resultat af falsk markedsføring...

Naah, falsk opfatter jeg som en bevidst handling. Så indtil andet er bevist, så er det misvisende eller vildledende markedsføring. Resultat er dog det samme - Det er deres eget ansvar!

Skulle det vise sig at være bevidst, så kan der måske komme en helt andet straffesag ud af det, eksempelvis bedrageri.


Til top
HeartWare Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 22-Oktober-2003
Sted: Bagsværd, DK
Status: Offline
Point: 4796
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HeartWare Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 16:04
Oprindeligt skrevet af HeartWare HeartWare skrev:

et resultat af falsk markedsføring...

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Naah, falsk opfatter jeg som en bevidst handling.

Okay - det kan jeg godt være enig i. Min pointe var også mere, at det var en markedsføring, der ikke stod i overensstemmelse med produktet, og at det derfor ikke lever op til det lovede (og dermed har en mangel i købelovens forstand).
Keld R. Hansen

Pioneer DVL-909, DV-545
Sony KDL40EX723 3D TV
DreamBox 8000, YouSee Cable
PopCorn Hour A-500
Panasonic DMR-BCT820 + DMR-BCT940
Yamaha RX-V771 Receiver
Til top
Lars Se dropdown menu
Administrator
Administrator

recordere.dk teamet

Oprettet: 05-Oktober-2003
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 15689
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Lars Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 28-September-2015 kl. 18:25
Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Citér [link fjernet af admin]

Hvorfor er linket fjernet?


Efter ønske fra modtager, da det var et privat nyhedsbrev serveret via web og derfor indeholdt personlige elementer også.

  /Lars
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk
Til top
Kandersen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 13-Juli-2006
Sted: 4653
Status: Offline
Point: 10964
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kandersen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-September-2015 kl. 11:34
Oprindeligt skrevet af Lars Lars skrev:

Oprindeligt skrevet af Kandersen Kandersen skrev:

Citér [link fjernet af admin]

Hvorfor er linket fjernet?


Efter ønske fra modtager, da det var et privat nyhedsbrev serveret via web og derfor indeholdt personlige elementer også.

  /Lars

Ok - Du plejer bare at angive årsag, når du fjerner noget. Så jeg studsede over, hvad der var sket Wink
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 07:33
Til at starte med, jeg har ikke fået svaret på PM p.g.a. alvorlig sygdom i husstanden :(

I sidste uge blev jeg ringet op af forbrug som kunne fortælle at Dansk Supermarked har tilbudt et forlig, de tilbagebetaler det fulde beløb ved returnering af tv'et. Jeg snakkede frem og tilbage med juristen hvor jeg gav udtryk for mine holdninger ved sådan et forlig set i lyset af den måde jeg er blevet behandlet. Juristen kunne fortælle at flere sager venter, og at en skal for retten inden længe.

Jeg har valgt kryster-vejen, og sagt ja til forliget. Min foragt for Bilka/Dansk Supermarked er kun blevet større efter dette tilbud og jeg har faktisk ikke ord tilovers for dem. Et eller andet sted siger sådan et forlig mere om dem, end hvis de havde stået ved deres standpunkt og taget denne sag i retten, de er nogle vatnisser som pisser godt og grundig på deres kunder!
Til top
bentpetersson Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-November-2013
Status: Offline
Point: 2400
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér bentpetersson Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-December-2015 kl. 10:13
Alligevel stort tillykke. Du fik Bilka til at kaste håndklædet i ringen. Surt at du skulle vente så længe samt haft yderligere omkostninger.

Jeg havde inden din sag besluttet aldrig mere at købe elektronik i Bilka, og din sag cementerede denne beslutning. Så tak for det også.

Din sælger viste sig ikke at ville hjælpe dig. Der skulle kun sælges, men uden af de købeloven forpligtelser overfor dig som kunde fulgte med
Med venlig hilsen
bentpetersson


Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2425262728 30>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu