recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Brugergrupper > Bruger til bruger
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Power i Herlev - mest useriøse butiksoplevelse
    Sendt: 13-November-2015 kl. 11:18
Også dårligere erfaringer hér! Bestilte en vaskemaskine, som de pludselig havde på tilbud - 500,- under andre på pricerunner. Her var problemet det samme, som flere nævner - stod som lagervare på hjemmesiden. Efter bestilling, så kommer der via mail en bestillingsbekræftelse (ikke en ordrebekræftelse). Da jeg efter flere dages venten ringer til dem, for at høre hvornår jeg kan forvente en ordrebekræftelse/vaskemaskinen, får jeg ar vide, at den er i restordre og først vil komme to uger senere. Power-damen spørger så om hun skal annullere ordren, eller jeg vil vente på maskinen (de vil iflg. hende få maskinen på lager, den følgende tirsdag).
Jeg vælger at vente, og modtager kort efter, en ordrebekræftelse via mail.
Ugen efter trækkes pengene på kontoen om tirsdagen, ligesom jeg modtager en mail med faktura og et t og t nummer. Da der fredag stadig ikke er kommet nogen vaskemaskine, ringer jeg igen til Power, og får nu at vide, at den kommer fra deres lager i Sverige, hvorfor det tager længere tid.
Først mandag modtager jeg vaskemaskinen.

Jeg påtalte overfor Powermedarbejderen, at jeg ikke accepterede, at den første uge af min reklamationsperiode, skal gå ned deres transport af maskinen. For det skal lige passe, at maskinen går i stykker efter 2 år og to dage (fra fakturadato). Jeg bad derfor om at få fakturaen krediteret og en ny udstedt, med en ny dato. Dette blev afvist, men jeg har fået en mail, hvori der gøres opmærksom på, at garantien/reklamtionsperioden gælder fra modtagelsen af vaskemaskinen.

Så alt i alt ikke en særlig positiv oplevelse med Power. Man kan frygte, hvordan de forholder sig i forbindelse med reklamationer.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 11:06
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...


Som jeg ser det, er da mindst to uduelige passer! 1. Den lyvende sælger. 2. Ikke-brandmanden. Og så kan man jo reelt sige, den/de personer, som er ansvarlige for at noget står som værende lagervare, uden at være det.

M.v.h.
Til top
whazz Se dropdown menu
Bruger
Bruger
Avatar

Oprettet: 03-Februar-2014
Sted: Aalbor, Danmark
Status: Offline
Point: 115
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér whazz Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 10:29
Jeg har også dårlige erfaringer med Power herlev, og har derfor abre droppet Power.

Vi (min far og jeg) var inde i power for at købe 4 pc skærme, en stationær, samt en kaffemaskine. Hjemmefra havde jeg allerede tjekket om det hele var på lager, hvilket det var.
Nå, vi kommer der ind, og snakker med en egentlig flink nok sælger, som siger at de ikke havde skærme og stationær på lager.
Han tilbyder så at smide en klargøring af stationær gratis oven i hvis vi kunne vente 5 dage på at få skærme hjem, og så bare hente det hele samlet der, hvilket vi siger ja til.

5 dage efter hører vi IKKE en skid.
Vi vælger derfor at ringe der ind, og får at vide at skærmene ikke var bestilt hjem, at der var sket en fejl, men de var hjemme om et par dage.

En uge efter stadig ingen ting.
Vi ringer ind igen, og skærmene er ikke kommet hjem da der ikke var nogen på lager hos importør.
De ville ringe når de var kommet hjem..

2 uger efter sidste samtale med power er der stadig ikke sket en skid, så vi vælger at ringe og høre om pc. er klar, for vi havde egentlig ekstra skærme..
Den var klar, så den kunne vi bare hente..
Vi kommer der ind, og der er ingen klargjort pc. til os... SUK!

2 dage efter henter min far så en pc. som skulle have været klargjort..
Han kommer hjem og ser at der INTET er klargjort på den udover at den har været pakket ud..
Jeg endte så med at klargøre lortet alligevel..

Så ikke mere POWER til os..
Til top
Jesper2730 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 25-April-2007
Status: Offline
Point: 91
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Jesper2730 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 09:05
Min første oplevelse af Power i Herlev.

Jeg skulle bruge en billig regionsfri DVD afspiller med HDMI output. Jeg finder en på deres hjemmeside som er nem at gøre regionsfri. Jeg bestiller den fredag aften til Click and Collect, så jeg kan hente den om lørdagen. Efter et par andre ærinder lørdag formiddag vil jeg lige svinge forbi Power og hente den, men ser der er mega kø til at parkere så vender rundt. Planen er så, at smide bilen derhjemme og tage cyklen derned i stedet. Lige da jeg har vendt rundt ringer der så en gut fra Power og siger at de ikke har afspilleren hjemme alligevel (stod som værende på lager på hjemmesiden), men at den kommer hjem på tirsdag. Fint nok, jeg henter den bare der.

Tirsdag kommer og jeg kører i Power og går ned til kassen med min ordre som de taster ind. Beskeden er så at ordrer kun holdes i 24 timer, hvorefter de slettes. Underligt at fyren der ringer ikke sørger for at ordren holdes åben i hvert fald til lukketid tirdag.

Enden blev at jeg fandt den sidste afspiller de havde på hylden, så jeg fik den alligevel med hjem. Men ville nok finde at andet sted at handle hvis jeg var kommer tomhændet hjem.

/Jesper
Til top
longjohn2 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2009
Status: Offline
Point: 993
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér longjohn2 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 12:36
Oprindeligt skrevet af SosFarum SosFarum skrev:

Har været i Power til deres åbninger. Deres butikker er alt for pakkede...man kan ikke stå og kigge på en f.eks. en pc uden at spærre hele gangen man står i....vil kunne komme der hvis der er et super tilbud og det er vist kun når de åbner en ny butik der er det. 

What? Hvilke butikker kender du, der indretter salgsarealet, så kunderne kunne stå og brede sig i gangene, når der er masser af andre kunder interesseret i de samme knaldtilbud?

Det svarer til at klage over, at der er for mange biler på vejene i myldretiden - jamen så hold dig da væk!  



Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 11:08
Oprindeligt skrevet af quarkir quarkir skrev:

Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...

Nu hænger jeg jo også kun Power i Herlev ud, men siger at jeg ikke selv ønsker at handle mere i Power's butikker.

Jeg synes at ikke eksemplet med IKEA kan helt sammenlignes. Jeg har trods alt reserveret en vare og været i butikken og betalt for den.

Herefter finder de ud af at varen ikke er på lager.

Det svarer lidt til at reservere et hotelværelse og så er hotellet ikke bygget.
(Det har nogle af mine venner faktisk oplevet i Tunesien)
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
thomnico Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 06-November-2007
Sted: Albertslund
Status: Offline
Point: 488
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér thomnico Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 11:03
Jeg tror desværre ikke lige det relaterer sig kun til power i Herlev. Jeg har oplevet samme mangel på lagerstyring i IKEA flere gange. Senest da jeg skulle have en ret vigtig del til mit nye bryggers. Der stod de havde 50 på lager, selv i deres interne lagersyatem og de havde ikke en eneste...

Og der tænker jeg... 50? Det er da lige godt en slat at ramme ved siden af.

Derfor tror jeg bare ikke det er usædvanlig at den slags sker, så længe det er mennesker som skal "administrere" lageret i sidste ende.

Men det stinker da alligevel at de forsøger at tørre dig af med et "næsten nyt" og det så er tydeligt at det ikke er.
Til top
quarkir Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 07-August-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 1552
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér quarkir Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 09:39
Jeg kan godt forstå din utilfredshed omkring reservation og manglende vare.
Men at hænge kæden ud som udelig pga. af en enkelt padde, er nok at overdrive...
mvh
Jesper \

The ships hung in the sky in much the same way that bricks don't
- Douglas Adams
Til top
SosFarum Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Juli-2007
Sted: Frederikssund
Status: Offline
Point: 1020
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SosFarum Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 06-November-2015 kl. 08:20
Har været i Power til deres åbninger. Deres butikker er alt for pakkede...man kan ikke stå og kigge på en f.eks. en pc uden at spærre hele gangen man står i....vil kunne komme der hvis der er et super tilbud og det er vist kun når de åbner en ny butik der er det. 
Til top
hummelmose Se dropdown menu
Administrator
Administrator
Avatar
Skribent, udvikler

Oprettet: 25-Juli-2004
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 3955
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hummelmose Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 17:06
Oprindeligt skrevet af Cyberguyen Cyberguyen skrev:

Så skulle "Bruger til bruger" også komme med i "Seneste forum emner"

Bruger-Til-Bruger var oprindeligt et privat forum som krævede at man var registreret medlem af forumet. Alle fora der kræver det bliver ikke vist i listerne på forsiden.


Jens E. Hummelmose, Administrator / Skribent / Udvikler - recordere.dk
Til top
Cyberguyen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 4937
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Cyberguyen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 05-November-2015 kl. 15:13
Så skulle "Bruger til bruger" også komme med i "Seneste forum emner"
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
Til top
henriksommer Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 26-Juni-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 763
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér henriksommer Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-November-2015 kl. 21:54
Hold da op nogle klaphatte.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu