recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oneplus X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oneplus X

 Besvar Besvar Side  <1234 5>
Forfatter
Besked
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 08:55
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Jeg har en invite som jeg har claimet, men ikke bestilt.
Så er der en der skal have en oneplus X, til afh. I Hedehusene, så sig til. Jeg bestiller og betaler, du betaler ved afhentning.
Emil, bor du i nærheden ?
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 09:32
Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Oprindeligt skrevet af clausols1 clausols1 skrev:

Jeg har en invite som jeg har claimet, men ikke bestilt.
Så er der en der skal have en oneplus X, til afh. I Hedehusene, så sig til. Jeg bestiller og betaler, du betaler ved afhentning.
Emil, bor du i nærheden ?


Måske afsat.
Til top
Kildemand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 30-August-2015
Status: Offline
Point: 65
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Kildemand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 12:02
Jeg ville også blive rigtig glad for en invite til x ;D
Til top
jesperKBH Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Juli-2008
Status: Offline
Point: 562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jesperKBH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 13:15
Vær opmærksom på at invites er låst til brugeren så man kan ikke bare sende invites uden at give adgang til profilen hos op
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 07-November-2015 kl. 13:32
Jeps, det er noget med at bestille til anden leveringsadresse.
Til top
jbl Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 08-November-2013
Sted: København
Status: Offline
Point: 262
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jbl Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 09:29
Inden alle begynder at bestille, kunne det måske være en god ide at få afklaret om de bliver sendt fra Kina hver gang og hvad det i så fald betyder for prisen.
Til top
clausols1 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 18-September-2007
Sted: Hedehusene
Status: Offline
Point: 785
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér clausols1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 10:13
JBL der er betalt told etc. når du bestiller den.
Når det så er sagt, så blev både min OPO og OPT blev sendt fra UK.
Til top
Elmand Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-April-2012
Sted: 2730 Herlev
Status: Offline
Point: 100
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Elmand Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 08-November-2015 kl. 10:52
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Har fået besked fra DHL om at den er på vej... - fra Kina! Det er ikke godt i forhold til told og moms... :-(

Det er der ingen problemer i-- Dhl fortolder den,det får du mail på over trakking, det er incl i prisen,så du betaler den pris, du har aftalt.

Med venlig hilsen
Kurt Bjerretoft Espersen

ps: Har invites til OnePlus 2
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 12:14
Dejligt at læse mht told / moms. Min er nemlig også påvej fra Kina.
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 12:20
Modtaget i dag og som angivet ovenfor (og skrevet til mig fra 1+) så er told og moms inkluderet i prisen - DHL fortolder og sender regningen til 1+ - så ingen problemer.

Er ved at sætte telefonen op (mangler dog nano-simkort, som er på vej fra mit teleselskab - gider ikke selv fedte med at skære det nuværende til) - den kiksede dog ved opkobling til wifi - påstod den ikke kunne opnå netforbindelse på trods af at den fint havde det - måtte forcere et par "skips" og så kører alt fint - skal vist lige have "stylet" den lidt i grafikken - lækker skærm, men ikke helt så stilren med ikoner osv som min gl Nexus 4.
Til top
mureren Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 09-Oktober-2005
Sted: Silkeborg
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér mureren Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 14:47
Har en invite til OnePlus X hvis der er nogen der mangler.

Du overfører til mig på MobilePay, jeg bestiller og betaler.
(hvorvidt den kan sendes direkte til en anden adresse end man er registreret med ved jeg ikke, men mon ikke den kan!)
Ellers skal den afhentes i Silkeborg.
Mvh. Mureren

"I wish there was a knob on the TV to turn up the intelligence! There's a knob called "brightness", but it doesn't work!"
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 14:57
Hey tipsen
Ved ikke om det duer på xeren men havde samme probl med min op2 da jeg opsatte den.
Lavede en software update og så virkede wifi osse
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1234 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu