recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oneplus X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oneplus X

 Besvar Besvar Side  <12345>
Forfatter
Besked
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 14:59
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Ved ikke om det duer på xeren men havde samme probl med min op2 da jeg opsatte den. Lavede en software update og så virkede wifi osse
Det var kun checket for forbindelse der kiksede - selve forbindelsen fungerede fint.

Redigeret af tipsen - 10-November-2015 kl. 14:59
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 15:05
oki.
Glæder mig til at modtage den jeg har bestilt til min kone.
Hvornår bestilte du din?
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 15:21
Oprindeligt skrevet af blumenburg blumenburg skrev:

Glæder mig til at modtage den jeg har bestilt til min kone.
Hvornår bestilte du din?
Det gjorde jeg torsdag morgen, den blev sendt i fredags og ankom her i formiddags med DHL.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 16:41
Har modtaget en invite. Jer der har bestilt kunne vælge andet end express forsendelse. Hvis i kunne hvad er forskellen i prisen.
Jeg kan kun vælge express men ville egentlig gerne vælge standard.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 17:28
Oprindeligt skrevet af jan203 jan203 skrev:

Jer der har bestilt kunne vælge andet end express forsendelse.
Nej, det var kun muligt at vælge Express - desværre.
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 17:53
Så blev den bestilt spændt på hvor lang tid det tager .
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 18:27
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Modtaget i dag og som angivet ovenfor (og skrevet til mig fra 1+) så er told og moms inkluderet i prisen - DHL fortolder og sender regningen til 1+ - så ingen problemer.

Er ved at sætte telefonen op (mangler dog nano-simkort, som er på vej fra mit teleselskab - gider ikke selv fedte med at skære det nuværende til) - den kiksede dog ved opkobling til wifi - påstod den ikke kunne opnå netforbindelse på trods af at den fint havde det - måtte forcere et par "skips" og så kører alt fint - skal vist lige have "stylet" den lidt i grafikken - lækker skærm, men ikke helt så stilren med ikoner osv som min gl Nexus 4.



Hej tipsen


Jeg går også fra min gode gamle nexus 4 til en oneplus x. Havde egentlig den opfattelse, at simkortet passede lige over. Men det må være micro sim der sidder i nexus 4 og så nano i oneplus x siger du ??

Redigeret af SilverLine - 10-November-2015 kl. 18:28
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 18:32
Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Jeg går også fra min gode gamle nexus 4 til en oneplus x. Havde egentlig den opfattelse, at simkortet passede lige over. Men det må være micro sim der sidder i nexus 4 og så nano i oneplus x siger du ??

Fra: OnePlus X specs
"SIM:     2 slots - fits either 2 Nano SIM cards (DSDS) or 1 Nano SIM and 1 MicroSD card"
Tror du bliver meget godt tilfreds med skiftet - stadig fornuftig størrelse og så bare forbedringer hele vejen rundt :-)
(Ved så ikke hvor længe man kan forvente at få opdateret telefonen med ny software, men det må man jo se - dér har vi været lidt priviligerede - selvom jeg føler at det som minimum skulle være standard med opdateringer 3 år ud i fremtiden.)

Redigeret af tipsen - 10-November-2015 kl. 18:32
Til top
Ukke Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 26-November-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1559
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Ukke Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 18:43
Jer med X'eren i hånden må meget gerne give en lille "anmeldelse" af den. :)

Min HTC One M7 går måske snart på pension.
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 10-November-2015 kl. 19:40
Oprindeligt skrevet af tipsen tipsen skrev:

Oprindeligt skrevet af SilverLine SilverLine skrev:

Jeg går også fra min gode gamle nexus 4 til en oneplus x. Havde egentlig den opfattelse, at simkortet passede lige over. Men det må være micro sim der sidder i nexus 4 og så nano i oneplus x siger du ??

Fra: OnePlus X specs
"SIM:     2 slots - fits either 2 Nano SIM cards (DSDS) or 1 Nano SIM and 1 MicroSD card"
Tror du bliver meget godt tilfreds med skiftet - stadig fornuftig størrelse og så bare forbedringer hele vejen rundt :-)
(Ved så ikke hvor længe man kan forvente at få opdateret telefonen med ny software, men det må man jo se - dér har vi været lidt priviligerede - selvom jeg føler at det som minimum skulle være standard med opdateringer 3 år ud i fremtiden.)

Fik bestilt mig et nano sim...

Ja jeg har været rigtig godt tilfreds med min Nexus 4, og selvom den i mobilverdenen betegnes som "old gammel" synes jeg stadig den fungere ret godt, og er up to date med ny android version. Men størrelsen på skærmen og prisen, gjorde til jeg ikke kunne lade være :-)
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 18:15
Modtaget.

Sendt i mandags, modtaget idag torsdag.
Har i hele ikke lys i jeres hardware knapper?
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
blumenburg Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 30-April-2012
Sted: mesinge/fyn
Status: Offline
Point: 383
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér blumenburg Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 12-November-2015 kl. 20:40
Hey silverline
Når du skriver sendt mandag modtaget idag hvornår bestilte du den så?
Jeg bestilte i fredags og penge er trukket på min konto.
Eneste aktivitet hos dhl er departed from pro china men det har der stået siden i tirsdags
setup: Sony xf9005 65"
canal digital sat
Marantz SR7009
fronter: xtz 99,26 mk2
center : B&W xtc
bag ht : B&W xt2
sub    : xtz 10.17 edge

       
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu