recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Tablets og telefoner
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Oneplus X
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Oneplus X

 Besvar Besvar Side  <1 2345>
Forfatter
Besked
SilverLine Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 13-Oktober-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 710
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér SilverLine Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-November-2015 kl. 12:21
Mener det var fredag eller lørdag jeg bestilte. Og blev så afsendt i mandags. I øvrigt ret fed mobil
😊
DIY pre / power amp samt DAC. Dynaudio focus 140 white. Pro-ject RPM 1.3 genie
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 15-November-2015 kl. 16:15
Så fik jeg min oneplus x.
Den er faktisk vældig lækker og har en rigtig fin størrelse.
Har så bare lige et ret stort problem!!
Kan ikke få yousee tv/film appen til og virke.
Er der nogen der har prøvet den på jeres oneplus x?


Redigeret af jan203 - 18-November-2015 kl. 18:50
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 18:39
Jeg kan heller ikke få Yousee TV og Film appen til at virke. Den installerer og starter, men crasher inden der sker noget. Den app virker på alle vores iPhones/iPads, men åbenbart ikke på Android. Eller også har OneplusX et problem med den app.

Er der nogen der har et link til Yousee's forums for den app ?

-JB

PS: Heller ikke lys i hardware knapperne (touch-felterne udenfor skærmen), ved ikke om det er en indstilling jeg ikke har fundet, eller om det er en del af oplevelsen når man kun betaler 2000 for en telefon Smile


Redigeret af JBoysen - 19-November-2015 kl. 18:41
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 18:49
Der er ikke lys i hardware knapperne.
Har skrevet til Yousee og der er et problem med deres app til oneplus.
De arbejder på det men kan ikke sige noget om hvornår det skulle komme til og virke.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 20:25
OK, altid noget at de ikke bare trækker på skuldrene
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 20:27
Hvad er det for nogle hardwareknapper I snakker om og er det kun i forhold til en eller anden app fra YouSee?
Til top
tipsen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-August-2005
Sted: Odense, Denmark
Status: Offline
Point: 3722
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér tipsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 20:31
Er der forøvrigt nogen som (med succes) har overført SMS'er fra deres gamle mobil til den nye? Jeg forsøgte mig med en app til formålet, og de er blevet overført, men bliver ikke korrekt samlet i messaging-app'en på X'eren - eks. er 12345678 ikke det samme som +45 12 34 56 78 - og dermed samles ind- og udgående beskeder ikke i samme "tråd"... - pænt belastende...

Synes også at power-knappen sidder lidt dumt placeret - valgte denne mobil pga. størrelsen og muligheden for nemt at betjene den med en hånd, men kommer ind i mellem til at slukke for telefonen når jeg bruger den med én hånd...
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 22:03
Det er de 3 navigationsknapper i bunden af skærmen. Hvis du laver indstilling således at de ikke er på skærmen men lige under skærmen så er der ikke lys i dem.
Og ja for mig er det "kun" Yousee TV/film appen der ikke virker.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
JBoysen Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 14-Oktober-2009
Status: Offline
Point: 168
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JBoysen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-November-2015 kl. 22:25
Iflg. denne sides kommentarer så er en løsning "på trapperne" :

https://play.google.com/store/apps/details?id=yiuo.mobile.tv


Redigeret af JBoysen - 19-November-2015 kl. 22:36
Til top
aerik Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 25-Januar-2011
Sted: Vejle
Status: Offline
Point: 4258
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér aerik Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 09:54
er der nogen der ved, om det manglende lys er en software- eller en hardwarefejl?
Til top
jan203 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 17-Oktober-2010
Sted: dk
Status: Offline
Point: 761
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér jan203 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 12:21
Mener at sådan er den lavet. Syntes nu ikke det betyder noget det ligger hurtigt i fingrene hvor knapperne er.
Pioneer 5090H.samsung 3126..Oppo95.Musical FidelityM6i.front.soavo1.Center.sonusfaberdomus.Bag.amadeusmultiaktiv.Sub.klipschRsw12B.Sonos Cullen.Music Hall 25.2 moded dac.
Til top
ErikUkendt1 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Marts-2010
Status: Offline
Point: 152
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ErikUkendt1 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-November-2015 kl. 18:01
Oprindeligt skrevet af aerik aerik skrev:

er der nogen der ved, om det manglende lys er en software- eller en hardwarefejl?

Den er lavet uden lys i knapperne. Hvis man vil kunne se knapperne, kan man sætte dem til at blive vist nederst på displayet.
 
Jeg har valgt at have knapperne på selve telefonen, og det virker fint.

En ting der var ved at drive mig til vanvid de første minutter med telefonen, var at  TILBAGE knappen og SIDST åbnet APP knap, var byttet om.

 Det hjalp da min svigersøn, som er den glade ejer af en Oneplus One og en Onplus 2, kunne vise mig at inde i "Indstillinger", var det muligt bytte om på de 2 knapper, så de sad på den normale plads igen.

De APPs jeg har installeret fungere alle som de skal.

I øvrigt er den fantastisk hurtig. Mht. til finish har Oneplus X, ikke noget at skamme sig over i forhold til 2-3 gange så dyre telefoner.
Mvh Erik
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <1 2345>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu