recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Hi-Fi
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Forstærker med mere power
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Forstærker med mere power

 Besvar Besvar Side  <12345 22>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 04:46
Hvori består joke'n? Jeg ser ikke andet end et sæt regler, som forsøger at regulere debatten en smule, så den 1. Ikke løber af sporet, 2. Ikke giver ophidsede, personlige angreb.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 02:02
Århundredes joke:


Til top
Bruger udmeldt 28 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 08-Januar-2016
Status: Offline
Point: 208
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 28 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 01:52
På hifi4XXX må man heller ikke linke til DBA eller andre "konkurerende sider/slagsider.

Gad vide hvor mange der ikke kender DBA 

Slumbert = Klik på "DEBATFORUM" så står der et link til de mest ufattelige, tumpede regler oppe i højre hjørne.

Det varer ikke længe før han kan omdøbe det til hifi4b&ofans LOL

Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 19-Januar-2016 kl. 01:30
Jeg har søgt med lys og lygte efter retningslinjerne på hifi4all. Kan det passe at man ikke kan læse dem nogen steder eller er jeg bare dårlig til at søge.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 21:33
Oprindeligt skrevet af HenrikStevn HenrikStevn skrev:

Det lyder til at alt er ved det gamle på H4A, komplet uigennemskuelige regler medmindre ens navn starter med "M" og slutter med "ikkel Gige".

Tror man på hifi4all  skal lade være med at linke til nogen som helst og hvis man deltager i en tråd hvor ejeren også deltager, skal man lade være med at kommentere hvad han skriver (ignorere ham),hvis man gerne vil detage i de tråde der er på hifi4all og måske endda selv oprette nogen tråde,emner
Til top
HenrikStevn Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-Februar-2014
Status: Offline
Point: 913
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HenrikStevn Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 21:25
Det lyder til at alt er ved det gamle på H4A, komplet uigennemskuelige regler medmindre ens navn starter med "M" og slutter med "ikkel Gige".
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 19:53
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Det kan jeg ikke rigtigt. Jeg ved ikke specielt meget om små højttalere. Jeg er stor fsn af at man køber brugt, men foretrækker selv at det fungerer 100% som det skal.

Jeg var lige set at du er blevet udelukket fra hifi4all. Hvad har du gjort?

En lille update angående nad 312 den blev solgt uden tab, fik i dag mail fra hifiklubben reparation 900-1300kr,for ca 1000kr kan man få en brugt nad 316BBE 320BEE 326BBE,352

Hifi4all: (evt læs trustpilot) Deltog i en 2000kr's forstærker tråd og skrev den forstærker kan fås meget billigere end 2000kr og linkede til pricerunner, blev slettet og tænkte hvad f....... skrev nyt indlæg den kan fås til under 2000kr men i må selv finde ud af hvor da jeg ikke må linke til pricerunner.

Fik at vide det var noget med penge at gøre man ikke linke til pricerunner og at han ikke gad og være skraldemand for mig.

Sidste update: Jeg har købt en TC Electronic BMC-2 (som kun skal bruges til at forbedre lyden med, men kan bruges som forforstærker) http://www.head-fi.org/t/446781/tc-electronic-bmc-2-a-little-gem


Redigeret af gasolin - 18-Januar-2016 kl. 19:54
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 18-Januar-2016 kl. 02:00
Det kan jeg ikke rigtigt. Jeg ved ikke specielt meget om små højttalere. Jeg er stor fsn af at man køber brugt, men foretrækker selv at det fungerer 100% som det skal.

Jeg var lige set at du er blevet udelukket fra hifi4all. Hvad har du gjort?
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2016 kl. 14:38
Oprindeligt skrevet af slumbert slumbert skrev:

Gasolin. 

Det vigtigste for lyden er dine højttalere og dem virker du ikke til at ville skifte, til trods for mange har skrevet at det er den nemmeste vej til den bas du ønsker.
Dernæst kommer forstærkeren, som denne tråd handler om
Så kommer kvaliteten af kildematerialet og formidlingen af dette. Verdens vildsete anlæg kan dog få rigtig lav bitrate mp3 til at synge....
Sidst kommer de ting som det ikke er nødvendigt at diskutere i denne tråd, hvis nogenlunde fokus skal bevares.

Du kan jo komme med et bud på hvad du mener af højtaler der vil passe, har kun plads til reolhøjtaler
Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2016 kl. 13:36
indtil videre beholder jeg min forstærker og skal have den dac jeg fandt (tc electronics BMC-2 kun for at forbedre lyden, forforstærkerdelen er kun en fordel)

Blev forslået en forstærker til 500kr og fandt en til 400kr (nad 216 thx sælgeren har ikke skrevet tilbage)

Lige pt spare jeg lidt sammen men kan sagtens købe en dyrer forstærker end en til 1000kr lige pt skal jeg helt op på 2000kr for en nad c 370/372, en effektforstærker koster måske 1000-1500kr.

Højtalerne spiller godt, behalig top (gider ikke lyse højtalere som monitor audio bx2,dali zensor 3 og f.eks system audio),god følsomhed,høj belastning,lav pris, den anden dag kiggede jeg på de små klipsch r 15m (94 db) men i et forum fik de dårlige anmeldelser (koster kun 2000kr pr sæt)


Redigeret af gasolin - 16-Januar-2016 kl. 13:41
Til top
slumbert Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 05-November-2009
Status: Offline
Point: 1977
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér slumbert Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2016 kl. 13:04
Gasolin. 

Det er min erfaring at man i længden ikke sparer noget ved at spare for meget. Du har nu en billig, men brummende nad 312 og skal have en effekt til den, som helst også skal være så billig som muligt. Samtidigt har du kigget på andre forstærkere som har små defekter, som du ikke med sikkerhed ved om skal eller kan laves. 

Mit bud er at du skal købe noget der virker fejlfrit,da du ellers aldrig vil blive helt tilfreds og i sidste ende kommer til at bruge flere penge, end du ville have gjort ved at købe noget i perfekt stand. Lad være med at bruge penge på mindre vigtige ting i kæden, før de vigtige ting er på plads. DVS glem alt om at bruge penge på DAC og kabler

Det vigtigste for lyden er dine højttalere og dem virker du ikke til at ville skifte, til trods for mange har skrevet at det er den nemmeste vej til den bas du ønsker.
Dernæst kommer forstærkeren, som denne tråd handler om
Så kommer kvaliteten af kildematerialet og formidlingen af dette. Verdens vildsete anlæg kan dog få rigtig lav bitrate mp3 til at synge....
Sidst kommer de ting som det ikke er nødvendigt at diskutere i denne tråd, hvis nogenlunde fokus skal bevares.
endnu en hifi-flygtning

Kabeldiskussioner - Dumhed i metermål

Til top
gasolin Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 23-Marts-2010
Sted: DK,fyn
Status: Offline
Point: 1489
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér gasolin Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 16-Januar-2016 kl. 11:46
Nad 316 forstærkeren er solgt
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <12345 22>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu