recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > TV > LED TV - LCD TV
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Panasonic TX-43CX750E 3D Problem.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Panasonic TX-43CX750E 3D Problem.

 Besvar Besvar Side  123 5>
Forfatter
Besked Baglæns sortering
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Panasonic TX-43CX750E 3D Problem.
    Sendt: 26-Maj-2017 kl. 21:36
Man kan godt undgå at handle hos BRT, men kan man også undgå Service Center Gruppen i Pandrup, hvis der uheldigvis skulle opstå fejl på apparater fra Panasonic og en del andre fabrikater (jeg har ikke et præcist kendskab til hvilke)? Har Service Center Gruppen i Pandrup en slags monopol på garantireparationer? Det er ret så problematisk, hvis det er tilfældet og et yderst kraftigt argument for at handle over nettet i fx Tyskland. Jeg vil langt foretrække at sende et apparat til en garantireparation i Tyskland, end at apparatet skal sendes til Service Center Gruppen i Pandrup.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 16:49
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Det skal lige siges at jeg nu har købt et nyt tv til min stue men IKKE hos BRT der handler jeg ikke mere.

Jeg har så investeret i et Panasonic TX-65EX780E, glæder mig til at de kommer med det.





Et rigtig fint TV. Det skal du nok blive glad for.

M.v.h.
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 21-Maj-2006
Status: Offline
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 16:48
Oprindeligt skrevet af kimila kimila skrev:

Jo, det har været en hård omgang men sådan er det.

Da sagen var afgjort sagde chefen for BRT at de sad fast i Service Center Gruppens afgørelse af tv'et.

Skal det forstås på den måde, hvis Service Center Gruppen siger tv'er ok så må det være ok?


Åbenbart. Men det betyder ikke, at BRT ikke går til Panasonic Nordic nu, for at få dem til at æde nettoprisen.

M.v.h.
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 16:40
Det skal lige siges at jeg nu har købt et nyt tv til min stue men IKKE hos BRT der handler jeg ikke mere.

Jeg har så investeret i et Panasonic TX-65EX780E, glæder mig til at de kommer med det.

mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 16:31
Ved ikke hvordan man sletter et indlæg.

Der var to af den samme.


Redigeret af kimila - 26-Maj-2017 kl. 16:43
mvh

kimila
Til top
kimila Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 01-August-2004
Sted: 2730 Herlev.
Status: Offline
Point: 312
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér kimila Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 16:30
Jo, det har været en hård omgang men sådan er det.

Da sagen var afgjort sagde chefen for BRT at de sad fast i Service Center Gruppens afgørelse af tv'et.

Skal det forstås på den måde, hvis Service Center Gruppen siger tv'er ok så må det være ok.

En kompensation oven i vil da have været rart, men det er nok for sent nu.

Syntes BRT slipper for billigt.

Tak for de pæne ord.




Redigeret af kimila - 26-Maj-2017 kl. 16:42
mvh

kimila
Til top
C. Johansen Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 16-April-2012
Status: Offline
Point: 636
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér C. Johansen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 14:19
Selv om slutresultatet blev tilfredsstillende, er det jo sørgelig læsning.
Argumenterne for at handle i fysiske butikker i Danmark bliver unægtelig noget tyndslidte.
Og så fik vi endnu engang bekræftet, hvad der kommer ud af at benytte Service Center Gruppen i Pandrup. Det er servicecenteret, man efter min erfaring kun benytter én gang.
Til top
MulleB Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 29-November-2013
Status: Offline
Point: 745
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér MulleB Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 13:22
og du har en reklamation i den butik?

til OP: det er helt vildt at det skal tage så lang tid, og du bliver ikke engang kompenseret?

Til top
JeTex Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 18-Februar-2011
Sted: Nordsjælland
Status: Offline
Point: 3771
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JeTex Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 11:49
Oprindeligt skrevet af O'Riley O'Riley skrev:

Ja super godt du holdte fast i din ret, men hold da kæft man kan ikke sætte en pris på den tid og de kræfter du har lagt i sagen. Alt den kørsel, og flytning frem og tilbage, bare for at blive holdt for nar... Virker som om de bare ikke vil ombytte eller betale pengene tilbage. Det er da super ærgeligt den skal igennem forbrugerklagenævnter for noget der åbenlyst er en fejl. Virkelig ringe butik og kundeservice.

Jeg har så aldrig oplevet dårlig kundeservice i den butik.
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101
Rega P8 Apheta3
Aria MK3 RIAA
Dynaudio Confidence 50
Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS   B&W ASW650
Til top
O'Riley Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 23-Januar-2009
Sted: Århus, Denmark
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér O'Riley Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 10:53
Ja super godt du holdte fast i din ret, men hold da kæft man kan ikke sætte en pris på den tid og de kræfter du har lagt i sagen. Alt den kørsel, og flytning frem og tilbage, bare for at blive holdt for nar... Virker som om de bare ikke vil ombytte eller betale pengene tilbage. Det er da super ærgeligt den skal igennem forbrugerklagenævnter for noget der åbenlyst er en fejl. Virkelig ringe butik og kundeservice.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--


Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 09:59
Hvor er det godt at du holdt fast i din ret
Til top
Hother Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

hummelmose

Oprettet: 12-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 23899
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hother Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 26-Maj-2017 kl. 00:20
Tillykke med en god løsning, det glæder migSmileSmile
B&W Head phones, og Panasonic DP-UB9000- Panasonic Lumix MSC-FZ2000,Panasonic 65HZ2000 og Yamaha NS-SW050. BUCHARDT S300 MKII. Marantz Melody MCR612 media receiver. På vej Marantz HD-AMP1.
Til top
 
 Besvar Besvar Side  123 5>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu