|
Panasonic TX-43CX750E 3D Problem. |
Besvar | Side <1 345 |
Forfatter | |
Kandersen
Platin medlem Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
Funktioner
Tak(0)
|
Få en 'second' opinion.. eller tredje (3) bliver det vel så.. Det er en lidt weird og svær sag, hvor du er oppe imod to anerkendte instanser, der siger det samme. (dog er den ene ikke speciel uvildig, forhandleren). Ud fra beskrivelsen, så forstår jeg det slet ikke.. Enten virker 3D eller så virker det ikke. Og der burde ikke være tvivl. Ergo hvis du/I har set TVét i funktion ved siden af et andet tilsvarende, så bør i alle tre være enige om resultatet. |
|
kimila
Super bruger Oprettet: 01-August-2004 Sted: 2730 Herlev. Status: Offline Point: 314 |
Funktioner
Tak(0)
|
Undskyld dette lange indlæg men jeg håber i vil læse det igennem for jeg ved ikke hvad jeg kan gøre for at få repararet mit tv. Det drejer sig om et 43" Panasonic tv, Model TX-43CX750E tv. Serienr. NG-5610082. Dette tv blev købt d.20-01-2016 i Buddinge Radio & Tv. Det har fungeret fint indtil 20-04-2016 hvor 3D gengivelsen holdt op med at virke. Meldte fejlen til Buddinge Radio & Tv, hvor der så blev sagt at denne fejl havde de ikke set før. En fra Buddinge Radio & Tv spurte om han måtte komme hjem til mig for at se fejlen. Det var iorden med mig, han kom så et par dage efter. Han testede så tv'et med originale passive briller fra Panasonic som var forhandlerens egne passive 3D briller. Han kom så til den afgørelse at 3D funktion ikke virker. Der blev skrevet en reparationssag for Panasonic TX-43CX750E. Fejl meddelse er. 3D funktion virker ikke. 3D afspilning fra 3D Blu ray og 2D til 3D via Tv'et egen funktion laver billede diffust og ser ud som et 3D billied uden briller men samme diffuse billede når 3D briller bruges, altså ingen 3D virkning. Tv'et blev hentet af en chauffør d.25-04-2016. Det blev kørt til Service Center Gruppen. En uge efter fik jeg besked fra Service Center Gruppen ang. mit tv. Beskeden er som følger. Service udført 02052016 Garantireparation af Panasonic TX43CX750E Serie nr: NG5610082 Produktet returneres med NTS Ingen fejl konstateret, tv er sw opdateret og initialiseret. Det undre mig men her kan jeg ikke gøre ret meget. Går ind på www.servicebroker.dk for at ordne en returnering af mit tv. Modtager tv'et nogle dage efter og tilslutter det for at teste det. Fejlen er stadig den samme som da jeg afleveret tv'et til reparation. Kontakter Buddinge Radio & Tv og fortæller at fejlen stadig er der. Buddinge Radio & Tv har også modtaget den samme besked fra Service Center Gruppen. Buddinge Radio & Tv vil gerne have tv'et ned i butikken for at teste det. Jeg køre ned med det fredag 6 maj og de vil teste det mandag 9 maj. Jeg bliver ringet op mandag d. 9 maj og får at vide at tv'et fungerer fint. Jeg kører der ned lidt senere på dagen og står og kikker på det sammen med de 2 fra butikken. Der er sat en bluray test disk på afspilleren. Prøver de passive briller, fejlen er der stadig på dette tv. Jeg beder dem om at tilslutte et tv de har på væggen som er samme type og model som mit tv, et Panasonic TX-43CX750E. Tager brillerne på og sådan skal det se ud, ingen fejl, står perfekt. Der var tydelig forskel på de 2 tv'er i 3D gengivelsen. Der bliver så skiftet lidt frem og tilbage mellem de 2 tv'er og det er tydeligt at mit tv stadig har fejlen, tv'et i butikken fungerer fint. De står så og siger at der ingen forskel er i billedet i de 2 tv'er. Der bliver så talt lidt frem og tilbage, men de påstår at der ingen fejl er og at mine øjne må være dårlige. Den ene ejer af butikken siger også at han har mange års erfaring på tv og radio. Nu kræver det ikke at være expert eller specialist for at se om et tv kan vise 3D. Så taler de ned til en som om man er en idiot og ikke har forstand på noget. De er simpelhen ikke til at tale med, de holder fast på at tv'et intet fejler selvom der er stor forskel i 3D gengivelsen i de 2 tv'er. Jeg har selv købt meget hos dem og skaffet dem kunder så jeg forstår ikke hvordan de kan behandle en kunde på den måde. Det undre mig så at, den person fra Buddinge Radio & Tv som var hjemme hos mig og konstateret fejlen hvordan kan han så sige at tv'et intet fejler når der intet er fejlrettet på tv'et. Når der intet er fejlrettet på tv'et burde fejlen stadig være der,som den også er. Redigeret af kimila - 13-Maj-2016 kl. 15:04 |
|
mvh
kimila |
|
Besvar | Side <1 345 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |