recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Film og udsendelser
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Kung Fu Panda 3 uden DTS HD Master Audio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Kung Fu Panda 3 uden DTS HD Master Audio?

 Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked Baglæns sortering
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 14:33
Læste et review af den på avforums og her pointerede de også manglen af HD lyd. Mærkeligt.
Til top
Guests Se dropdown menu
Gæst
Gæst
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Guests Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-Juli-2016 kl. 14:08
Hej!

Er der andre som har oplevet at Kung Fu Panda 3 kun har DTS HD Master Audio i menuen men selve filmen bliver spillet i standard DTS?

Jeg købte filmen i Elgiganten til 100kr. Måske en fejl? Der står bagpå den har DTS HD MA...

Jeg syntes ærligtalt det er ringe hvis det ikke er en fejl. Det samme skete med Zootropolis. Ingen HD lyd! Godt nok stod der på æsken der ikke var HD lyd men det er for dårligt IMO når man køber Blu Ray. Håber ikke dette er en ny trend...
Til top
 
 Besvar Besvar Side  <123
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu