|
Er mit spritnye LG OLED dødt? |
Besvar | Side <1 34567 23> |
Forfatter | ||||
bphhm
Guld medlem Oprettet: 28-Marts-2006 Status: Offline Point: 1143 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg må sige det her er en dårlig sag for LG og kan da egentlig godt forstå Elgiganten vil have LG til at tage sig af det direkte. Så kan man diskutere hvad der er lov og ret. Her får Elgiganten "tørret" alt besværet med dialog etc. med LG af på slutbruger som nu "hænger" på den.
Hvis trådstarter er tilfreds med at en tekniker kommer og fikser fejlen er det fint og lad os krydse fingre for at et besøg afhjælper problemet. Men personligt ville jeg altid selv ha' en dårlig smag i munden over at have købt et defekt produkt og spørgsmålet er om der kom mere LG udstyr indenfor døren efterfølgende. Via Elgiganten eller andre kanaler.
|
||||
PerW
Guld medlem Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4109 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja og det har Elgiganten vurderet at det er en større udgift for dem at bytte end at sende LG ud. Og så kan du ikke forlange en ombytning. Længer er den ikke.
|
||||
saaby
Bruger Oprettet: 26-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 208 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Har selv i tidernes morgen haft LG tekniker ude til udskiftning af et mainboard på et SL8000. Det forløb uden problemer (og løste så også et andet problem med susen i højttalerne ved lav lydstyrke), og syntes det er en ok behagelig løsning, i stedet for at pakke, køre, indlevere, vente, køre, .......
Har så også prøvet at modtage et Sony 805 der efter 1 min. gik i sort men stadig havde lyd. Købt i Bilka, men ringede selv direkte til Sony support (da det var hvad Bilkas anbefalede på deres hjemmeside). Beskeden fra Sony var så, at de kunne godt oprette en sag, men når det var så nyt, så burde jeg ringe til forhandleren, og få det ombyttet - hvilket jeg så gjorde uden problemer. Fandt efterfølgende ud af, at Bilka havde (og har måske stadigvæk) en nedskrevet politik om at ombytte defekte vare såfremt de fejlede op til 14 dage efter modtagelse. Har dog aldrig læst købelovens regler, som at dette var et krav, så tager det mere som en service fra Bilkas og i dette tilfælde også Sonys side. Personligt syntes jeg det er fint at kommunikere direkte med leverandørens support/service - føler det giver bedre mulighed for mere præcis og korrekt definition af problemstillingen samt bedre indblik i og opfølgning på sagen. Redigeret af saaby - 14-Februar-2017 kl. 10:09 |
||||
Blank
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Det gør det også meget lettere at planlægge et tekniker besøg, hvis man har direkte fat i værkstedet, i stedet for at det skal gå igennem forhandler og så frem og tilbage.
|
||||
BaaaaaH
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Så har de vurderet forkert! En ombytning klarer sagen herognu for kunden. Hvilket bøvl og udgifter Elgiganten end måtte ha ifm med ombytning og retur tagning af defekt apparat er i sidste ende en sag mellem Elgiganten og LG. Nu tørrer de problemet af på kunden. Giver dem selv og LG et dårligt ry. Sælger nok færre Produkter og især LG, pga en service der er dårligere end kunden forventer. Så i virkeligheden er udgiften nok større ved det valg Elgiganten har gjort. |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19211 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Hvilket en reparation også gør.
Sikke noget sludder. Hvis nu benzinpumpen var gået på din Polo 5 dage efter du fik den leveret, forventede du så også med at få en spritny bil? Klaus |
||||
Blank
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Men hvad er dit argument/din holdning? Skal hele bilen byttes? Du smider en masse bolde rundt, men du giver ingen kilder selv. Kan du finde en kilde på en sag, hvor at forhandler ikke har fået lov til at forsøge reparation af er TV ? Men er blevet tvunget ombytning? Redigeret af Blank - 14-Februar-2017 kl. 11:02 |
||||
BaaaaaH
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blank@ Du kender min holdning. Og det link du gav er åbent for tolkning.
|
||||
Blank
Super bruger Oprettet: 03-Oktober-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 446 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Jeg går også efter bolden. Derfor jeg skriver "dit hoved" som er indforstået med at det er din mening. Problemet er at du giver udtryk for at det er lovgivningen, og ikke din mening. Så nu kan vi slutte den, og sige at din mening og lovgivningen ikke går hånd i hånd. Mest så dem som læser tråden her ikke tror at du refererer til lovgivningen, men blot udtrykker din personlige holdning. |
||||
BaaaaaH
|
||||
Bruger udmeldt 43
-- Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Blank@ Jeg er på forbrugernes side.
Og iøvrigt, selv BaaaaaH |
||||
KlausDM
Platin medlem Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19211 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Ja, nu igen. Prøv at svar på spørgsmålet......... Klaus |
||||
Bruger udmeldt 33
Guld medlem Oprettet: 09-Juni-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 996 |
Funktioner
Tak(0)
|
|||
Kampus du er her kun for at lave ballade, du burde udelukkes. Også pga dine meninger aldrig er neutrale og nuancerede men farvet af hvad du selv ejer, dette er meget meget slemt. Jegnpåtænker at gi e dig en bøde på 1500kr sender en adresse hvor du kan sende pengene til
|
||||
Besvar | Side <1 34567 23> |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |