recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Køb, salg, bytte > Film køb/salg/bytte
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Søges: Rambo 4 Blu-ray med DK tekster.
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Søges: Rambo 4 Blu-ray med DK tekster.

 Besvar Besvar Side  12>
Forfatter
Besked
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Søges: Rambo 4 Blu-ray med DK tekster.
    Sendt: 22-April-2017 kl. 15:47
 
Er her nogle som ved hvor man kan få den eller nogle som evt. selv har den liggende og ikke gider og ha' den mere, hører jeg meget gerne nærmere Smile
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 22-April-2017 kl. 21:56
Jeg ved den blev udgivet af Nordisk Film, den havde kun DK suns, har nemlig selv tjekker den Svenske, Norsk og Finske, ingen af disse har DK subs desvære, den er udgået fra deres sortiment for en del år siden, så min bedste gæt på at finde den er, måske her, dba, g&g

Har selv været på udkig efter den et par år nu, uden held


Redigeret af Hackerjac - 22-April-2017 kl. 22:03
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2017 kl. 20:06
Okay, det bliver nok ikke helt nemt Confused
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-April-2017 kl. 20:11
Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 00:21
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile


Nu har jeg så taget det valg i livet, ikke at være medlem der
Til top
T-1000 Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger


Oprettet: 02-April-2012
Sted: Odense
Status: Offline
Point: 296
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér T-1000 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 08:03
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile
 
Kunne du ikke ha' skrevet:
"Det er en dårlig film, kedelig og med dårlig lyd. Den står bare og samler støv og blokere pladsen i reolen for andre nye film.. Den sender jeg lige af sted med posten til dig..."
 
Smile
 
Nu er jeg ligesom Hackerjac heller ikke medlem af den sociale klub, men min kone er, så det kan være jeg skal få hende til at holde lidt øje...
 
Det kunne også være at man kunne skrive til NF og høre om de kunne gøre noget.
 
 
Pain can be controlled - you just disconnect it.
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 10:12
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile


Nu har jeg så taget det valg i livet, ikke at være medlem der
Hold da op, er der nogen, som ikke er medlem.Tongue
Mvh
Flemming Larsen
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 10:16
Oprindeligt skrevet af T-1000 T-1000 skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile
 
Kunne du ikke ha' skrevet:
"Det er en dårlig film, kedelig og med dårlig lyd. Den står bare og samler støv og blokere pladsen i reolen for andre nye film.. Den sender jeg lige af sted med posten til dig..."

Desværre ikke. Den ses jævnligt, så ikke noget salg.Smile
 
Smile
 
Nu er jeg ligesom Hackerjac heller ikke medlem af den sociale klub, men min kone er, så det kan være jeg skal få hende til at holde lidt øje...

Hun kunne måske søge efter den, i flere af de grupper der er? Det er meget tit, at de kan findes.
 
Det kunne også være at man kunne skrive til NF og høre om de kunne gøre noget.
 
 

Mvh
Flemming Larsen
Til top
Hackerjac Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem


Oprettet: 25-September-2008
Sted: Videbæk
Status: Offline
Point: 2735
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Hackerjac Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 13:19
Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile


Nu har jeg så taget det valg i livet, ikke at være medlem der
Hold da op, er der nogen, som ikke er medlem.Tongue


Yep, tror faktisk jeg kender ca 50 som ikke er
Til top
Flemming Larsen Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem
Avatar

Oprettet: 24-Oktober-2007
Sted: Taastrup, DK
Status: Offline
Point: 24627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Flemming Larsen Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 13:40
Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Oprindeligt skrevet af Hackerjac Hackerjac skrev:

Oprindeligt skrevet af Flemming Larsen Flemming Larsen skrev:

Der er så mange køb/salg grupper på facebook, hvor man kan finde specielle film. Bortset fra det, så er det en fed film, flot med god lyd.Big smile


Nu har jeg så taget det valg i livet, ikke at være medlem der
Hold da op, er der nogen, som ikke er medlem.Tongue


Yep, tror faktisk jeg kender ca 50 som ikke er
Shocked
Mvh
Flemming Larsen
Til top
sr7009 Se dropdown menu
Bruger
Bruger


Oprettet: 06-Marts-2015
Status: Offline
Point: 171
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér sr7009 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 15:01
der er faktisk meget go lyd på den og jeg har 2 af den så sælger gerne den ene jeg har :)
Til top
JackD84 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem
Avatar

Oprettet: 28-Januar-2014
Sted: Jylland
Status: Offline
Point: 755
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér JackD84 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 24-April-2017 kl. 15:08
Ja, lyden er god på RAMBO 4. Der er virkelig smæk på, aldeles skræmmende dynamik ved level 7.

Life for nothing, or die for something 
Til top
 
 Besvar Besvar Side  12>
 
Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu